woensdag 21 april 2021

Make-uptasje

 Dank jullie wel voor alle reacties en felicitaties op mijn vorige blogpost. Remco maakte voor mij een heel mooi cadeau (waar ik al heel lang om zeurde, haha), deze kunnen jullie bewonderen op Remco's eigen blog: Miniatures by Remco 

Mijn jongste nichtje werd alweer 17 ze houdt van Harry Potter en van make-up, dus bedacht ik dat als extra cadeautje een zelfgemaakt make-uptasje met Harry Potterlogo's wel leuk zou zijn. Die logo's printte ik op t-shirt transferpapier en streek dat op wit katoenen stof. Dat knipte ik uit en plakte het op het etui van zwarte jeans, welke ik gevoerd had met gele stof en voorzien van een rode rits; rood en geel zijn de kleuren van het ene logo, dat zijn belangrijke kleuren.


Ik zie dat ik bij de rechter foto het hoekje bij de rits nog niet goed naar buiten heb geduwd, dat moeten jullie er maar bij denken.

Mijn nichtje was blij met haar cadeautje appte ze.

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi make up tasje zo leuk hoe je beschrijft hoe het tot stans kwam leuk de logo's erop dat heeft niemand
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuk make up tasje. Wat gaaf om zoiets persoonlijks te maken. Fijn dat je nichtje blij is met haar leuke cadeautje.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Prachtig gemaakt Angelique
Dit is een uniek exemplaar!
Daar zal je nichtje blij mee zijn!
Liefs Martha

Crealice zei

Remco heeft er ook iets moois van gemaakt. Leuk dat jullie elkaar zelfgemaakte persoonlijke cadeautjes geven. En dit make up tasje voor je nichtje is ook weer zo mooi gedaan.

De Breimeisjes zei

Wat mooi bedacht en uitgevoerd! Echt een perfect cadeau voor een Potter-fan!

Ela zei

Dat heb je mooi gemaakt zeg! Heel leuk om zo'n zelfgemaakt en persoonlijk cadeautje te geven. En nog zo'n creatieveling! Dat is ook een priegelwerkje zeg, maar mooi gemaakt! Groetjes Ela

karin zei

Dat is een leuk kadootje zo'n zelfgemaakt etui.
Prachtig gemaakt!
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Superleuk zeg! Dus dat kun jij ook al. Heel creatief ben je, haken, naaien, kaarten maken...

Aankleedpopje zei

Wat een creabea's zijn jullie. Erg leuk.

Sarah zei

Persoonlijke zakjes maken is altijd leuk. De Harry Potter is zeker in haar nopjes.
En ik ben benieuwd naar jou huiselijk kaartje. Ik kom gauw nog eens kijken. X

Sarah zei

Het moest zijn Harry Potter FAN.
Ik ben ook bij Remco gaan kijken 😉

Elizabeth zei

Nou, Remco kan er ook wat van zeg... Leuk hoor, zo'n creatief stel!
Wat een mooi setje heb je voor je nichtje gemaakt.

anja zei

Wat een ontzettend leuk cadeau heb je gemaakt, fijn dat ze er blij mee is!

Corrie zei

Wat leuk zo'n creatieve man. Mooi gemaakt.
Wat een leuke etui, echt met een persoonlijke noot.