woensdag 28 april 2021

Bedankt

 Om mijn eigen uitdaging voort te zetten waarbij ik nog niet eerder gebruikte materialen gebruik, pakte ik er dit keer een gereedschapskist bij met gereedschap (Yvonne Creations), dit is een andere set dan die ik eerder op een kaart maakte (zie hier).


Ik ruwde de randen van het gele papier op en beïnkte de randen van zowel het gele als het dp, voor wat extra "klus-effect" maakte ik ook vlekken. Het woord "bedankt" (MD) heb ik in twee lagen opgeplakt en is ook een ongebruikte stans. De gereedschapskist stanste ik uit een lege tissuedoos, wie wat bewaart heeft wat.

Deze kaart gaat ook in de voorraadbak, ik zal hem niet snel nodig hebben, want ik kan best wat zelf en als ik het niet kan vraag ik Remco, die heeft ook twee handige handen.


12 opmerkingen:

Martha zei

Leuke stoere kaart Angelique
Heel gedetailleerd dat gereedschap, ook dat je er wat vlekjes op hebt gemaakt maakt de kaart helemaal af!
Liefs Martha

Daphne zei

Wat leuk bedacht en ik dacht inderdaad meteen dat je deze kaart kan opsturen naar iemand die geholpen heeft bij het klussen.
Als het lang in de voorraad bak blijft liggen stuur je het maar op naar Remco, hihi.

Creaellenknutselsite zei

wat een lekkere stoere kaart met de gereedschapskist met al dat leuke gereedschap erin de droom van veel mannen
groetjes ellen

zeeuwsmeisje zei

Prachtige stoere kaart. Aan jou voorraad komt nog steeds geen einde merk ik. Ben gelukkig dus niet de enige die nog van alles ongebruikt heeft liggen. Misschien moet ik ook maar met mezelf de uitdaging aangaan.
gr lisette

Trudy zei

Wat een leuke stoere kaart en hopelijk heb je hem niet snel nodig!
Groetjes Trudy

Marjan zei

Wat een leuke kaart, gaaf die gereedschapskist! Vlekjes erop, ja ... dat hoort bij klussen, goed idee!

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke kaart. Die gereedschapskist is echt gaaf. Een echte kluskaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Geweldig ook, die houtachtige gereedschapskist! Erg leuke kaart!

Elizabeth zei

Het is een leuke mannenkaart! Daar is soms best vraag naar...

blauwruitje zei

Wat zijn er toch veel leuke stencils en weet ik hoe dat allemaal heet, om kaarten te maken. Ook deze vind ik weer heel tof.

Marfien zei

Leuke kaart, mooi kistje

Sarah zei

Heel tof deze handige kaart! X