vrijdag 20 mei 2022

Vlinders

 Vlinders - dat is het thema voor de nieuwe challenge op het blog Mijn Hobbyhonk Challenges en deze keer mocht ik er gastdesigner zijn omdat ik in april één van de toppers was.

Angela wil dus graag vlinders zien op de inzendingen en dan niet ergens een klein vlindertje, maar één of meerdere vlinders duidelijk aanwezig. Ik heb daar geloof ik wel aan voldaan, haha, kijk maar:


Het zijn de moederdagkaarten van dit jaar. De geel/oranje kaart ging naar mijn moeder, de roze/paarse naar Remco's moeder. Ook aan de binnekant zijn vlinders terug te vinden, ze fladderen omhoog als je de kaart opent.


Ik heb beide kaarten nog even apart op de foto gezet.



Doen jullie gezellig mee met de nieuwe challenge "vlinders" bij Mijn Hobbyhonk Challenges?

13 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou aan vlinders geen gebrek Angelique, ze zijn beide prachtig xx

Anita van Deur zei

100% geslaagd in de opdracht, 2 hele mooi kaarten met leuke vlinders, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een ooi kaartje met al de fladderende vlindertjes, je zit ze niet over het hoofd
groetjes ellen

carla zei

Hele mooie kaartjes vooral met die verrassende binnenkant.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Elizabeth zei

Ze fladderen bijna van je kaarten af! Leuke verrassing in de binnenkant...

Martha zei

Wat een leuke vlinderkaarten, Angelique
Leuk die verrassende binnenkant
Fijne dag liefs Martha

Anoniem zei

Schitterende kaartjes…zo leuk met de vlinders, ook de binnenkant heel verrassend!
Groetjes Ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie vlinderkaarten zeg. Echt prachtig gedaan. Vlinders zijn altijd heel erg mooi voor op kaarten.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Ze zijn beide prachtig Angelique. Vlinders zijn altijd mooi op kaarten. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Erg mooi, vooral ook die verrassende binnenkant!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaarten Angélique en die binnenkant vind ik heel gaaf bedacht en gemaakt. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Superleuk! Vast en zeker wel genoeg vlinders. EN die binnenkant is ook leuk. Toevallig heb ik dat model zo gevouwen op mijn tafel liggen, hihihi....ik denk dat ik wel mee ga doen.

Bernadet zei

Wat zijn dot mooie vlinderkaarten Angelique!