woensdag 17 november 2021

Verrassing (15)

 Remco kwam weer met een nieuwe challenge aan, de schat.  Gelukkig heeft hij door dat kerstkaarten en verjaardagskaarten prioriteit hebben op dit moment.


Een kerstuiltje dus....
Nu had ik net van die niet al te mooie uitdrukplaatjes uit een blok gehaald om te zien of ik er wat mee kan. Het blokje is van Decotime,  Action en ligt er al zeker een jaar, misschien al twee, ik had er nog nooit wat mee gedaan, het ligt er "in geval van nood", maar eigenlijk vind ik het zelfs daarvoor niet geschikt. Er zitten wel aardige plaatjes in, maar ze zijn niet netjes voor gestanst en ik vind het weinig creatief om zo een kant-en-klaar kaartje in elkaar te zetten. Toevallig zat er een uiltje tussen dat gelijkenis leek te hebben met het kleine uiltje dat waarschijnlijk uit het stanssetje zou komen en zo kwamen ze samen op een kaart.


Het achtergrondpapier hoort bij een ander voorgestanste kaart uit het blok, de boom bij weer een andere. Onderaan plakte ik een iriserend tapeje (die gebruik ik ook al nooit), de teks stanste ik uit rood iriserend karton (dat vind ik er wel gaaf uitzien) en is van Nellie Snellen.
En zo is er weer een kerstkaart af.

18 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

nou fijn dat die uil eindelijk na jaren ook uit het blok mocht nu staan ze gezellig op die leuke kaart.
Liefs Annemarie en Merit

Martha zei

Superleuk Angelique
Wat ben je weer verwend door Remco, heel leuk!
En nog aan restverwerking gedaan ook,
het resultaat is een prachtige vrolijke kerstkaart
Dus missie geslaagd!
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke uitdaging weer en wat is je kerstkaart mooi geworden. Echt super gelukt. Schattig uiltje hoor. Heel lief.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Ela zei

Wat leuk om te lezen dat je lekker uitgedaagd bent om uit je comfortzone te komen. En alles wat je bijna niet gebruikt komt samen op een leuke kaart. Ik heb ook van die plaatjes, geen idee waarom ik dat ooit heb meegenomen... Maar je ziet het, ooit komt het van pas!

Irene zei

Een héél verhaal en zó herkenbaar want ik zat gisteren óók met die "uitdrukblokjes" -heb er gelukkig maar 2- en vind ze ook niét écht mooi met die slordige randen. Wél een klein boekje met kant-en klaartjes en dáár kan ik gelukkig wél wat mee maar doe er nog wel eigen dingen bij om het net iets leuker te maken en dan zijn ze prima voor mensen in het complex die nog nóóit hebben laten weten of ze mijn zelfgemaakte kaarten leuk vinden dus dáár doe ik mijn best niet neer voor...pff wát een verhaal whaha. Remco heeft je weer zó leuk uitgedaagd, denk dat jij al uitkijkt naar het Sint-gedicht waar hij geheid géén moeite mee zal hebben 😉. Het stans-uiltje én de andere lijken wel familie en samen met de rest is het een hele leuke kerstkaart geworden!
XxIrene

Margaret zei

Ja hoor, goed gelukt. Uitdaging aangenomen en een leuke kaart als resultaat. Ik zou niet meteen aan een uiltje denken voor kerst, maar jij laat zien dat je daar een vrolijke kerstkaart mee kan maken.

Fijne dag, Margaret

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en wat een schattige uiltjes zo helemaal in kerststijl gehuld ik zou er niet op zijn gekomen,
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Heel leuk kaartje met een lief uiltje!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Wat een gezellig kaartje met die uiltjes! Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen met die uitdrukplaatjes! Leuk dat Remco je iedere keer kadootjes geeft!
Groetjes Trudy

Irene zei

Ik las je reactie: Ben krijgt nóóit een kaart maar wél een dikke kus 🤣🤣.
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart met die leuke uiltjes Angélique.
Lieve groetjes Miranda

De Breimeisjes zei

Een hele fusion kaart, met van alles bij elkaar en toch is het een geweldig kerstig geheel geworden. Ik vind het goed geslaagd!

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaart met de lieve uiltjes!
Groetjes Doris

Crealice zei

dat is een superleuke kaart geworden. Goed dat je uit iets dat onbruikbaar leek toch zoiets leuks hebt weten te maken.

Corrie zei

Wat een ontzettend lief gedichtje.
Leuk zo'n uiltje. Je hebt er alweer een mooie kaart van gemaakt.

Sarah zei

Die Remco van jou kan nogal dichten en zijn vrouwke verwennen. En jij hebt er weer een kaart bij en met een mix aan materialen. Goed bezig! x

Elizabeth zei

En zo ontstond er een leuk kaartje! Jij weet ook altijd zoveel dingen met elkaar te combineren en er een goed geheel van te maken. Dat vraagt wel een goed geheugen; wat heb je nog liggen...
Uiltjes zijn altijd leuk en breed inzetbaar voor allerlei gelegenheidskaarten! Dus ik denk dat je het stansje nog wel vaker gaat gebruiken!

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kaart is dit geworden zo samengesteld uit allerlei blokjes en materialen.

groetjes van Ank