maandag 16 mei 2022

Een koffertje meer of minder

 Ik heb mij laten uitdagen door de challenge van Do-al(l) Kreatives, humor + stiksteekjes is de opdracht. Een leuke opdracht, maar ook een heel moeilijke. Ik begon met bladeren door mijn stempels, mijn oog viel op een flinke stapel koffers in een setje van Craft Sensations, hm, daar kon ik wel wat mee...

Ik stempelde de koffers twee maal en kleurde ze met potlood. De truck van Marianne Design werd het vervoermiddel, van een tweede truck maakte ik een aanhanger.


Je zal maar zoveel bagage meenemen op vakantie 😳, in de truck is maximaal plaats voor twee personen...
Uit één van de koffers wappert een stukje stof, de koffer zal behoorlijk vol zitten. Een vogeltje lijkt vanaf de achterste stapel de navigatie te verzorgen.

Er zijn aardig wat challenges momenteel waar ik aan mee wil doen, dat hebben jullie vast al gemerkt. Er volgen nog enkele deelnames en deze week ben ik ook nog gastdesigner, ik heb het er helemaal druk mee, haha. 

19 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart en een leuk idee om van de truck een aanhanger te maken. Het is te hopen dat de spanbanden de koffers goed op hun plek houden!
Leuk dat je meedoet aan de DAK challenge.
Groetjes, Caroline

Irene zei

Ik heb mijn wagen volgeladen...en nu maar hopen dat die vogel NIET op dat stukje stof...🤣🤣🤣.
Super leuk gedaan en succes met wat je nóg wilt maken...hier gebeurd vrijwel niks...
XxIrene

Elizabeth zei

Dat is een leuke uitdaging! Gelukkig was je wel vrij qua onderwerp...
De achtergrond is prachtig en past helemaal voor een vakantiekaart. Het is vast een quilster die voor een paar maanden op reis gaat.

Creaellenknutselsite zei

wow dat is een hoop bagage maar ja beter mee verlegen dan om verlegen super leuk bedacht met de vracht auto doe me denken aan vroeger als wij met het gezien op vakantie gingen auto volgeladen en imperial op het dak en karren maar
groetjes ellen

Anoniem zei

Wat een gave kaart maakte je…geweldig! Leuke details ook dus top!
Ik kan alle challenges niet bijbenen hoor dus ik beperk het!
Succes met wat je allemaal wil doen!
Helaas reageer ik anoniem! 🤷‍♀️
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart , zo leuke achtergrond en dan het volgeladen autootje een hele leuke vakantiekaart.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk bedacht en gemaakt Angélique. Deze mensen gaan vast een wereldreis maken hihi. Lekker dat je zo gezellig bezig bent.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Super gave kaart met die stapels koffers en je kaartje hieronder vind ik prachtig en lekker Hollands! Waar haal je de tijd vandaan voor al die challenges! Ik heb al moeite met 1 per week!!
Groetjes Trudy

Martha zei

Heel leuk Angelique
Knap bedacht om die koffers op de truck te maken en in de aanhanger
Lekker aan de knutsel!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Wat gaaf deze kaart Angelique,we gaan op vakantie en nemen mee de halve garderobe hihi.

GerJanne zei

Oh wat ontzettend leuk! Maar ik snap het wel. Remco en jij nemen allebei je hobbyspullen mee, dan heb je wek zoveel koffers nodig, hihihi...Gaaf!

Nelleke zei

Haha geweldig al die koffers. Leuk idee die aanhanger er achter. Ik geniet daarvan. groetjes, Nelleke

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat geweldig bedacht met die koffers. Echt prachtig gedaan. Leuk zo. Leuk bedacht ook met die aanhanger, handig met al die bagage. haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

juffrouw Ooievaar zei

Elke keer denk ik, dit is de mooiste kaart die ze gemaakt heeft, maar nee hoor er volgt altijd een nog mooiere kaart :-)
Wat een leuke en vrolijke, gezellige kaart. Volgens mij blijven ze een tijdje weg met zoveel koffers bij zich ;)
Groetjes Anita

De Breimeisjes zei

Haha, wat een geweldige kaart!

LisannesKaartenhobby zei

Ge-wel-dig! Heel erg mooi en leuk gemaakt, humor is deze kaart zeker

Hobbygroet Lisanne

Freubelmina zei

Superleuke kaart Angelique, dit was een hele klus! Ook de Hollandse kaart hieronder is ontzettend gaaf zeg, met hele mooie tulpen en de leuke Hollandse kleuren en dan die daaronder had ik nog gemist; die ontzettend leuke gelifte kaart van Eri, wat kun je daar mooi je letters op kwijt! Succes met alles challenges en een fijne avond xx

Trijntje zei

Wat een prachtige vrolijke vakantie kaart . Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

Doris Klein zei

wonderful make
Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*List Manager* Challenges for Days
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2