donderdag 26 mei 2022

Roze engeltje

 En weer een kerstkaart.
Ik kwam tussen mijn stempels een heeeeel oud stempelsetje tegen van de Action met een schattig engeltje, die wilde ik nu wel eens voor het eerst (!) gebruiken. Het was lastig om de stempel van het velletje acetaat te halen na zoveel jaar, maar het is redelijk gelukt. Het engeltje was perfect voor de sketch van Cheerful Sketches Challange Blog. Ik heb geprobeerd het engeltje in te kleuren met metalic waterverf, de haren heb ik eerst met goudkleurige verf ingekleurd en daarna er nog glitterlijm overheen aangebracht.


Op de foto komen de kleuren niet helemaal goed over, er zit minder verschil tussen b.v. het geschilderde roze en het roze papier, maar dat is dan maar zo.
Ik denk dat deze kaart in december richting Ellemijn gaat.

Natuurlijk link ik deze kaart ook weer bij 52 Weeks to Christmas , dankzij hun initiatief heb ik nu al 24 kerstkaarten!

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het hippe engeltje met het gouden glitter haar en zo helemaal in roze leuk dp heb je erbij gebruikt
ik heb ooit ook eens glitter in mijn haar gedaan voor een lustrum uitvoering van ons koor wat een ramp heb er een week lang meegelopen het ging er gewoon niet meer uit
groetjes ellen

Elizabeth zei

Ik vind het een snoepie! Wat een lief engeltje en je hebt alles zo mooi aangepast...

Anita van Deur zei

Schattige kaartje met dit lieve Engeltje op de mooie achtergrond.Tip om stempels los te krijgen van de acetaat is het tussen je handen te houden dan word het warm en laat het veel beter los zonder stuk te gaan.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt. Het engeltje is echt heel schattig geworden. Fijn he, om al zoveel kerstkaarten te hebben liggen :-).
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Dit stempeltje heb ik ook een al vaker gebruikt, word er altijd zennnnnnn van.
Mooi, in combinatie met het goud papier erbij en zeker een geschikte kaart voor Ellemijn.
Bedankt voor je mail, nu ik het weet klik ik ook even op je advertentie 's😉

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief engeltje en heel mooi dat roze met goud Angélique.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Prachtig lief kerstkaartje, Angelique!
Fijne dag, liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Angelique,
je gelooft me vast wel als ik je vertel dat ik dit stempeltje ook heb en ook nog nooit gebruikt heb! En eigenlijk is het een schatje! Lief kaartje voor Ellemijn. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!

Angélique zei

O, wat een goede tip, dankjewel! Ik kan mij goed voorstellen dat het werkt.

Angélique zei

Hahaha, wat een mooi verhaal (zal je toen wat minder grappig hebben gevonden)

Annemarie en Merit zei

Wat een schat van een engeltje, en zo mooi in de glitter.
hele leuke kaart.
Gezellig dat je meedoet van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Het is een schattige kerstkaart geworden, goed dat je het stempeltje bent gaan gebruiken, veel te leuk om te laten liggen!

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kerstkaart met het schattig engeltje en zo leuk met de glitters.
Fijne dag, groetjes Doris

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke kaart en roze is weer iets anders voor kerst dan altijd maar groen, rood en wit :)
Goed gelukt!! Groetjes Anita

carla zei

Een leuk engeltje en die past supermooi bij het achtergrondpapiertje.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Leuke kaart met dit engeltje. Heel mooi stempeltje en leuk ingekleurd. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een schattig kaartje Angelique!
Hopelijk komt mijn berichtje bij je aan.....blogger doet heel raar de laatste weken!
Groetjes Diny

Henriët zei

Leuk kaartje met een heel lief engeltje. Die zweeft hier ook nog ergens rond volgens mij.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Leuk dat je het stempeltje nu dan eindelijk hebt gebruikt, Angélique! Ik heb het ook. En heb ook al eens moeite gehad om het van het acetaat te krijgen.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

En of ik het stempeltje herken. Ik heb hem ook eens gebruikt dacht ik om te embossen . Deze uitvoering is ook heel leuk geworden. groetjes, Nelleke

Caroline Cards zei

Leuke kaart met het gouden haar van het engeltje en mooi papier!
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat goed dat je dit schattige engeltje eindelijk gebruikt hebt Angelique,ze staat mooi te schitteren.
Alles heb je mooi gematcht. Een fijne zondag xx

Sarah zei

Ik heb het ook en vroeger eens gebruikt met een knutselactivitei met de kinderen. Nomi vond het engeltje toen zo schattig.
Bij jouw schittert het engeltje nu ook! X

De Breimeisjes zei

In het echt is de kaart veel mooier :-) Dankjewel voor dit mooie engeltje!