donderdag 12 mei 2022

Kerstkaart in de lift

 Op het blog van Mijn Hobbyhonk Challenges heeft Angela een leuke challenge bedacht, namelijk om een kaart van een gastdesigner van het blog MHH te liften. Dus dat werd op het blog zoeken en... een keuze maken, ik heb het al eerder gezegd, dat is niet mijn talent en wat staan er veel mooie voorbeeldkaarten van gastdesigners!. Ik wist wel al dat ik een kerstkaart wilde maken. Ik ging uiteindelijk voor de kaart van Eri, geplaatst in maart 2021, het gaat om deze kaart:


Zoals ik bedacht had heb ik er een kerstkaart van gemaakt. Mijn letters zijn wat kleiner dan op het voorbeeld, maar dat is niet erg vind ik. Op dit model kon ik mooi het mooie, maar o zo drukke papier gebruiken, de uitgeknipte elementjes komen uit hetzelfde papierblok.


En zo ziet hij er bijna plat gevouwen uit:



En zo is kerstkaart nr. 22 tot stand gekomen, dat gaat lekker.
Natuurlijk link ik de kaart ook op 52 Weeks to Christmas.

24 opmerkingen:

carla zei

Je hebt een leuke kaart uitgekozen om te liften en dat heb je ook prachtig gedaan.
Tof om er een kerstkaart van te maken, ziet er zo weer heel anders uit.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Zo dat gaat zeker lekker! Goed op dreef. En deze is wel heel gaaf! Mooi gelift ook. EN dat die letters wat kleiner zijn is juist een leuke twist!

Caroline Cards zei

Wauw, dit is een prachtige kaart. Mooi gelift en die letters komen goed uit op het papier!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi liftkaartje leuk om er dan een kerstversie mee te maken leuke kleuren en details heb je gebruikt
groetjes ellen

Epie zei

Een prachtige kerstkaart Angelique , fijn dat je weer meedoet in week 19
Een mooie zomerse donderdag groetjes Epie DT52WTC

Martha zei

Prachtige kerstkaart, Angelique
Mooi zoals de letters uitkomen op het dp!
Fijne dag liefs Martha

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Angélique!
Wat een leuk model en het "drukke" dp staat heel mooi bij de gouden kerstletters.
Groetjes Antje

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je er een kerstkaart van hebt gemaakt, dan ziet de kaart er totaal anders uit dan de kaart die hebt gelift, die trouwens ook erg mooi is!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Ja, leuk bedacht, deze opdracht en heel leuk uitgevoerd door jou!

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie liftkaart, leuk model mooie papiertjes.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie lift in kerstsfeer Angélique. Mooi de rustige letters in combinatie met het drukke dessin-papier en dit model blijft gaaf vind ik. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een prachtige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

karin zei

Leuk gemaakt Angelique, mooi met die grote letters erop.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt Angelique....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Wauw Angelique, die kaart is echt geweldig geworden. Wat een leuke vorm van de kaart. Echt heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Jantine zei

Wat een prachtige lift, Angélique! Leuk bedacht en ik vind het ook met de kleinere letters helemaal top. Ik vind het heel inspirerend, zelfs, misschien maak ik er ook wel weer eens een lift van.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Mooie kaart met die grote gouden letters. Heel mooi gelift. Je herkent het origineel maar jouw uitwerking is wel totaal anders.
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Schitterende kaart is het geworden..,heel chique ook!
Mooi met de grote letters!
Helaas moet ik anoniem reageren 🤷‍♀️
Groetjes Ellen
Ellensgreetingcards

Nancy Soetaert zei

superleuke liftkaart in kerstversie!
groetjes
Nancy 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, zowel het modelletje als de grote letters, en de schaatsen vind ik heel erg gaaf. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Sarah zei

De jouwe is heel mooi. Leuk samengesteld!

Daphne zei

Zeker mooi papier, maar inderdaad ook heel druk. Ik zit ook wel eens met zulk passie en denk "Wat kan ik ermee, want het wordt al gauw te veel", maar bij deze kaart staat het prachtig!
Leuk om de schaatsen terug te laten komen.
En de lift is goed herkenbaar, missie geslaagd en al 22 kaarten klaar liggen

Elizabeth zei

De kaart kan dan gelift zijn, maar ziet er toch totaal anders uit! Ik vind hem leuk; alle ingrediënten voor een fijne kerstvakantie zitten erin.

Angela zei

Wat een zeer geslaagde lift Angélique! Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

Je bent lekker op dreef met je kerstkaarten!