maandag 12 april 2021

Gluren bij de buren

 Als gastdesigner van Dutch Card Lovers 


werd mij gevraagd een kaart te maken met een houtnerf op de achtergrond. Nu ben ik dol op hout, dus dat was geen enkel probleem, ik kreeg vrijwel direct een idee. Ik liet een hondje door een gat in de schutting gluren.


Met zijn gespartel schopte hij wel een pot met plant om, zonde hoor, gelukkig is de pot nog heel. En weten jullie wat het hondje bij de buren zag?


Een speelkameraadje, wat leuk! Hopelijk gaat die mooie klimplant er niet ook aan.

De strook blauwe lucht op de voorkant heb ik bewust leeg gelaten, daar kan tzt een tekst komen, eventueel ook aan de binnenkant, anders misschieneen vogeltje of iets dergelijks.

Deze kaart link ik bij Knutsels en Kadootjes, daar willen ze graag planten zien.


18 opmerkingen:

Irene zei

Oooh wat een leukerd is dit!!!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een schattige kaart. Echt zo leuk bedacht. Die hondjes zijn ook al zo leuk. Wat gaaf dat je een kaart mocht ontwerpen als gastdesigner. Heel erg gaaf.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje leuk idee met het hondje door de schutting te laten kijken
groetjes ellen

Crealice zei

superleuke kaart! Leuk al die details.

Martha zei

Wat een leukerd dit kaartje Angelique!
Grappig dat er een voor en achterkant aan zit, het hondje gluurt zo grappig door het gaatje!
Liefs Martha

karin zei

Grappig een kaartje met zicht op de andere kant. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Wat leuk bedacht! Het doet mij denken aan "Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen" :-)

Catherine zei

Wat een originele leuke topkaart heb je gemaakt. Jij weet altijd weer een verrassende layout te bedenken, gaaf is dat. Groetjes, Catherine.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je gastdesigner-kaart is supergaaf Angélique. Heel leuk bedacht en heel mooi uitgevoerd. Volgens mij wordt dit ook weer een toppertje.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat heb je dit prachtig gedaan! Zo leuk met dat doorkijkje.
Groetjes van Henriët

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kaart, leuk ontwerp, gezellig en er zit van alles in, lente, hondenliefhebster, tuinieren :)
Goed gedaan, groetjes Anita

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met deze mooie gluurder. Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Hihi, hij is echt leuk! Ik moest meteen aan Jip en Janneke denken... als Jip door de heg kijkt en een buurmeisje ontdekt.

Daphne zei

Wat ontzettend leuk!!!!!
Ik denk zomaar dat dit kaartje een winnaar kan worden want wat heb je dit weer leuk bedacht en gemaakt.
Goed idee juist, dat blauwe, voor een tekst. Je kan er dan altijd nog wat wolkjes bij doen als dat nog past dan.

Margaret zei

Supergrappige kaart. Echt een kaart om vrolijk van te worden.

Fijne dag, Margaret

Marjan zei

Ik had natuurlijk al voorkennis, maar zeg het graag nog een keer: wat een superleuke kaart, zowel buiten als binnen, echt gaaf Angélique en leuk dat je onze GD bent!

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuke kaart met die voor- en achterkant! Heel verrassend ne zo leuk gemaakt!

groetjes van Ank

Colien zei

Heel leuk kaartje, grappig!
Bedankt voor je deelname aan onze Planten-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien