vrijdag 12 maart 2021

Verrassing!

 Afgelopen zondag, toen Remco weer naar huis was en ik in bed lag, voelde ik iets bij mijn voeten. Dit is wat ik er vond:


Haha, dat was nog eens een verrassing! Remco had een aantal weken geleden geroepen in het kader van de challenges waar ik nu regelmatig aan mee doe en natuurlijk mijn eigen uitdaging om alle nieuwe materialen eerst te gebruiken voordat ik ze opruim: "Als ik nou een hele berg stansen in China bestel en ik geef je iedere 2 weken er één, dan moet jij er een kaart mee maken, oké?" Natuurlijk riep ik daar ja op! Het was te verwachten dat hij dat ook echt ging doen.

En zo kreeg ik dus deze 2 gave manden, vlak voor het slapen, mijn hersenen verzonnen meteen leuke toepassingen. De leukste heb ik uitgewerkt en toen had ik dit:


De kat moet zich echt ziekjes voelen, als hij niet eens acht slaat op de muis en het bolletje wol, agossie....

Als je aan het lintje trekt, schuift er zowel aan de bovenkant als aan de onderkant een kaartje uit. 


Ik ga ervan uit dat een kat zich vooral beter gaat voelen met een vers visje en misschien een appeltje voor de vitamine D?

Ik vind de manden echt super, ze hebben enorm veel mogelijkheden, ik heb ze vast niet eens allemaal al bedacht. Dank je wel Remco, ik heb veel plezier aan deze kaart beleefd.

O ja, de tutorial van dit leuke model (dubbele schuifkaart) vond ik hier.

17 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, wat een lieve Remco. Wat een tof idee zeg. En de mandjes zijn echt te schattig. Ik heb nog nooit malletjes besteld in China, durf niet zo goed hihi. Maar wat een leukerds zeg. Ik kijk heel erg uit naar waar Remco over 2 weken mee komt hihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Ooooooh, die Remco van jou is toch gewoon TE lief!!!!!!!
Wat ontzettend leuk om dit te kopen en er dan ook nog een uitdaging aan te hangen. En te verstoppen in je bed, aaaaaah, ik smelt.
De manden zijn zeker super leuk. Ik ken dat, dat je dan in bed ligt en je eigenlijk moet slapen maar dat je hoofd omloopt van de ideeën. Dan maak je in de hoofd, de ene na de andere kaart.
Deze vind ik echt SUPER leuk bedacht!!
Het kleedje in de mand heb je mooi gedaan.
Ik ben benieuwd naar de rest.
Maareuh.........het is vandaag vrijdag, geen zaterdag, betekend dat nu dat we morgen nog zo'n soort kaart te zien krijgen?

Elizabeth zei

Oh, dat is toch echt schattig... Idd... precies wat Daphne schrijft... Wat een lieve actie van Remco.
Kon je nog slapen die nacht of ging je meteen knutselen?:)
Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt, en zo origineel bedacht ook.

Martha zei

Wat leuk zeg dit idee van Remco, heel lief Angelique!
En dan onderin je bed verstoppen haha das toch echt gaaf!
Zoiets zou Richard ook doen hihihi, die besteld ook vaak van alles bij Ali voor mij en verstopt het dan ook hihihi alleen hij heeft er nog geen challenge aan verbonden, die van jou is superleuk en dat schuifkaartje is goed te maken he, prachtig gelukt, leuk die poes in de wasmand!
Liefs Martha

Angélique zei

Nee hoor, ik vind zaterdag geen handige dag om een blogbericht te plaatsen.

Franciens Haakwerk zei

Wat een super leuke verrassing bij het naar bed gaan haha. groet Francien

De Breimeisjes zei

Heel leuk!
Al komt er zo natuurlijk nooit een einde aan de uitdaging ;-)
Prachtige kaart!

ineke zei

Enigggge kaart!
En oww wat een leuke verrassingen staan je nog te wachten dan !
Spannend hoor!
En wat een lieverd die remco

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat een leuke verrassing van Remco, dat zal ik eens aan Tim laten lezen hihi. Die manden zijn heel gaaf en de kaart die je nu ermee gemaakt hebt vind ik top. Mooi tafereeltje, leuk model en frisse kleurtjes. Een toppertje Angélique (vind ik).
Lieve groetjes Miranda

marmarel zei

Wat superlief zeg! En je kaart is heel origineel, zo leuk! De manden ga je vast nog vaker gebruiken.
Groetjes, Marijke

Catherine zei

Oooohhhh!! Wat gááf! Zowel je kaart als Remco. Zo leuk om je nieuwe stansen zo stiekem in je bed te verstoppen, hij weet wel hoe hij je moet verrassen. Nu in spanning afwachten waar hij je nog meer me verblijdt. Wat een topper. Groetjes, Catherine.

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een geweldig leuke kaart heb je met het mandje gemaakt zo leuk met de poes erop
groetjes ellen

Annerieke zei

Ohh wat ben jij op een leuke manier verrast zeg, wel meteen een uitdaging er aan vast. Mag je zelf je stansen kiezen of moet je het maar afwachten. Je hebt deze in ieder geval al erg leuk verwerkt, super leuke kaart en mooi model.
We volgen elkaar nu, dus ik kom nog wel eens langs.
Groetjes, Annerieke

Sandra zei

Wat super, super lief en origineel van Remco!
En jij hebt de handschoen in stijl opgepakt met dit fantastische kaartje!💕

dalton zei

ik ben geen poezemens, maar deze is cute

Sarah zei

Hoe geweldig is dit! Wat bof je met Remco en wat gaan wij nog veel leuks zien! Deze kaart is al top! X

GerJanne zei

Jeetje ! ! ! !
Dit had ik dus helemaal gemist! Wat een geweldige man, die Remco. Hoe verzint hij het!?
Ontzettend leuk deze verrassingen en zo grappig dat hij er een uitdaging aan koppelt. Dan moet je het ook gebruiken en heb je de stansen straks in elk geval 1 keer gebruikt!
Je kaart is helemaal top! Supermodel en die poes in de lappenmand. Goed idee!