vrijdag 2 april 2021

Elfjes

 Hier konden jullie al lezen dat ik gevangen ben door de magie van elfjes, in de tussentijd heb ik nog wel meer met de elfjes gespeeld. In dit blogbericht wil ik graag een serie van 4 kaartjes laten zien. Deze kaartjes zijn niet afgewerkt om te versturen, ik denk dat ik voor mijzelf een soort boekje of mapje ga vullen met elfjes-kaarten.

Ik heb stencils en Memento inkt (de enige inkt die ik tot nog toe heb, op zwarte Versafine na) gebruikt om de achtergrondjes te maken, de elfjes zijn met Versafine Nocturne gestempeld.





Bij ieder elfje heb ik een passende tekst uit mijn voorraad gezocht, net als een bijpassend ander stempeltje. Ieder elfje heeft glimmende vleugels doordat ik ze gekleurd heb met glittergelpennen, de onderste met glanzende vernis en wat losse glittertjes. Ook de krekel, bloem en de bij zijn ingekleurd met glittergelpennen, die dingen zijn opeens een "groot" bezit. Ik ben normaal gesproken niet zo van de glitters, maar het past wel goed bij de sprookjesachtige elfjes. Ik ben blij met wat ik gemaakt heb, ik vind het namelijk best lastig om in deze magische sferen te creëren. Ik ga gewoon lekker verder spelen en proberen, terwijl ik mijzelf toespreek dat het oké is om een creatie weg te gooien als het niets is en dat oefenen en proberen bij de hobby hoort. Eigenlijk zijn de teksten op de kaarten ook wel goed voor mij, haha

Ik weet het, soms ben ik een rare.

16 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Vooral de 1e en 3e hebben mijn aandacht getrokken prachtig zijn ze. Een echt sprookjesachtige sfeer en de teksten zo passend.
gr lisette

Martha zei

Prachtige elfjeskaarten, Angelique!
Ik heb een boekje gekocht, bij de kringloop, daar ga ik elfjescreaties in maken, het hoeft immers niet altijd een kaart te zijn
En inderdaad je kunt er meteen een oefening van maken
Liefs Martha

Annemarie en Merit zei

het zijn prachtig elfen kaartjes, en daar mag inderdaad bling bling bij!!!

Liefs Annemarie en Merit

Marjan zei

Ze zijn prachtig! Ik denk dat zo'n boekje echt een goed idee is, zoiets als een art journal waarin je je eigen dingen bewaart. Goed weekend!

Crealice zei

prachtige kaarten zo. Vriendschap is liefde zonder vlinders vind ik een erg mooie quote.

Franciens Haakwerk zei

Hele mooie serie zo met de elfjes, zou ik zeker uitbreiden :) groet Francien

Tinneshobbyworld zei

Gewoonweg prachtig! Fijn Paasfeest!

Henriët zei

Prachtige kaarten met die leuke elfjes. De achtergronden zijn stuk voor stuk erg goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Vera zei

Goed gedaan! Ik vind ze allemaal heel mooi. Ook de quotes. Groetjes

Elizabeth zei

Als je je grenzen een beetje verlegt, dan ontdek je soms leuke dingen... Je daagt jezelf wel uit hè..
Ik vind deze kaarten anders geworden dan dat ik gewend ben van je, en volgens mij begin je er lol in te krijgen!
En of je ze nu wegstuurt of gewoon zelf houdt; ze zijn prachtig en maken blij...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk zo'n serie en zeker leuk om ze bij elkaar te bewaren
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie serie en ik ben vooral weg van de derde, zo mooi, net of het elfje praat met die bloem. Wat je doet met je creaties maakt eigenlijk niet uit, het is al fijn als je geniet van het maken ervan ( en ik geniet van het meekijken )
Fijne Paasdagen.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Je kaarten zijn echt schitterend geworden. Ik snap wel dat je ze voor jezelf houdt hihi. Echt geweldig zijn ze geworden, en de teksten zijn er ook leuk bij. Super mooie stempels.
Vrolijk pasen.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Misschien kan je er geen afstand van nemen of ben je "bang" om ze te versturen, maar ze zijn echt super mooi!!
Volg je hart, zeker bij dit soort kaarten.
Ik vind de eerste en 2de het mooist, weet niet waarom, maar die spreken mij heel erg aan.

ineke zei

enigggg deze kaarten !

Sarah zei

Het is een tof idee om er een soort boekje van te maken. Een magisch positief boekje. Ik zie het al voor me! Gewoon verder doen..ze zijn Super!