maandag 15 november 2021

Pinguïnkoor

 Heel verrassend, ik heb weer een kerstkaart te laten zien.
Dit keer pakte ik de stempels van Ali erbij die ik vorig jaar veel gebruikt heb.  Ik wilde ze nu graag inkleuren met mijn nieuwe Twinmarkers van Decotime. De achtergrond gaf ik kleur met metalic waterverf van hetzelfde merk, ik denk dat ik nooit echt vriendjes zal worden met verf (met klei overigens ook niet, maar dat terzijde). De verf is wel echt glimmend, mooi als je ermee overweg kunt.


Het dp komt uit een zwart/wit blok, toevallig ook van Decotime, ik heb de lampjes gekleurd met merkloze metalic markers.
De bellen en strik zijn van MD.

Over Marianne Design gesproken: ik heb de adventkalender van MD van Remco gekregen voor mijn verjaardag, ik ben reuze benieuwd, nog ruim 2 weken wachten.

Ik kan weer wat haken, mijn tenniselleboog is gelukkig weer hersteld. Toch kan ik nog niets laten zien, want ik heb een babycadeautje gemaakt en ben met nog iets bezig voor mijn kleinzoon op komst.

18 opmerkingen:

Elizabeth zei

Een heerlijk vrolijke kaart... Fijn zijn die Twinmarkers hè.. Het doordrukken moet je gewoon even voor lief nemen en er rekening mee houden.
Fijn dat je arm weer hersteld is, want zoiets is niks voor een hobbyiste!

Corrie zei

Wat leuk zeg. Maar best nog veel werk dat inkleuren.
Fijn dat je ook weer wat kunt haken.

Caroline Cards zei

Super leuke kaart! Ben benieuwd wat voor leuks je gemaakt hebt voor je kleinzoon!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het pinguïn koor hoor ze hier in Utrecht zingen, wat een leuk dp hen je erbij gebruikt
ik kleur ook graag met twin markers
groetjes ellen

Irene zei

Vrolijke bling bling kaart Angelique en álle markers drukken door dus duur of goedkoop maakt niets uit. Fijn dat het beter gaat met je arm, de baby zal wel heel veel leuks van crea-Oma krijgen!
XxIrene

Irene zei

Nu weet ik niet of ik op publiceren heb gedrukt..ff testen

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend mooie kaart Angelique. Wat een schattige pinguïns.
Ik heb de adventkalender van Marianne Design ook, ik ben ook zo benieuwd.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart. Leuk afdrukje en mooi ingekleurd. De klokjes maken de kaart leuk af. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Wat fijn dat je weer kan haken! Zeker nu er zoiets bijzonders in aantocht is!
Hele leuke kaart, die lichtjes: zo feestelijk!

Martha zei

Heel mooi dit kerstkaartje, Angelique
Zo leuk ingekleurd ik vind die pinquinnetjes zo gaaf!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Gewoon blijven proberen, doe ik ook!
Soms ben je tevredener (is dit een woord?) dan een andere keer, maar je bent wel lekker ontspannen bezig.
Ik vind het een hele mooie Kerstkaart.

Trudy zei

Wat een vrolijke zingende pinguins op je leuke kaartje! Mooi ingekleurd met je nieuwe twinmarkers! En wat heb je een super leuk kado gekregen voor je verjaardag!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief afdrukje met die vrolijke pinguïns en mooi ingekleurd Angélique. Een gezellige kerstkaart met die lampjes op de achtergrond erbij.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ah wat een enige kaart heb je gemaakt. Die pinguins doen het goed.
Gaaf dat je de kalender hebt gekregen... Remco verwent je maar.
En wat fijn dat je tenniselleboog best wel snel is genezen. Ben benieuwd wat je voor je kleinzoon aan het maken bent...

Corina zei

Mooi kaartje, en fijn dat het haken weer lukt

Franciens Haakwerk zei

Leuke kaart weer, vroeger spaarde ik kaarten met pinquins erop, groet Francien

Sarah zei

Lief deze zingende pinguïns! Ik ben benieuwd wat deze oma in spe aan het maken is?

Corry zei

Wat een leuke kaart , die pinguïns zo leuk , wat heb je ook een leuke blog , ik ben je gaan volgen hoor , kom je ook eens bij mij kijken en eventueel volgen ?
Groetjes Corry