maandag 8 november 2021

Martha en Richard 12,5 jaar getrouwd

 Martha deed een oproep op haar blog, ze zou het zo leuk vinden om kaarten te ontvangen voor haar 12,5 jarige huwelijksjubileum met haar Richard.

Ze wilde graag iets van treinen op de kaart, want die hebben veel betekenis voor haar en haar man. Gelukkig heb ik een cliënt  die mij laatst aan een Engels tijdschrift over treinen heeft geholpen zodat ik wat plaatjes van treinen heb, dat boekje kwam nu goed van pas.

Op de trouwfoto zag ik Martha in zwart met roze/rood en hondje Saartje had een rode strik om, deze kleuren heb ik ook op de kaart terug laten komen, net als een hondje die ik zwarte vlekken heb gegeven zoals Saartje.


De letters en cijfers heb ik met plaklettertjes gemaakt van zo'n zilverkleurig vel; helaas kwam ik een kleine a tekort, dat heb ik maar opgelost door een hoofdletter A te gebruiken, want andere lettertjes heb ik niet zo klein.

Martha had ook geschreven op haar blog dat ze toendertijd met de fiets naar het stadhuis gegaan zijn en ook nu fietsen ze nog graag samen, dus zette ik ook twee fietsen op de kaart.

13 opmerkingen:

Martha zei

Ha die Angelique
Het is echt een superkaartje en staat volop te pronken op onze plank en nu je het toelicht krijgt de kaart nog meer betekenis, zo leuk he om een kaart toepasselijk te maken!
Wij zijn er heel erg blij mee, nogmaals bedankt!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor het bruidspaar leuk hoe je alle details erop hebt verwerkt
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Wat ontzettend leuk, het klopt helemaal!

Trijntje zei

Prachtige kaart voor Martha en haar man. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart voor Martha en Richard!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke toepasselijke kaart heb je ervan gemaakt Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat mij dan weer opvalt is het bord met daarop "perron 12,5", wat leuk bedacht joh!
Gelukkig heb jij fijne cliënten, daar kan je op terug vallen in geval van nood, hihi.
De fietsen maken het weer helemaal af, kreeg je die niet ooit van Remco?

Elizabeth zei

Helemaal in stijl deze kaart... Dat is echt leuk voor de ontvangers!
Die hartjes uit de stoompijp...

Angélique zei

Nee, deze niet, dit setje (mini fietsje, mini motor en mini wegwijzer) kreeg ik van mijn jongste, maar stond wel ook op de kaart met al die fietsen toen ik een fiets-stans van Remco had gekregen.

Margaret zei

Superleuke kaart. Je hebt echt aan alles gedacht wat bij de trouwerij van Martha paste.

Fijne dag, Margaret

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Echt heel erg mooi. Dat plaatje is echt super leuk en dan met die hartjes. Dat uithangbord vind ik ook super tof.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke kaart met het trein plaatje, persoonlijk kaartje voor het paar.
Groetjes Doris

Sarah zei

Super leuk en persoonlijk!