vrijdag 9 april 2021

Ik ben er voor je

 Vandaag weer een elvenkaartje. 


De achtergrond heb ik met Memento inkt gemaakt, de zwarte afdrukken met Versafine Nocturne. De maan maakte ik met behulp van een uitgestanst rondje. Door voorzichtig met water te spetteren ontstond het sterreneffect. De vleugels van het elfje heb ik dit keer bewerkt met een flesje zwarte glitterlijm dat ik een tijdje geleden bij een bestelling kreeg, het geeft een mooi effect. Nog een passende tekst erbij en ik was weer tevreden.

Fijn weekend!

9 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Weer zo'n mooie kaart. Echt schitterend hoor. De tekst vind ik ook echt goed gekozen.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

Franciens Haakwerk zei

wow, weer zo'n mooie elfen kaart!

Martha zei

Mooie kaart Angelique
Je hebt de smaak te pakken!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige sfeervolle kaart Angélique. Leuk hè om van een blanco kaart helemaal tot zoiets moois te komen.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Helemaal fan van je elfjes! Echt super ! Ik ga Seffens dromen van elfjes. X

GerJanne zei

Prachtig Angelique, wat een mooi sfeervol kaartje.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke details heb je verwerkt
groetjes ellen

Daphne zei

Het randje om de man heen, dat is mooi zeg!! Dat zorgt ervoor dat het lijkt of de man schijnt.
Ook de sterren lijken echt.
Wat een gave kleur lucht!
Héél mooi, deze kaart.

Elizabeth zei

Prachtig, wat een sfeer straalt deze kaart uit!