woensdag 10 november 2021

Sneeuw"pret"

 Voor mijn verjaardag kreeg ik o.a. (dat was echt niet het enige hoor, whaha, mijn bakje ongebruikte materialen is weer flink aangevuld) de nieuwe slee-stans van Marianne Design, die had ik echt heel hard nodig (😇) en moest ik natuurlijk meteen uitproberen, net als al die Twinmarkers (Decotime, Action) die ik kreeg. Die laatstgenoemden vallen mij overigens niet tegen, zeker niet voor het inkleuren van stempels die je toch ergens weer opplakt, want doordrukken doen ze wel enorm. Met het juiste papier vloeien ze niet uit en ze kleuren prettig, vooral de penseelkant vind ik heel fijn.
En zo kwam er een kerstkaart tot stand.


Ik vind hem wel leuk geworden. Die slee vind ik echt geweldig, die gaan jullie nog wel vaker zien, eens zien wie er nog meer zin in sleeën hebben.

14 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart en altijd leuk hobbyspullen voor je verjaardag! Sorry had je verjaardag even gemist: alsnog van harte gefeliciteerd! Wil je mij je adres sturen naar Lisanneskaarten@gmail.com dan stuur ik je alsnog een kaartje, je reageert altijd zo trouw, vind het leuk om je nog een kaart te sturen

Hobbygroet Lisanne

Daphne zei

Haha, vooral die zin "die had ik heel hard nodig".
Maar als je er meteen iets mee ziet, dus meteen ideeën krijgt van zo'n stans dan zal het zeker geen miskoop/miskado zijn.
Deze kaart is héél leuk en de kleuren van de sjaals zijn erg mooi.

Trudy zei

Wat een ontzettende leuke winterkaart! Die slee had ik ook hard nodig dus ik heb hem zelf maar gekocht want ik ben nog lang niet jarig!
Groetjes Trudy

karin zei

Een leuk kaartje met de sneeuwpoppen op de slee.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Wat een geweldige kaart! Echte sneeuwpret!

Elizabeth zei

Heel puur deze kaart... en zo oer Hollands... Ik krijg meteen zin in de winter!

Corrie zei

Wat een leuke vrolijke kaart.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heerlijk om nieuwe materialen uit te proberen. De slee is echt geweldig. Ik heb hem ook, hoewel nog niet gebruikt haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Prachtig dit sneeuwpretkaartje Angelique
Wat leuk dat je zo verwend bent met knutselspulletjes!
Heel mooi ingekleurd ook!
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke winterse kaart Angélique. Als meneer sneeuwpop maar niet valt hihi. Leuk dat je verwend bent met nieuwe knutselspullen voor je verjaardag.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Prachtige winterse kaart met de leuke sneeuwpoppen.
Groetjes Doris

Bernadet zei

Prachtige winterse kaart Angelique!
Zo leuk met die sneeuwpoppen.

Epie zei

Prachtig winters kaartje Angelique !!
Fijne avondgroetjes Epie

Sarah zei

Leuk! Dat had je echt nodig, je zal ernog wek veel leuks mee maken. X