maandag 19 april 2021

Verliefde aapjes

 Vandaag zijn Remco en ik precies 13 jaar samen en ik bedacht een kaart die ik nog niet voor hem gemaakt had.

Ik gebruikte een stempelsetje van aapjes (Ali) die ik al een hele tijd heb liggen, maar, je raadt het al, nog niet gebruikt had (mijn eigen uitdaging loopt nog steeds om ongebruikte materialen te gebruiken, ik ben er nog (lang) niet doorheen)


Het sluitbandje kan eraf geschoven worden. Ik wilde het sluitbandje het liefst in dezelfde mintgroene kleur, maar het is op, licht geel was ook wel oké.


De kaart gaat een stukje open...


En als de kaart helemaal open gaat...



17 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 13e jarige jubileum. De kaart is wederom een plaatje en zo kunstig gemaakt wauw.
gr lisette

Trijntje zei

Het is een hele leuke kaart geworden met de verliefde aapjes. Door het model kan er veel op
Leuk gemaakt. Gefeliciteerd met jullie 13 jaar.Groeten Trijntje

Irene zei

Oooh wat leuk en lief, een keigave bijzondere kaart voor je LIEF (en niét je zoon...oeps). Gefeliciteerd met jullie 13 jaar..wij bijna 3x zó lang samen 🙃😁!
XxIrene

karin zei

Mooi kaartje met die aapjes stempeltjes. Leuk modelletje.
Groetjes,
Karin

karin zei

En nog proficiat met jullie jubileum 😊

Crealice zei

superleuk gedaan en heel hartelijk gefeliciteerd!

Frederika zei

Superleuk, gefeliciteerd 🏵🌼🌺

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd! En nog veel plezier van en met elkaar!
Heel leuk weer, deze kaart, heel kunstig met die 13 die tevoorschijn komt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd Angélique en je hebt een hele mooie shuttercard gemaakt (die staat nog op mijn lijstje om te maken). Lief die olijke verliefde aapjes en al die banaantjes verspreid over de kaart. Nog vele gezellige jaren samen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Gefeliciteerd! En wat een ontzettend leuke kaart! Alles erop is leuk. Die appjes... enig! Jij bent zeker die ene die knipoogt..Ik wens jullie nog heel veel jaren samen, want die Remco zou ik niet meer laten lopen ;-0

Aankleedpopje zei

Wat fijn dat jullie al zo lang gelukkig met elkaar zijn. Gefeliciteerd! En nog heel veel jaren samen erbij.
Je gaat goed met al je challenges!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de schattige aapjes erop leuk model kaart
gefeliciteerd ik hoop dat jullie samen een leuke dag hebben gehad
groetjes ellen

Martha zei

Wat een keuk kaartje Angelique!
Van harte met jullie samenzijn!
Die aapjes zijn zo grappig en lief, dat model kaart vind ik altijd zo mooi!
Dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten!
Fijne dag liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Gefeliciteerd voor jou en Remco Angelique, wat mooi zeg.
Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Echt super hoe je dat gedaan hebt. het zijn echt kunstwerkjes.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Wat leuk is dat! Al zo lang samen en toch nog altijd elkaar verrassen... Je hebt een hele gave kaart voor Remco gemaakt!

Sarah zei

Heel toffe kaart! Zo leuk met de aapjes en PROFICIAT! X

Marga zei

Wauw, wat een toffe kaart is dat!!!!!
Dat heb je weer super leuk gedaan!
Liefs, Marga