woensdag 3 november 2021

Een eekhoorn in een sok

 Sommigen hadden het al opgepikt: ik was gisteren jarig. En ondanks dat we het zondag pas in een heel klein kringetje vieren, voelde ik mij enorm jarig door alle wensen en een enorme (voor mijn begrippen dan) berg post. Nogmaals dank (als het goed is heb ik iedereen persoonlijk gemaild) aan degenen van wie ik een kaart heb ontvangen, zo lief!

Een tijdje geleden won ik bij Emily stansen van letters en cijfers. Emily vroeg mij of ik de stempel van een eekhoorn in een kerstsok al had, ze had hem dubbel en wilde die ook nog wel meezenden. Superlief, ik ben dol op eekhoorntjes en op kerst en nee, ik had hem nog niet.


Nu heb ik de stempel op een kaart gebruikt:


Ik kleurde met potlood en knipte de delen van de sok en de sjaal van de eekhoorn uit kerst dp. Nog een paar takken gestanst en voorzien van een laagje sneeuw met behulp van een witte gelpen, een sneeupop en vogeltje gestempeld en gekleurd, een laagje sneeuw geknipt en de kaart was klaar. Het achtergrond papier is in het echt iets blauw-paarser, waardoor de kaart iets sprekender is dan op de foto. 
De kerstwens stempelde ik aan de binnenkant.

Ik vind de stempel van de eekhoorn echt geweldig, die ga ik beslist nog vaker gebruiken.

16 opmerkingen:

Daphne zei

Goedemorgen Angélique!!
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb een hele mooie kaart voor je klaar liggen, maar helaas heb ik die niet opgestuurd, het was op tijd klaar maar ik ben het toch vergeten op de post te doen. Het zat hier allemaal nogal tegen, wij zijn nu een paar dagen weg, maar dat had nogal wat voeten in aarde....... we zijn heel onrustig weggegaan en ik kom er nu achter dat de kaart nog gewoon thuis ligt, met een postzegel en al, klaar om verstuurd te worden. ZUCHT!!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je het zondag nog lekker gaat vieren, leuk, je hebt nog wat tegoed.

Wat een lieve kaart laat je hier zien! Het stempeltje is echt TE lief en past goed bij jou.
Je maakte er een héél leuk tafereel mee.

Angélique zei

Och jee, wat vervelend voor jullie, hopelijk keert de rust snel terug. Voor mij niet erg hoor, heb ik nog wat leuks in het verschiet 😁

Creaellenknutselsite zei

als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat heb je een gaaf kaartje gemaakt met de schattig eekhoorn, zo leuk om hem helemaal te maskeren, leuk de andere details erbij
groetjes ellen

Margaret zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Je kijkt duidelijk terug op een fijn feestje.
De kaart is mooi en grappig. Een combinatie van herfst en winter. De eekhoorn popt er echt uit. Mooi gemaakt.

Fijne dag, Margaret

Elizabeth zei

Wat een verschil... alleen een stempel zien, òf... de kaart die jij er mee maakte!
Grappig hoe het vogeltje zit toe te kijken hoe de eekhoorn een cadeau aanreikt aan die stoïcijnse sneeuwpop...

Martha zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Angelique!
Inderdaad nogmaals van harte met je verjaardag!
Mijn kaart voor jou is in de maak, komt zo spoedig mogelijk naar je toe!
Liefs Martha

Franciens Haakwerk zei

Nog van harte gefeliciteerd hoor. Hoop dat je veel knutsel spulletjes hebt gehad, haha. Groet Francien

Trudy zei

Wat een mooi warm kaartje met die schattige eekhoorn in de sok!
Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je een leuke verjaardag had en post maakt het altijd extra feestelijk vind ik. Je hebt een superleuke kaart met die stempel gemaakt Angélique, die sok van dessin-papier is gaaf en het is een lief tafereeltje zo.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Nogmaals van harte gefeliciteerd :-). Wat leuk dat je de stempel zo leuk vindt, hij past echt precies bij jou. Je kaart vind ik echt super tof geworden, wat een leuk idee om delen uit DP papier te knippen.
Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart! Ik heb ook wel eens van die stempels gekregen, geen idee wat ik ermee moest :-D Dit is wel echt een hele leuke!

GerJanne zei

Fijn dat de post op tijd was. Het maakt een verjaardag altijd extra feestelijk vind ik.
De stempel is erg leuk. EN je kaart ermee is ook leuk. Hoe die sok daar hangt aan de boomtak.
Lekker warm voor de eekhoorn!

Caroline Cards zei

Nog van harte gefeliciteerd! Mooie kaart en heel leuk die sok in dp!
groetjes, Caroline

Trijntje zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Helaas heb ik je adres niet anders had je kaart van me gekregen. Als je het leuk vind mag je me mailen. Je kaart is erg leuk geworden met de stempel. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Angelique!
Ik wil je ook wel een kaartje sturen hoor beter laat dan nooit je mag me gerust mailen als je wil.
Prachtige winterse kaart met deze leuke stempel.
Groetjes Doris

Corina zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe stempel.