vrijdag 5 november 2021

Kerstboompje gehaald

 Ik heb weer een kerstkaart te laten zien, dit keer met de auto van Avec (te koop bij Action), er is een kerstboompje gehaald en het begint net te sneeuwen.


Het achtergrond papier (bovenste deel) is in het echt een beetje blauw/roze, net als zo'n sneeuwlucht, en heeft al vlekjes die op  sneeuwvlokken lijken, daarom heb ik over de hele kaart met witte acrylverf gespetterd. Dit is eigenlijk niets voor mij, dat "geklieder", maar het resultaat is wel leuk.

De kerstboom in de auto is van groen spiegelkarton met een  patroon erin gedrukt, erg leuk voor deze boom (MD). De tekststempel is ook van MD.

Ik denk dat ik volgend jaar maar eens heel regelmatig ga meedoen met "52 weeks to Christmas", eens zien hoe dat bevalt, misschien heb ik dan minder stress aan het einde van het jaar, ik heb nu nog best veel kerstkaarten te  maken en niet altijd inspiratie.

17 opmerkingen:

Irene zei

Je simkaart hieronder is ook al zó leuk maar deze vind ik SUPER! Ik ben ook niet van het geklieder - hou niet van vieze handjes 😏- maar deze sneeuw maakt het AF! Heb de auto ook maar nog niets mee gedaan en al wél een ideetje...misschien dit weekend??
XxIrene

Irene zei

Simkaart?? SOK dus...pfff

carla zei

Een hele leuke tekst op deze mooie kaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Martha zei

Leuke kerstkaart Angelique
Ik maak het hele jaar door kerstkaarten en soms verschillende achter elkaar, dat maakt dat de telller bij mij nu op 63 staat...
Liefs Martha

Elizabeth zei

Dat geklieder gaat je heel goed af, Angélique.. Moet je vaker doen!
Ik vind dit een hele leuke en sprankelende kaart, mede door de spetters...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke rode auto, de grote boom past er gelukkig net in wat blingt ie lekker in het goud

groetjes ellen

Franciens Haakwerk zei

He, gezellig weer, leuk idee om mee te doen met 52 weeks, groet Francien

Trudy zei

Super leuk deze kaart en doet me denken aan een drive-in bioscoop! Misschien handig met al die corona.
Ik ben ook niet zo van dat geklieder, meestal zit alles eronder behalve de kaart!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat is je kaart leuk geworden zeg. Dat spetteren met acrylverf vind ik echt een geniaal idee, dat ga ik zeker een keer doen. Gezellig hoor, deze kaart. Ik krijg helemaal zin in kerst.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart met deze leuke auto. De kaart is prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

Marga zei

Zo krijg je weer zin in kerst! Wat een gezellige kaart.

Groetjes, Marga

Sarah zei

Hey Angélique, wat leuk deze auto in kerstsfeer! Ook je eekhoornkaart is zo leuk! Tof dat je de stempel kreeg.
Wat gaat de tijd snel... We wisselden onze adressen uit en verjaardagen, maar ik had geen idee dat je al zo snel jarig zou zijn. Ik maak het later wel een keer goed! Maar toch via deze weg ' gelukkige verjaardag ! ' xxx

Annemarie en Merit zei

Oh wat een geweldige leuke kerstkaart is dit, gaaf die auto met de kerstboom!

Liefs, Merit en Annemarie

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaart met een heel mooie tekst. Zo leuk gedaan met de auto. Prettig weekend, groetjes Doris

zeeuwsmeisje zei

Wat een schitterende kaart, prachtig die sneeuw. Hij kan zo in het schap van de kaartenshop. heel mooi geworden.
gr lisette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt Angélique. Superleuk met die dwarrelende sneeuw en gave auto. Die heb ik hier bij de Action nog niet gezien want dan was hij vast ook in mijn mandje geparkeerd hihi. Die tekst is er ook top bij.
Gezellig, zeker proberen mee te doen. Het leuke is inderdaad geen stress aan het eind van het jaar en niets is verplicht, al doe je maar een enkele keer mee, allemaal prima.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Dat is een leukerd, heel mooi met al de details, mooie tekst, weer eens iets anders :)
Leuke actie, gewoon doen zou ik zeggen :)
Groetjes Anita