donderdag 7 april 2022

Snow much fun

 Vandaag laat ik een winterse "kaart" zien, een shadowbox.



Ik vond het een feest om te maken. Het inkleuren ging goed, de achtergrond werd naar mijn zin en de opbouw was al helemaal leuk om te doen.
Op de foto zie je het bijna niet, maar de sneeuw waar ze op lopen/skiën is gemaakt van glitterpapier, het geeft een heel leuk effect. 
De stempeltjes zijn zo superleuk! Stiekem ben ik wel trots op mijn kleurwerk (met Twinmarkers), het was mij nog niet eerder zo goed gelukt.


Deze kaart link ik bij 52 Weeks to Christmas, al is het niet een heel echte kerstkaart en bij Mijn Hobbyhonk Challenges,  waar Angela vraagt om een boxcard.

Dank jullie wel voor alle tips op mijn vorige blogpost betreffende mijn stansmachine en jullie ervaringen met andere stansmachines. Lisanne tipte mij dat Every Lil Thing onderdelen verkoopt en dat ik kon proberen via een mail ernaar te vragen. Dit heb ik gedaan en de eigenaresse van de hobbyshop zou kijken voor mij, zij komt er nog op terug. Wie weet lukt het, ik zou dan zo blij zijn, bedankt voor de tip Lisanne!
Vorige week vrijdag ging mijn machine kapot, ik heb toen meteen een stansmachine bij de Action gekocht. Deze stanst heel goed, maar als stansen geëmbost moeten worden kan ik dat het beste met de hand doen, zelfs met een embosingmatje wil het niet. De maat van de platen mag wat mij betreft wat groter, ik vind A4 ideaal. Voor "nood" is het prima, maar ik zal blij zijn als mijn eigen machine weer gemaakt kan worden. 

24 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke kaart met vrolijke kleuren. Wat een feest om naar te kijken.

Lieve groet, Petra

Sarah zei

Prachtige kaart! Heel knap kleurwerk!

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaart en wat heb je de diertjes mooi gekleurd. Die stempels zijn inderdaad heel leuk!
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Wow wat een super leuke en gezellige kaart en je hebt de diertjes prachtig ingekleurd!
Ik heb nog nooit een shadowboxkaart gemaakt maar het lijkt me een hele klus!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Wat een plaatje van een kerstkaart zo veel op te zien erg leuk de box vorm.
Nellies Choice PressBoss heb ik daar kun je de druk mee aan passen en dat vind ik weer fijn. Ik hoop dat het lukt om onderdelen te krijgen en te vervangen. De kaart voor Vera is super mooi. Fijne dag.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend mooie kaart (zeg ik geloof ik altijd maar is ook echt zo haha) Ik vind je inkleurwerk geweldig geworden, echt een wauw kaart hoor. Ze stempeltjes zijn trouwens super schattig, welke zijn dit?? Hopelijk gaat het lukken met onderdelen voor je stansmachine. Zou fijn zijn.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gaaf kaartje met het gezellige tafereeltje erop en supermooie ingekleurd
groetjes ellen

gerrie zei

Het is een echte winterse kaart, die zie je toch vaker met de kerst.Knap gedaan meid dat inkleuren, mag je terecht trots op zijn en het is zo heerlijk ontspannend hé. Die shadowbox is ook leuk als model.
Lieve groetjes,Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk en heel mooi gemaakt deze vrolijke kerstcreatie Angélique. Hier kan ik naar blijven kijken. Echt iets om weg te zetten en lang van te genieten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schattige box-kerst-kaart heb je gemaakt Angélique.
De diertjes zijn prachtig ingekleurd en je hebt er een mooi tafereeltje mee opgebouwd.
Het is een feestje om naar je kaart te kijken.
De tekstjes op de banners zijn ook zo leuk.
Succes met je stansmachine.
Groetjes Antje

carla zei

Wat een gezellige schaduwboxkaart heb je gemaakt Angelique.
Heel mooi met al die leuke figuurtjes.
Dit heb je weer heel knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Je kleurwerk is supermooi. je mag zeker trots zijn. Het is een heel mooi vrolijk tafereel geworden. Succes met je snijmachine. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige shadowboxkaart zoveel moois te zien,gezellig tafereeltje.
Groetjes Doris

Franciens Haakwerk zei

Weer een hele leuke kaart, je kan wel een winkeltje beginnen :) Twinmarkers... ga ik eens op googlen, je bent er enthousiast over. Ik ken ze niet, groet Francien

Diny zei

Prachtige kaart Angelique.....wat mooi ingekleurd zeg!
Succes met je stansmachine....die van mij was ook kapot.
Maar ik heb er toevallig een gekregen van iemand die hem niet meer gebruikt....dus ik had geluk!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel mooie boxkaart, Angelique! Leuk hoe alle neuzen dezelfde kant op staan! En ik kan me helemaal voorstellen dat je meteen een nieuwe machine aanschaft, we kunnen toch haast niet meer zonder? Maar ik hoop ook dat je machine gerepareerd kan worden!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Superleuk dit kerstkaartje Angelique
Wat leuk al die blije diertjes te zien
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een prachtig geheel! Het kleuren is je inderdaad heel goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

Wat een fantastisch leuk winters tafereeltje op je kaart!
prachtig gemaakt.
groetjes
Nancy 52WTC

GerJanne zei

Wauw wat een gave box card. En je kleurwerk... Angelique!! Wat supermooi. Dat heb je echt prachtig gedaan.
Ik hoop dat je machine gerepareerd kan worden. Zou toch wel hel fijn zijn!

Daphne zei

Ik heb de foto's even uitvergroot en je hebt gelijk wat heb je mooi gekleurd!!
Ik blijf het ook gewoon proberen, de ene keer ben ik meer tevreden dan de andere. Maar met twintig markets heb ik nog weinig gekleurd, ik blijf dat lastig vinden.
Ik vind het wel een echte kerstkaart, eigenijk.
Alhoewel, het is meer een winterkaart, ofzo😅
Ik ga met je mee duimen dat het goed komt met je stans machine!

Gina zei

Wat een gezellige beestenboel op je kaartje ! Leuke kerstkaart ! Groetjes, Gina

Angela zei

Wat een schitterende shadowboxcard Angélique! Prachtig opgebouwd en wat heb je de beestenboel mooi ingekleurd!
Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

Wat balen dat je 'eigen' stansmachine er de brui aan heeft gegeven. Hopelijk is deze nog te maken!

juffrouw Ooievaar zei

Wat een gezellige en vrolijke kaart heb je gemaakt, echt super!!
Zelf gekleurd, mooi gedaan, ik denk dat het ook leuk is/was om te doen :)
Groetjes Anita