maandag 30 mei 2022

Feeën voor mijn nicht(je)

Een tijd geleden was mijn jongste nichtje jarig, 18 jaar werd ze alweer. Ze houdt van fantasy en leest graag Engelse boeken. En dus zijn de stempels die ik geleend had van een kennis ideaal. Ik had de stempels inmiddels overgenomen, ze zullen van tijd tot tijd wel langs komen hier, want ik vind ze nog steeds prachtig, maar niet makkelijk om er wat moois van te maken zoals sommigen kunnen. Oefening baart kunst zal ik maar denken, haha.



 Mijn nichtje was in ieder geval weer blij met de kaart en ik ben lekker bezig geweest met maken.

22 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou je maakte er nu in ieder geval een schitterende kaart van Angelique,erg mooi xx

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de elfjes ik vind hem supermooi geworden met de paarse achtergrond
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaart met de feeën en prachtige tekst!
Groetjes, Caroline

Martha zei

Supermooi deze kaartjes, Angelique
Ik ben ook dol op dat sfeertje van elfjes en feeën,
ik hou ook van in de ban van de ring zo'n mooi mystiek sfeertje
Fijne dag liefs Martha

Anoniem zei

Magical!!!
XxIrene

Daphne zei

Zelf heb ik ook zulk soort stempels, maar ook ik heb moeite met mooie kaarten ermee maken.
Toch vind ik dat deze van jou héél mooi is.
Het lantaarntje van de rechter fee heb je net echt gemaakt door het geel/licht in te kleuren, de "sterretjes" eromheen zorgen ervoor dat het lijkt of het lantaarntje echt schijnt/schitterend.
De fee links hangt "net echt" aan de takken.
Natuurlijk was je nichtje hier bij mee!!

Anita van Deur zei

Super gaaf kaartje mooi vormgegeven, fijne dag.

Henriët zei

Mooie kaart! Ik vind dat het je al heel goed is gelukt om met deze stempels iets moois te maken. Maar ik snap wat je bedoelt want je ziet soms hele kunstwerken met dit soort stempels.
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Prachtige kaart maakte je voor je nichtje…die stempels zijn supergaaf, ik heb ze ook net gebruikt voor de liftchallenge!
Mooie tekst…helemaal top!
Groetjes Ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je nichtje. Echt heel erg mooi. De stempels zijn echt super gaaf zeg, heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Ik vind het nog best lastig om stempels netjes en duidelijk op papier te krijgen. Is de tekst ook een stempel?
Mooie achtergrond in lila, past er zo goed bij!

juffrouw Ooievaar zei

Weer een hele andere techniek, ik snap dat je nichtje er blij mee was. De kaart is heel mooi geworden, leuk gedaan.
Groetjes Anita

De Breimeisjes zei

Beeldschoon, echt een prachtige kaart! Zo vind je ze niet in de winkel!

Angélique zei

Jazeker, de tekst is ook een stempel, mooi hè?

GerJanne zei

Ik vind het een heel mooie kaart, Angelique! Die stempels geven vaak een wat sprookjesachtige sfeer.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je met deze stempels gemaakt. Groeten Trijntje

Sandra zei

Vooral die stempel aan de binnenkant; prachtig!
Waar blijft de tijd hè; jongste nichtje 18…

Sarah zei

Prachtig! Hier hou ik ook wel van!
Heel mooi uitgevoerd! X

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet zo streng voor jezelf zijn hoor, het is een sprookjesachtige mooie kaart geworden zowel van buiten als de binnenkant.
Lieve groetjes Miranda

Franciens Haakwerk zei

Zeer sfeervolle kaart.

Trudy zei

Prachtige kaart met de stempels! Ik heb ook van deze stempels maar omdat ik het ook moeilijk vind om er iets mee te maken zitten ze nog in de verpakking! maar het is jou goed gelukt om er een mooi kaartje mee te maken ! Goed idee om er een tekst bij te zetten!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaart met deze leuke stempels Angelique!
Groetjes Doris