vrijdag 16 april 2021

En het blijkt te zijn een....

 Eekhoorn! Knap van de man van Trijntje!

Ik kreeg van Remco de volgende foto geappt:


Nou, dat kon ik echt zelf niet bedenken. Remco en mijn jongste hebben er veel lol om gehad. En Remco genoot ook van al jullie reacties.

Natuurlijk heb ik er een nieuwe kaart mee gemaakt. Ik heb een sketch van Pinterest gebruikt en hij mocht de eikels van de eekhoorn  van MD lenen .


Het designpapier is van Craft Sensations. De randen heb ik ruw gemaakt en bewerkt met inkt.

Op de rood gestippelde vlakken kan ik tzt een tekst plakken als "bedankt", "hoera", of iets dergelijks.

16 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat leuk he, zo'n puzzel met een mal haha. Je eekhoorn is echt super schattig. Wat leuk dat Remco er ook zo'n lol in heeft. Te leuk gewoon. Je kaart is weer super mooi geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Grappig dat mijn. Slimme man Jan het heeft geraden. Hij zag het aan de staart.... Hij voelt zich vereerd.. leuk raadsel van Remco. De kaart die je nu met de eekhoorn laat zien is erg leuk geworden. Groeten Trijntje

Irene zei

Haha, goed van Jan en ik dacht dat Remco jouw man was maar je wordt dus door een zoon zó leuk verwend en uitgedaagd,LEUK!
Mooi staat ie bij de leuke papiertjes!
XxIrene

karin zei

Dat was dus een hele puzzel. Een lief eekhoorntje en een mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

Marga zei

Ik zie jullie helemaal voor me, zo leuk!!!!!!
Wat ben je de laatste tijd goed bezig jôh, wat een kaarten heb je gemaakt, de één nog leuker of mooier dan de ander. Geweldig om allemaal te zien.
Liefs en een knuffel, Marga

Angélique zei

Remco is mijn vriend en speelt vaak samen onder één hoedje met mijn jongste zoon ;-)

Annerieke zei

Hahaha, een eekhoorn, die had ik ook niet zo snel bedacht. Maar wat was het leuk om te raden en alle andere reacties te lezen, ik ben nu al benieuwd naar de volgende, hihi. Je kaart is erg leuk geworden, mooi papier en duidelijk een schattig eekhoorntje!
Groetjes, Annerieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik dacht een beertje (nog even terug gelezen) maar natuurlijk een eekhoorntje. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt Angélique met hem als mooi middelpunt.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hahaha ik had het ook niet gezien, Angelique
het is toch heel knap zoals je dat beestje in elkaar hebt gezet,
volgende keer moet je het voorbeeld er maar bij vragen, alhoewel dit toch ook wel grappig was...
Leuke kaart heb je met het eekhoorntje gemaakt, mooi dat dp erbij!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Haha, het was gewoon Axel! Dat je dat niet gezien had ;-)
Ik had 'm echt ook niet herkend, hoor. Wel heel leuk dat je zo een heel ander dier knutselt uit zo'n setje vormen. Beide kaarten zijn super leuk!

Elizabeth zei

Tjonge, een eekhoorn... Terwijl er nog een eekhoorntje op je eerste kaart was te zien! Hij heeft wel een erg dikke staart, en daar zijn we de mist in gegaan denk ik.
Het hield me nog wel een uurtje bezig hoor; de afbeelding van de stansen vergroot en steeds gedraaid om te kijken of ik er dan wel iets in zag... Op internet gezocht naar stansen... Op mijn telefoon de afbeelding naar vergelijkbare afbeeldingen laten zoeken...
Wat zal Remco een plezier gehad hebben! En wij hebben er ook van genoten (ja, manlief keek ook mee...)
Ik zou het bijna vergeten; maar deze eekhoorn-kaart is heel schattig en weer totaal anders! De achtergrond rechthoekjes vind ik zo mooi staan bij het geheel!
Fijn weekend...

Kaartenkraam zei

Ik heb even terug moeten scrollen om te zien waar dit allemaal over ging. Maar wat leuk dat je zoon dat heeft gedaan die verrassingen en challenges. Het heeft ook hele leuke kaarten opgeleverd. En dit stansje kun je dus op meerder manieren gebruiken, als vos, als kat en als eekhoorn!!

groetjes van Ank

Daphne zei

Oh joh, een eekhoorn...... nou, dat had ik niet gezien.
Toen ik las dat Remco schreef dat je het verkeerd geplakt had dacht ik dat zijn armpjes misschien de hoorntjes van een giraffe waren😂.
Ik heb zelfs mijn man en oudste nog laten meekijken, maar ik lees hier dat meerdere dat hebben gedaan😉, Remco heeft ons leuk bezig gehouden.
Je maakte een leuke kaart en eerlijk is eerlijk, de EEKHOORN is TE schattig!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke eekhoorn leuke sketch en kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen

blauwruitje zei

Wat een lief kaartje.

Sarah zei

Hihi... Je houdt iedereen bezig.
Wat een tof kaartje werd het met de schattige eekhoorn 🐿️. X