woensdag 14 april 2021

Verrassing (3)

 Tijdens het paasweekend kreeg ik van Remco een nieuwe uitdaging:


Weer een puzzel dus. Normaal gesproken ga ik niet op zolder knutselen als Remco er is, maar nu moest ik het toch even snel uitstansen om te zien wat het precies werd. Dat wist ik na het uitstansen nog niet en eigenlijk nu nog steeds niet. Een kat? Een vos? Een ...? Roept u maar!


Het moest ook ergens bewegend zijn. Ik heb er voor gekozen om het dier te laten springen, al kun je het ook zo zien dat hij komt aanwandelen. Als je aan het strookje met lintje trekt, gaat hij omhoog. Hij is op een gezellig feestje, middenin het bos. Ik hoop voor de jarige dat er nog meer gasten komen, al zijn het er best al wat als je goed kijkt. Dat vrolijke frame van bomen, bladeren en dieren heb ik ook eens van Remco gekregen, ik had het nog niet eerder gebruikt, dus weer een creatie voor mijn eigen uitdaging (en het is nog lang niet op, de voorraad ongebruikte materialen). Ik heb het uit wit papier gestanst en met potlood gekleurd.


Achter de bomen hangt een slinger met lampionnen, maar dat was op de foto lastig vast te leggen.

Ik heb overigens geen idee wie Stef is, de letters en cijfer zitten er tijdelijk op en kan ik vervangen, maar het stond wel leuk zo, haha.

28 opmerkingen:

Zeeuwsmeisje zei

Wat leuk weer geworden. Het lijkt ook een beetje op een wasbeer.
Gr lisette

Irene zei

Wat LEUK al die verrassende opdrachten en je kaart is super leuk met die mooie bosrandsrans..is het een bever met die dikke staart?
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Wat is je kaart weer leuk geworden. Leuke stansmal heb je weer gekregen. Echt te schattig. Leuk gebruikt ook zo in de kaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je met de stans van Remco gemaakt. Je hebt veel uit de kast gehaald voor deze kaart. Leuk samengesteld. Groeten Trijntje

Martha zei

Ha daar is er weer één wat een leuke kaart heb je gemaakt Angelique!
Kan me voorstellen dat het een hele puzzel was om zo'n diertje zonder voorbeeld in elkaar te priegelen, maar het is je super goed gelukt en zo leuk verwerkt tot een schitterend kaartje!
Wat vindt Remco ervan?
Liefs Martha

Remco zei

Nee het is geen Bever, lol

Remco zei

Nee het is geen wasbeer..

Remco zei

Ik vind dat ze er een geweldige kaart van gemaakt heeft, echt geniaal

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt...het is denk ik een bever met die grote staart?
Liefs Annemarie en Merit.

Crealice zei

leuk!

Crealice zei

ik denk inderdaad ook een bever. Wat leuk dat 'ie kan bewegen. Mooie combinatie zo.

Remco zei

Helaas, dit antwoord was al gegeven en is niet juist, geen bever dus

Remco zei

Helaas geen Bever, het model zit onjuist in elkaar, dat maakt het extra moeilijk (maar ze heeft het wel super gaaf opgelost)

De Breimeisjes zei

Super leuke kaart, die bomen zijn ook zo mooi en de slinger. Ik hoop dat Remco nog laat weten wat het wel is, want ik ben nu wel heel nieuwsgierig :-)

Daphne zei

Wat een mooie kompleet kaart.
Zo leuk dat het beestje kan bewegen, dat zal Stef, die 2 word wel leuk vinden😁.
Je hebt er echt veel bij verzonnen en daardoor is het een hele leuke kaart.
Ik heb er eens heel goed naar gekeken, maar is het misschien een giraf??

Trijntje zei

Ik denk dat het een kat is vooral. Omdat het diertje verkeerd in elkaar zit... he de delen eens goed bekeken..

Remco zei

nee ook geen Giraf, maar wie weet kan je dat er ook van maken....

Remco zei

Helaas, als kat is deze ook niet bedacht.... moeilijk he (ik zag het zelf eerst ook niet hoor)

Elizabeth zei

Er-rug lastig hoor... Ik dacht even misschien zijn de kop en het lijf verwisseld, maar dat kan niet want de oortjes zitten er al aan.
De kaart is heel gaaf! Maar ik ben toch wel reuze benieuwd wat voor dier het is.

Annerieke zei

Zo leuk dat Remco jou op deze manier steeds verrast. Je hebt een super mooie kaart gemaakt en de stans leuk in elkaar gezet, maar ik begrijp dat hij niet helemaal goed in elkaar zit. Als ik de stans goed bekijk denk ik dat het misschien een dier met voelsprieten zou kunnen zijn, maar verder kom ik dan eigenlijk ook niet 😂. Ik ben nu wel erg benieuwd hoor.
Groetjes, Annerieke

Remco zei

Nee voelsprieten heeft hij ook niet... hahaha

Remco zei

lastig inderdaad, maar als je goed kijkt kun je het zien...

Remco zei

ja hoor, antwoord volgt binnenkort...

GerJanne zei

Ik lig hier helemaal in een deuk, in mijn eentje in de nachtdienst! Tijd om alle reacties te lezen, hahahha, wat ontzettend grappig. EN Remco heeft ook de grootste lol. Ten eerste is je kaart heel erg leuk, heel feestelijk en met het springende dier is het goed gelukt om een bewegend deel erin te maken.
Het zou een slak kunnen zijn, maar dan kloppen de pootjes niet... een hamster misschien?

Trijntje zei

Ik raad nog een keer.. heb het aan mijn man laten zien die zegt een eekhoorn....

Remco zei

Nou dan moeten we ons maar laten uitdeuken he...
Hmmm een slak, Hamster....
Nee helaas ook dat lijkt er niet op!

Remco zei

Wel ja, nog een keer raden, je beurt is al geweest...
Maar vooruit omdat het je slimme man is...
Inderdaad dat is em, en het leuke is dat het antwoord onbedoeld ook al op de kaart zat.
Wat een humor was dit, en wat leuk dat je door je niet aan een voorbeeld te houden,
toch enorm leuke alternatieve beestjes kan maken!

Sarah zei

Wat een leuke post dit. Een plezier om alle reacties te lezen.
En de kaart is tof geworden. Grappig dat je het even presenteert met ' stef '. Ik ga gauw verder lezen. 😉