maandag 29 maart 2021

Smullende kat

 Alweer een verjaardag, er zijn er veel in maart. Ditmaal een kaart voor iemand die graag taarten bakt (en dat ook heel goed kan!), dol is op haar katten en het leuk vind om te haken.

Ik gebruikte de sketch die ze op het challengeblog van Marianne Design willen zien. Daarnaast is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk MD producten gebruikt. Ik heb er mijn best op gedaan, er is maar weinig niet van MD.


De gebruikte MD-producten: dp Eline's Berry Christmas, plaatje IT596, kat Col1454, bol wol CR1235, tekst LR0651.

Gisteren zag ik dat ik gewonnen heb op het blog van Dutch Card Lovers en nu mag ik gastdesigner zijn, heel leuk! Deze keer is mijn kaart echt uitgekozen, niet random bepaald, dat vind ik echt een eer!


Ik won met deze kaart



21 opmerkingen:

Suzan zei

Mooi/lief kaartje heb je gemaakt Angelique met de sketch!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Irene zei

Leuk die smullende kat maar je - terecht - winnende kaart is ronduit schitterend: een lente-explosie!!
XxIrene

anja zei

Gefeliciteerd dat je hebt gewonnen. En terecht hoor, je maakt zulke leuke kaarten!

Martha zei

Dit is ook weer een leukerd, Angelique
Dat katje is zo schattig!
Wat fijn dat je met die tulpenkaart gewonnen hebt en inderdaad echt uitgekozen bent en natuurlijk terecht!
Liefs Martha

Elizabeth zei

Ha, deze kaart vind ik natuurlijk helemaal TOP... Wat heb je dat leuk gedaan!

Daphne zei

Wat knap weer, alle hobby's van de ontvanger gecombineerd.
Wat een ontzettend leuk kaartje is dit weer.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje, leuk hè en een opsteker. Dik verdiend hoor, geniet ervan!!

Henriët zei

Heel leuk deze kaart met alle persoonlijke details.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Wat een leuke kaart met al die persoonlijke dingen, zal wel gewaardeerd worden.
Gezellig dat je weer meedoet met onze sketchchallenge.

Groetjes
Anita
MDblog

ps gefeliciteerd met je winnende kaart

blauwruitje zei

Wat een leuke kaart voor de jarig. En wat een eer zeg dat je gewonnen hebt. Gastdesigner wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Angélique zei

Als gastdesigner maak je een voorbeeldkaart voor de volgende challenge, is gewoon leuk om te doen, je hebt dan eigenlijk een geheimpje want jij weet, buiten het team om, als enige wat de volgende uitdaging is.

Annerieke zei

Wat leuk dat je zo veel persoonlijke dingen van de ontvanger hebt verwerkt op deze kaart, knap ook. De kaart is erg leuk. En ja, een terechte winnaar hoor, zo'n mooie bloemenkaart!
Groetjes, Annerieke

Aniet zei

Wat een leuke verjaardagskaart Angelique, je winnende kaart is ook gaaf,
Leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

casa crea d' emilia zei

Gefeliciteerd Angelique. Het is ook een super mooie kaart waar je mee gewonnen hebt. Je kat is ook ontzettend schattig geworden. Die kattenmal heb ik ook en die vind ik zo leuk.
Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

Wybrich zei

Een super leuke kaart heb je gemaakt Angelique!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke poes, volgens mij is hij niet van plan om zijn paddenstoeltje af te geven en houdt hem stevig vast, leuke kleurtjes heb je gebruikt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Marga zei

Super leuke kaarten en gefeliciteerd met je gewonnen kaart.
Heerlijk vrolijk en frisse kleurtjes! Mooi gedaan.
Liefs,Marga

De Hobbyzolder zei

Wat een gezellig kaartje! Volgens mij vindt de kat het baksel ook lekker 😉
Bedankt voor het meedoen met onze “sketch” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jaha ik zag dat je mooie fleurige kaart gewonnen had, gefeliciteerd Angélique, superleuk. Deze leuke kaart met smullende kat heb je ook mooi gemaakt, je ziet hem genieten hihi.
Lieve groetjes Miranda

Judith zei

Super leuk kaartje.
Leuk dat je weer mee doet met onze challenge "sketch".
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge Blog

De Breimeisjes zei

Super leuke kaart weer!
En gefeliciteerd dat je gewonnen hebt. Ik vond die kaart ook zo mooi en vrolijk, echt voorjaarsachtig!

Marjan zei

Superleuk kaartje Angélique en je winnende kaart voor onze challenge is een terechte winnaar!! Heel gaaf.