dinsdag 1 maart 2022

Verjaardagskaart die wel naar Ellen ging

 Ik vertelde het gisteren al: ik vond de kaart die ik gisteren liet zien niet genoeg bij Ellen passen en ik maakte een andere die ik wel opstuurde.
Ik koos voor stempeltjes die Ellen zelf ook heeft, maar maakte de kaart wel anders dan Ellen zelf meestal doet. Zij maakt meestal CAS kaarten (Clean And Simple), ik heb de gehele oplegger voorzien van een achtergrondje.


Ik  kleurde met Twin Markers, de feesthoedjes horen niet bij de konijntjes, die heb ik van een heel ander stempelsetje met allerlei feestartikelen.
Deze kaart vind ik wel bij Ellen passen. Ze liet mij weten dat ze hem mooi vond en dat ook haar man hem erg kon waarderen, missie geslaagd dus.

Helaas zijn de grote reactieschermen er weer, zucht... al die rare fratsen van Blogger toch steeds....

21 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een leuke feestelijke kaart voor Ellen!!
schattig die konijntjes in feest tenue .

blogger heeft een neigen willetje...
Liefs Annemarie en Merit

Bernadet zei

Wat heb je een geweldig leuke kaart voor Ellen gemaakt Angelique!
Frustrerend is dat toch steeds met blogger hè.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart is dat geworden zeg. Die konijntjes vind ik echt super schattig. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Wat een geweldige leuke kaart voor Ellen met deze leuke achtergrond, fijne dag.

Martha zei

Wat een leuke vrolijke felicitatiekaart, Angelique!
Zo schattig met die muisjes
Ja blogger is niet meer wat het was, zo heb ik tijdens mijn reageerronde steeds "oeps das fout" melding en kun je weer opnieuw beginnen, nadat je de geschiedenis en je pagina hebt ververst, zucht...
Maargoed we blijven gewoon vrolijk doorgaan!
Liefs en fijne dag, Martha

karin zei

Zoals je zegt, dit is Ellen haar stijl. Leuk gemaakt en de tekst is ook grappig.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor Ellen gemaakt. Ze is zelf inderdaad altijd met stempeltjes bezig.. ja die blogger is soms heel ergelijk..
Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

oooh hij is zo leuk thuis op de boekenplank kan ik hem zien staan en nu ook nog op je blog voel me zo nog steeds jarig
groetjes ellen

Elizabeth zei

Even terug gekeken... Nou, dit is een totaal andere kaart!
Ik word er vrolijk van...

Trudy zei

Dit is inderdaad meer een Ellenkaart dan de vorige kaart! Leuk dat je speciaal voor haar een kaartje hebt gemaakt en ik vind hem super leuk en schattig met die konijntjes!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een leuke feestelijke kaart heb je voor Ellen gemaakt Angélique. Mooi zoals je ook de achtergrond gemaakt hebt, zo is het een leuke tafereeltje.
Lieve groetjes Miranda

De Breimeisjes zei

Wat een mooie kaart! Die bloesemboom vind ik prachtig!

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een vrolijke en leuke kaart Angélique. Het is elke keer weer een uitdaging een kaartje persoonlijk te maken.

Lieve groet, Petra

Sarah zei

Super leuk! Ik heb deze ook al een tijdje liggen, maar nog niet gebruikt, ik vind ze enorm schattig. Je maakte er een heel mooi kaartje mee! Ja, spannend... In jouw familie of bij mijn familie het eerste wondertje? 👶

GerJanneke zei

Nou, deze is zeker wel geschikt voor Ellen. EN dat haar man hem ook leuk vond. Dat si dan een dubbel compliment eigenlijk.
Ik vind hem schattig en je achtergrond is ook heel gaaf. Oh.... die reclame doe je dus niet zelf?
Heb je niet per ongeluk bij inkomsten iets aangezet?? Dan worden er advertenties op je blog geplaatst...

Angélique zei

Ja, de reclames heb ik wel zelf ingeschakeld (best leuke inkomsten waar je niets voor hoeft te doen), maar als ik op blogs reageer, nu ook op mijn eigen blog, krijg ik een heel groot vak te zien en typ ik met koeieletters. Ik kan het wel verkleinen, maar maak ik een foutje dan springt het weer op groot. Het is geen ramp, maar wel vervelend.

Freubelmina zei

Jaaa de muisjes kwamen me bekend voor Angelique, wat heb je er een leuke kaart voor Ellen van gemaakt, natuurlijk vind ze deze geweldig xx

Daphne zei

Ach wat een lieve kaart.
Het hele tafereeltje is zo schattig.
De muisjes hebben zo'n lief koppie.

Doris knippenenplakken zei

OO wat een dotje , zeker een leuke kaart voor Nel.
Knap gedaan, groetjes Doris

Franciens Haakwerk zei

Leuke voorjaarskaart ook. Groet Francien

juffrouw Ooievaar zei

Inderdaad een hele andere kaart, maar beide zijn mooi.
Zoals ik lees had je er een duidelijk gevoel bij, welke kaart beter bij Ellen zou passen.
Dan moet je je gevoel volgen :)
Groetjes Anita