woensdag 31 maart 2021

Verrassing 2!

 Hier hebben jullie kunnen lezen over de eerste verstopte verrassing van Remco, vorige week woensdagavond vond ik nummer 2 bij het afsluiten van de dag, door zoonlief gedropt.


Uhhhhhhh, wat moet dát dan worden? Van tijdsdruk word ik niet vrolijk, dus die heb ik meteen over boord gegooid, maar puzzelen vind ik wél leuk! Ah, ik denk dat ik het wel weet. Niet alle onderdelen kon ik thuisbrengen (ik zag in het halve rondje met daarnaast de snippertjes rechtsonder een schaal sla), maar ik kon er toch een dino van maken. Helaas vond ik nergens op internet een voorbeeld hoe het er uit kwam te zien. Het halve rondje bleek te passen als bek en 2 van de snippers pasten mooi als onderkant van de poten, ha! Ik knipte er zelf nog een plukje haar bij voor op zijn koppie, anders stond het zo raar.

Tsja, toen had ik een dino, maar dan...? Ik zocht op Pinterest naar voorbeelden van kaarten met een dino en kijk nou, ik zag één kaart met deze dino! Hm, ik had het nog niet eens zo slecht gedaan. Ik had de poten verwisseld, de kop moest andersom (vandaar dat hij er een beetje raar uitzag)en de rest van de snippers bleken vlekken op zijn rug te zijn. Het voorbeeld was dus mooi om te zien hoe de dino in elkaar moest (wat is hij leuk!) en verder had ik geen voorbeeld meer nodig, het ging vanzelf. Ik maakte nog een blauwe dino zoals het kennelijk hoort en ik pakte een boom van MD erbij die ik ook nog nooit gebruikt had (mijn eigen uitdaging gaat ook nog steeds door natuurlijk).


De basiskaart is donkerblauw metallic, die past er heel mooi bij.

In de oranje ballon kan er nog mooi een leeftijd van de ontvanger in, ik heb nog geen bestemming voor deze kaart. Overigens was deze kaart vrijdagmiddag al klaar, de stansen hebben echt niet lang moeten wachten om gebruikt te worden. Het was zo leuk om de beestjes bijeen te puzzelen, ik had echt lol om deze kaart te maken.

Ik ben benieuwd wat de volgende uitdaging is, als ik Remco moet geloven heeft hij een hele berg besteld, zo lief!

15 opmerkingen:

Sarah zei

Hihi, als ik de stansen zo zie liggen, weet ik het ook niet direct... Maar het werd dus een 🦕.
Wat plezier had je hier aan en ze te lezen gaat er nog veel volgen . Tof. X

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, wat is die dino ontzettend schattig. Te gaaf gewoon. Ik vind het zo leuk dat Remco je deze nieuwe stansen geeft en stimuleert om nieuwe dingen te maken. Zo lief.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Irene zei

Haha hoe leuk is dit!!! Nu heb je een "serieuze" en en een huppelende dino die wel zin in een feestje heeft zo te zien!
XxIrene

Martha zei

Geweldig leuk dit kaartje, Angelique!
Daar word ik vrolijk van!
Knap gepuzzeld, want het lijkt me best een gepriegel
Leuke uitdaging van Remco en je zoon!
Liefs Martha

zeeuwsmeisje zei

ha ha ze houden je wel bezig. Zelfs onder tijdsdruk is hij weer erg mooi geworden.
liefs lisette

Elizabeth zei

Haha, Remco houdt je wel aan het werk en is reuze origineel! Ik moet er wel om lachen hoor..
Nou, ik had er nooit een dino in gezien. Gave en vrolijke kaart!

Jenneke van Maurik zei

Wat ontzettend knap dat je hier bent uitgekomen, had het zo op het eerste oog zelf niet geweten, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt x Jenneke

Annemarie en Merit zei

wat een gepuzzel moet dat geweest zijn...maar het is je heel goed afgegaan....
wat een leuke vrolijke dino"s staan er oop je kaart.
Liefs Annemarie en Merit

karin zei

Wat een mooi vrolijk kaartje met de dino's erop. Prachtig gemaakt maar wat een gepuzzel moet dat zijn geweest.
Groetjes,
Karin

juffrouw Ooievaar zei

Vrolijke kaart :) leuk gedaan, groetjes Anita

De Breimeisjes zei

Knap dat je dat al uitgepuzzeld had, ik kon er niks van maken :-D Wat zijn ze leuk, de dino's, echt weer een super mooie kaart!

Corrie zei

Ik zag ook absoluut geen dino. Wat zijn ze leuk geworden.

GerJanne zei

Super zeg, weer zo'n enige stans. Gelukkig maar dat je van puzzelen houdt! En die tijdsdruk... hij weet wel wat hij van je vraagt hihihi.... en daar trek jij niet zoveel van aan. Lachen, zeg!
Ik ben nu al benieuwd naar de volgende!

Frederika zei

Leuk om zo uitgedaagd te worden

ineke zei

wat een vrolijke kaart is het geworden !!