maandag 23 mei 2022

Vestje voor Nevv

 Hè hè,  eindelijk weer eens een gehaakte creatie. Ik maakte een stoer vestje met capuchon voor Nevv. Ik was hier in december al aan begonnen, maar opeens had ik geen zin meer in haken en bleef het liggen. Vorige week had ik weer een beetje zin om er verder mee te gaan en het was dezelfde dag nog af; moest ik het daarvoor nou zo lang laten liggen? Nou ja, het moet natuurlijk niet met tegenzin gaan.




Ik vind hem leuk geworden, stoer.
Nevv past hem nog niet, pas in het najaar denk ik, het is maat 68.
Ik heb verschillende patronen gebruikt als leidraad voor de afmetingen en het model, verder gewoon lekker mijn eigen gang gegaan. 
Ik haakte met hetzelfde garen en in dezelfde kleur als het vestje voor Ellemijn dat ik hier postte. 

Misschien heb ik nu wel weer zin om een amigurumi te haken, fijn om even buiten te doen.

Gisteren las ik dat ik 3e was geworden met mijn Hollandse kaart bij Knutsels en Kadootjes, leuk!



21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een knap werk Angelique, ik vind de muts eraan zo gaaf en de kleur prachtig!
Ik heb in het verleden ook veel amigurumi gehaakt maar het in elkaar zetten was niet m’n favoriete bezigheid…
Gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje en een fijne maandag gewenst xx

Anoniem zei

Gaaf vestje, mooie kleur ook. Voor dat je het weet past hij het al. Haken, ik doe het zo graag, lekker rustgevend, groetjes, Nelleke

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuk vestje. Echt prachtig. Knap gemaakt. De kleur is ook erg mooi. Zo leuk dat je in de top 3 staat met je mooie Hollandse kaart. die is ook zo leuk.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een leuk stoer vestje heb je voor Nevv gemaakt, Angelique
Mooi gehaakt dit patroon!
Fijne dag, liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer vestje voor Nevv leuke kleur en dat het te groot is maakt toch niet uit want ze groeien er gauw genoeg in,
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

lisette zei

Super leuk is het vest geworden. Als je er geen zin in heb om te haken wordt het vaak ook niet naar je zin dus niet aan beginnen. Maar goed dat deze af is hij is echt super leuk geworden een echt stoer vest zo met de muts en kleur. gr lisette

De Breimeisjes zei

Wat een geweldig leuk vest! Dat zal 'm vast mooi staan.
En gefeliciteerd dat je derde was geworden met die vrolijke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi , stoer vest Angélique. Fijn dat hij er nog in moet groeien. Haken/breien doe ik ook graag buiten, stilzitten kan ik niet hihi. Gefeliciteerd met je toppertje, die vond ik superleuk.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Erg leuk vestje voor de kleine…complimenten hoor, ik doe het je niet na! Ik snap niks van haakpatronen 🤷‍♀️ Haha
Succes en proficiat met je toppertje, leuk!
Groetjes Ellen G

Franciens Haakwerk zei

echt een jongensvestje, erg leuk!

Céline zei

Leuk stoer jongensvestje, daarin heeft hij het straks lekker warm

Scraptastisch zei

Ja zo'n lief stoer vestje moet natuurlijk wel af, voor je het weet past Nevv erin ... ze groeien zo snel!
xx Gerie

GerJanne zei

Oh wat leuk Angelique, dit vestje! Mooie kleur heb je gekozen, echt lekker stoer. EN gefeliciteerd met je topper!

Elizabeth zei

Verbaasd me niks dat je weer eens 3e geworden bent met je mooie kaarten! Je hebt het echt in je vingers...
Wat een gaaf vestje heb je voor Nevv gehaakt! Je kan het nog hoor...:)

Anita van Deur zei

Prachtig vestje mooi en heel stoer, en gefeliciteerd met je topper.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtig jasje heb je gemaakt, mooi van kleur.
Gefeliciteerd met je top kaartje!
Groetjes Doris

Cornelie zei

O, wat tof! Dat mutsje ook, heel mooi gemaakt! Ik weet nog dat we een vestje kregen toen Tim was geboren. Ook zelf gemaakt. Zoveel gedragen!
Je hollandse kaart was tof zeg!!

Trijntje zei

Wat een leuk stoer vestje heb je voor Nev gehaakt. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

Daphne zei

Ooooooh, wauw, wat knap!!!!
Hele stoere kleur en leuk model.
Gaat hem prachtig staan.

juffrouw Ooievaar zei

Wat een super leuk vestje, toen onze kinderen klein waren hadden ze diverse vestjes. Ik vind ze super handig en ze komen vaak van pas :) Mooi gemaakt en een mooie kleur! Groetjes Anita

Sarah zei

Zo mooi! De kleur, het model, ik ben er verliefd op! X