vrijdag 12 november 2021

Speelse glitters

 Een paar dagen geleden heb ik een cliënt  van mij meegenomen naar een groot tuincentrum met een prachtige kerstshow omdat ze daar zo van houdt. Ze genoot er enorm van, daar doe je het toch voor. Bij de electrische sneeuwbollen (met veel glitters) vertelde ze dat ze de sneeuwbollen die je moet schudden zo leuk vindt, *pling!* ik wist meteen wat voor kerstkaart ze dit jaar krijgt:



Ze is ook dol op hondjes, katjes en konijntjes, ik vond dit plaatje van een hondje wel leuk voor haar, en turqoise vindt ze een mooie kleur. Op al het dp (Decotime) zitten subtiele glitters. 
De sneeuwbol (een oudje van MD) stanste ik uit iriserend karton, ik maakte er een schudkaart van door de nodige laagjes wit karton op elkaar te plakken en onder de bovenlaag met mica te plaatsen. De bol vulde ik met goudkleurige sterretjes.

Ik denk dat ze de kaart wel leuk gaat vinden.

14 opmerkingen:

Irene zei

Die gaat ze heeeel leuk vinden, dát kan niet missen! Wat attent dat je óók kaarten voor cliënten maakt of is zij een uitzondering? Ben krijgt ook post van zijn therapeute, zó lief!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt. Echt persoonlijk passend voor je cliënt. Vind het zo leuk dat je ook kaarten voor je cliënten maakt, zo lief.
Fijne dag

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een leukerd dit schudkaartje, Angelique
en wat leuk dat je naar een tuincentrum bent geweest
Met dit kaartje zal deze mevrouw in haar nopjes zijn!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo leuk met de sneeuwbol ik vond ze vroeger ook helemaal geweldig had er eentje op mijn kamer staan met een kersthuisje, helaas gesneuveld met de verhuizing indertijd
wat een schattig hondje heb je gebruikt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zeker weten dat ze die mooi gaat vinden, het is een prachtige kaart Angélique. Sneeuwbollen hebben toch altijd iets magisch vind ik. Het plaatje is ook superlief.
Lieve groetjes Miranda

Margaret zei

Goed luisteren en je komt steeds op goede ideeën voor jouw kaarten. Knap dat je er weer een persoonlijke draai aan hebt gegeven. Het is een schattige schudkaart geworden.

Fijne dag, Margaret

zeeuwsmeisje zei

Wat een originele kaart is het weer geworden. Wat zal ze daar blij mee zijn echt helemaal haar smaak en wensen.
Prachtig gedaan.
gr lisette

Elizabeth zei

Ah, wat leuk dat je haar mee nam! Sommige mensen kunnen daar zò van genieten... en daar doe je het dan toch voor.
Die kaart gaat ze zeker leuk vinden! Helemaal het sfeertje...

Kaartenkraam zei

Deze kaart gaat ze zeker leuk vinden. Je hebt hem erg mooi gemaakt en hij is erg leuk met die glitters.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart met de mooie glitters, ook de kleuren zijn heel mooi wat heb je dat weer schitterend gedaan.
Fijn weekend, groetjes Doris

Trijntje zei

Dit gaat vast helemaal in de smaak vallen bij je cliënt. Leuk om haar mee te nemen naar de kerstshow. He5 is een mooie glitterende schudbol geworden. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een super leuke kaart voor je client, die gaat ze prachtig vinden! Lief dat je een kaart voor haar maakt!
Groetjes Trudy

Daphne zei

Nou, dat weet ik wel zeker, dat ze deze leuk gaat vinden, wat veel persoonlijke details heb je erin verwerkt.
En alweer zo creatief bedacht, om een sneeuwbol als kerstkaart te maken voor haar.

Sarah zei

Zeker en vast! Een schot in de roos!