maandag 2 mei 2022

Petra was jarig

 Petra was jarig en ik maakte voor haar een ronde kaart. De kaart vergde wat extra aandacht, want Petra verdraagt veel merken designpapier niet. Het papier van Marianne Design levert geen allergische reactie op, maar daar heb ik maar heel weinig van, dus de keuze was beperkt. Het effen papier heb ik zorgvuldig uitgekozen, hopelijk levert dat papier ook geen problemen op.

Petra gebruikt zelf graag Eline's muizen op haar kaarten, ik vind ze ook leuk en liet er één op de kaart voor Petra schitteren.


De kaart link ik op het challengeblog van Marianne Design, daar is de uitdaging een ronde kaart en minimaal 3 MD producten.  Op deze kaart is weinig niet van MD, dus dat komt goed uit.
De grbruikte MD-materialen: Pretty Paper Bloc Old Press, COL1437 (muis), CR1269 (grote strik), CR1434 (kleine strik), CR1498 (tulpjes), LR0505 (roosjes), LR0691 (krans) en CS1056 (tekststempel).

De basis sneed ik uit wit papier van Clairefontaine, de buitenrand bracht ik op kleur met Memento inkt, datzelfde deed ik ook met de groene takjes, de roosjes, tulpjes en de krans.
De grote strik en de kleine op het hoofd van de muis stanste ik uit donkerroze glanskarton. 

33 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke kaart en hartelijk dank dat je zo veel moeite deed om te zorgen dat ik niet ziek werd van je kaart. Volgende keer gewoon ook ander (merk) papier proberen. Ik verdraag het alleen niet van de Action. Mogelijk is dat een andere samenstelling en word daar iets in verwerkt wat me ziek maakt. Je kaart staat hier in ieder geval mooi te schitteren op de kast. Nogmaals hartelijk dank. Vind het onwijs leuk en fijn.


Lieve groet, Petra

Diny zei

Wat een vrolijke ronde kaart heb je gemaakt Angelique....leuk gedaan hoor!
Toevallig heb ik er vandaag ook een opgezet!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat een schattige kaart, heerlijk hoe mevr muis een bloemetje komt brengen..
Liefs Annemarie en Merit

Irene zei

Dat was dus best lastig qua papier maar het is een heel gezellige kaart geworden met Mevrouw Muis.
XxIrene

Henriët zei

Wat een leuke kaart met het lieve muisje.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de muis leuk zo in de grote krans en de bloemetje erbij
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Je missie is geslaagd, leuke kaart met de muis en tulpen een vrolijk geheel, fijne dag.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leukerd, mooie papiertjes en de muis heeft het helemaal naar haar zin.
Fijne dag, groetjes Doris

Creavaria zei

Het is weer een plaatje, ondanks de zoektocht naar goede materialen.

Anoniem zei

Angélique, ik kan zomaar opeens alleen maar anoniem reageren. Geen idee hoe dat komt. Maar je kaart is weer een plaatje, ondanks de beperkingen wat materialen betreft. Wat heb je toch een fantasie om elke keer weer iets nieuws te verzinnen. groetjes, Ria van Creavaria.

Martha zei

Wat een leuk kaartje Angelique!
Heel mooi gemaakt!
Dat muisje piept zo leuk door het kransje heen!
Fijne dag, Liefs Martha

Martha zei

Hoi Hoi Angelique
ik weet even niet of mijn bericht bij je terecht zal komen, daarom even opnieuw
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt het muisje piept zo leuk door het kransje heen!
Fijne dag, liefs Martha

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart, zo vrolijk! En ik las al dat Petra er ook heel blij mee is :-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een leuke, vrolijke felicitatie-kaart geworden voor Petra. Mooie kleuren en mevrouw Muis heeft ook nog een extra boeketje bloemen geplukt, zo lief.
Lieve groetjes Miranda

carla zei

Oei allergisch voor designpapier, nog nooit van gehoord.
Maar kijk, zoals je schrijft het kan.
Toch is dit een hele leuke kaart geworden en zo lief met het muisje.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Supergave kaart voor de jarige…schattig ook met het muisje, ze zijn enig!
Groetjes Ellen

Anoniem zei

Het is nu weer anoniem…om gek van te worden 😖
Groetjes Ellen

blauwruitje zei

Goed gelukt! En weer eens wat anders een ronde kaart.

Aniet zei

Wat een leuke ronde verjaardagkaart Angélique,
bedankt voor het meedoen met onze challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Freubelmina zei

Ondanks je beperkte papierkeuze heb je een hele geslaagde feestelijke kaart gemaakt Angelique en ik lees dat Petra hem erg mooi vind (natuurlijk) xx

Freubelmina zei

Ik publiceer m’n bericht en zie hem zo verdwijnen en niet geplaatst worden dus opnieuw:
Ondanks je beperkte papierkeuze heb je een hele geslaagde feestelijke kaart gemaakt Angelique en ik lees ook al dat Petra hem erg mooi vind (natuurlijk) xx

Freubelmina zei

O Hihi nu zie ik dat hij door jou goedgekeurd moet worden ;)

Caroline Cards zei

Een mooie vrolijke kaart en heel leuk die muis met tulpjes!
Groetjes, Caroline

Ela zei

Jouw ronde kaart is ook een snoepje! Je hebt het allemaal goed uitgedacht voor Petra zodat ze er met volle teugen van kan genieten. Ik heb de 'morning dew drops' gebruikt. Er zijn inderdaad zóóóveel smaken! De 'glitter drops' zijn ook erg leuk en zijn ook transparant. Groetjes Ela

juffrouw Ooievaar zei

Wat een schattige kaart, lekker vrolijk :)
Groetjes Anita

Trijntje zei

Wat een prachtige ronde kaart heb je gemaakt. Leuk zoals je de materialen hebt gecombineerd. En topper!. Groeten Trijntje

Wybrich zei

Super leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Trudy zei

Wat een schattige en vrolijke ronde kaart voor Petra!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke schattige kaart heb je weer gemaakt. Ik vind de muisjes ook zo leuk, gebruik ze regelmatig, net als de krans die je gebruikte. Grappig he, dat je toch op bepaalde mallen telkens terugvalt, ik iig wel. Ze was vast erg blij met de kaart :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Judith zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt.
Leuk dat je mee doet met onze "Ronde kaart" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Suzan zei

Prachtige ronde kaart heb je gemaskt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

De Hobbyzolder zei

Heel leuk gemaakt
Leuk dat je meedoet met de “Ronde kaart” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

jolanda creatief bijtje zei

leuke kaart
bedankt voor de deelname aan deze ronde challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md