maandag 22 maart 2021

Kralen op een kaart

 Ik mocht voor het eerst gastdesigner zijn en wel op het blog van Mijn Hobbyhonk Challenges. Ik had daar gewonnen met challenge 29, tsjonge wat een prachtig verrassingspakket heb ik van Angela gekregen! Ik ga er geen foto van plaatsen, want dan is het geen verrassing meer, maar als ik jullie was zou ik allemaal daar mee gaan doen met de challenges.

Ik dwaal af, het gastdesignerschap.

Voor challenge 31 wil Angela graag knopen of kraaltjes op je kaart/creatie zien. Dat vond ik echt een uitdaging! Ik kreeg gelukkig opeens een ingeving om de nog nieuwe (ha, weer één!) stempelset van de herfstboom van Joy te gebruiken. Ik ben er wel een tijdje zoet mee geweest, maar het was erg leuk om te maken.


Ik maakte van de herfstboom een lenteboom door er roze/lila en groene kleine kraaltjes in te plakken. De achtergrond van de boom is gemaakt met Memento inkt, ik heb een labelvorm gestanst en gemat op donkerroze designpapier. Erachter een strook papier dat aan de lente doet denken en een stempel van Jeanine's Art.

Dank jullie wel voor alle positieve reacties op mijn elfjes-kaart. Jullie hebben gelijk: het is fantasie en daar kan alles, ik zal proberen me niet meer zo druk om maken of alles wel klopt.

16 opmerkingen:

Daphne zei

Nou zeg, dit vind ik een leuk idee!!!!
Bij deze challenge dacht ik al gauw om ergens een knoopje op een kaart te pakken en dan de kaart te linken,
maar jij hebt echt nagedacht, of beter, onderken, dat is wat je gedaan hebt!! Zo heb je een hele mooie voorbeeldkaart gemaakt.
Dank je voor het idee!!

zeeuwsmeisje zei

Gefeliciteerd met je verrassingspakket leuk om wat te winnen met je creaties. Ik vind deze ook wederom prachtig en goed gelukt. Een super idee die boom zo met die kralen.
gr lisette

Martha zei

Wat leuk deze kaart Angelique!
Mooi zoals je de kraaltjes heb gebruikt in de boom, de tekst vind ik ook prachtig!
Liefs Martha

Annerieke zei

Wat heb je dit leuk gemaakt Angélique. Wat een werk met de kraaltjes, maar het resultaat is super! Nu je het hebt over verhoudingen, daar kijk ik toch ook wel naar hoor. Toevallig had ik gisteren boompjes met een klein stansje van een hert, maar ik vond het hert toch echt te groot, nu heb ik grotere stansen van bomen gebruikt, hihi. Maar ik herken dus wat jij ook hebt.
Groetjes, Annerieke

Annemarie en Merit zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk al die kraaltjes in de boom...
Ja Angela en verrassingspakketen, die gaan heel goed samen,
Liefs Annemarie en Merit

Crealice zei

wat een superleuke kaart. Prachtig met die kraaltjes in die boom.

Trijntje zei

Leuke kaart met de kralen boom. Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Wat een eer om gastdesigner te zijn! Maar dat kun jij wel hoor... en kijk maar... opnieuw zo'n gave kaart. Ik vind het een lastige opdracht hoor, kraaltjes... Erg mooi geworden met die boom!

LisannesKaartenhobby zei

Inderdaad een enorme uitdaging, ik heb nog niks bedacht, vind het best lastig maar jij hebt er al iets heel moois van gemaakt!

Hobbygroet Lisanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee om een boom te versieren met kraaltjes Angélique, zeker een gepriegel maar wel met een gaaf effect. Leuk dat je zo verrast bent en dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Hobbyrita zei

Prachtig weer, zo met die kralen aan de boom, echt lentegevoel geeft dat. Je moet maar op het idee komen, maar dat lijkt je telkens goed te lukken.

De Breimeisjes zei

Prachtig, Angélique! Echt heel mooi met de kraaltjes.

casa crea d' emilia zei

Wauw, Angelique. Echt prachtig. De tekst vind ik ook echt heel erg gaaf gebruikt.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Corrie zei

Wat mooi om op deze manier met kraaltjes te werken.

ineke zei

erg leuke kaart weer... heb wel gehaakte bloemen en zo op een kaart gebruikt.. en bv stansen omhaakt voor ze op een kaart gingen, maar nog nooit kraaltjes.. zitten ze vast gelijmd of genaaid??

Angélique zei

Geplakt, gewoon met de houtlijm van de Action, dat gebruik ik overal voor, het blijft prima zitten.