donderdag 2 maart 2023

Chique kerstkaart (7e)

 Vandaag laat ik een chique (vind ik) kerstkaart zien met heel veel glitters en glimmers. Donkerrood en wit vind ik ook erg stijlvol. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van het geschitter op de foto te krijgen, maar dat is maar deels gelukt. Eigenlijk is het donkergroene papier het enige papier zonder glitters of glans, haha.


Natuurlijk link ik de kaart bij 52 Weeks to Christmas,  maar ook bij Knutsels en Kadootjes omdat ze daar naar vakjes op je kaart vragen.

Morgen ga ik naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch, ik heb er zo'n zin in! Gaan er nog meer blogsters morgen? Ik zou het leuk vinden om jullie te ontmoeten.

Als de beurs is afgelopen is Remco ook in Den Bosch en gaan wij er een fijn weekend van maken, we zien het als een minivakantie. We gaan er heerlijk van genieten!

38 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een heeele sjieke kerstkaart maakte je Angelique!
Ik houd van het bling bling en het is goed te zien hoor.
Een heel fijn weekend gewenst in mijn mooie geboortestad xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Het is inderdaad een echte chique kerstkaart zeg. Heel mooi gedaan. Die ronde mal is echt prachtig daarvoor. Heel leuk.
Veel plezier in Den Bosch, ik ga niet. Ik heb al een aantal andere beurzen om naartoe te gaan en alleen naar Den Bosch zie ik niet zitten (mijn moeder heeft niks met kaarten maken dus dat is niet zo leuk haha). En veel plezier met het weekendje met Remco, genieten van deze mini vakantie.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Wauw hij is zeker een chique kerstkaart, heel mooi met deze vakjes, ga hem uitproberen als je het niet erg vind. Ik wist me geen raad met dit papier. Veel plezier in Den Bosch en geniet van het weekend.

Martha zei

Prachtige kaart Angelique
Veel plezier op de beurs en je weekend met Remco!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout , leuk hoe je de vakjes heb gevuld
veel plezier vandaag in Den Bosch
groetjes ellen

Frederika zei

Nou dat is zeker een stijlvolle kaart. De glitters heb je toch behoorlijk goed op de foto gekregen.

Mvh Frederika

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een prachtige kerstkaart geworden en ik vind dat het met kerst mag glimmen en glinsteren hihi. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt Angélique. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en heel veel plezier gewenst in Den Bosch. Zeker een Bosche bol eten en geniet van deze gezellige beurs én stad. Ik sla een jaartje over, eerst maar eens gebruiken wat er ligt hihi.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Doris knippenenplakken zei

Wat een chique kerstkaart , super mooi gedaan! Fijne dag, groetjes Doris

De Hobbykamer van Petra zei

De bling bling is best goed te zien op je kaart. Persoonlijk hou ik daar niet zo van en vind jou kaart wel mooi.

Veel plezier in Den Bosch. Ik ben er niet en ik wens je een heel fijn weekend samen even eruit.

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Heel mooi deze chique kerstkaart. De kaart erg leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie chique kerstkaart gemaakt. De bloem is een mooie blikvanger. Veel plezier op de beurs. Voor mij is het te ver… Groeten Trijntje

Jantine zei

Het is inderdaad een hele chique kerstkaart, Angélique! Je hebt m alleen bij de uitdaging geplaatst en ik mis een beetje de strookjes er op.
Maar hij is (letterlijk) schitterend!
Veel plezier in Den Bosch. Ik ga helaas dit keer niet.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat mooi gedaan Angelique....inderdaad ziet er chique uit!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en mooi gedaan met al dat rood! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging 52WTC. Groetjes Marijke

Angélique zei

Oeps, dames van 52 Weeks, had hem gelinkt op de verkeerde plek, inmiddels op de juiste plek gedaan.

carla zei

Prachtig gemaakt.
Dit is weer een hele mooie kerstkaart geworden.
Leuk gedaan.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Hee leuk, jij ook chique op je kaart, hij is prachtig met dat rood en goud! En een erg leuk model! Den Bosch is voor mij te ver uit de route, ik ga dus niet. Maar heel veel plezier en geniet ook van het weekend met Remco!

Henriët zei

Met recht een schitterende kaart! En met kerst mag dat toch gewoon?
Heel veel plezier morgen in Den Bosch.
Groetjes van Henriët

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart!
Heel veel plezier op die beurs en ook een heel gezellig weekend gewenst. Leuk dat jullie er een minivakantie aan vast plakken!

karin zei

Prachtig met die leuke ronde snijmal. Heel mooi die poinsettias erop.
Veel plezier op de beurs.
Groetjes,
Karin

joke zei

Een heel mooie chique kerstkaart en de glitter is goed te zien hoor! Ga niet naar Den Bosch, is wel erg ver hiervandaan. Geniet lekker van je weekend.
Groetjes Joke

Margreet zei

Je ziet de glimmers best goed op je mooie vakjeskaart. Het blijft een mooie mal.
Ik wens je heel veel plezier in Den Bosch op de beurs en lekker genieten van jullie weekendje weg.
xxx Margreet

Gina zei

Mooi om voor deze ronde kaart eenzelfde papiertje te gebruiken. Heel leuk versierd ! Groetjes, Gina

Daphne zei

Super leuk en inderdaad heel chique.
Natuurlijk heb je zin in de beurs, heerlijk toch, zeker als je alleen gaat, kan je lekker helemaal je gang gaan.
Veel plezier!!

Angelique zei

Hele mooie, chique kaart met al die glimmers, ik kon het wel zien op de kaart. Ik ga morgen ook naar de beurs, ben benieuwd of we elkaar zullen zien, in elk geval veel plezier. En daarna saampjes lekker een weekendje genieten.
lieve groetjes Angelique

Anoniem zei

Leuke kaart, prachtig al die vakjes op jouw kaart. Helemaal geslaagd, wie weet komen we je morgen nog wel tegen, ik ge met GerJanne, groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ha Angelique, deze stans blijft zo gaaf. Mooie kerstkaart is het.
Ik hoop je morgen te zien! Ik ga maar eens naar bed....Morgen vroeg op. Jij ook! Leuk dat jullie er een weekend aan vast plakken. Den Bosch is een mooie stad!

Elizabeth zei

Ik zie je kaart glitteren hoor! Echt een klassieker...
Fijne dag in Den Bosch, oh... wat zal het er druk zijn!
En dan een heerlijk weekend; geniet ervan!

Caroline Cards zei

Een mooie vakjeskaart. Veel plezier in Den Bosch en geniet van je weekend!
Groetjes, Caroline

Franciens Haakwerk zei

Blijft het mooiste he? Rood voor kerst....alhoewel ik het ook een beetje een chinese kerstkaart vind, heel mooi. Groeten Francien

Trudy zei

Hele mooie chique kaart! Leuk dat je naar de beurs gaat!
Fijn weekend in Den Bosch en groetjes Trudy

marian zei

Een prachtige kerstkaart, met die mooie ronde mal.
Groetjes van Marian.

Ela zei

Mooie kaart geworden met deze mal! Morgen ga ik naar de beurs, zou eigenlijk ook vandaag gaan. Als het goed is heb je mensen uit blogland ontmoet, ik las dat er veel op de vrijdag gingen. Veel plezier de rest van je weekend in Den Bosch, de lekkerste Bossche bollen eten van Jan de Groot en een leuke winkelstad! Groetjes Ela

blauwruitje zei

Hihi weer een kerstkaart. Je hebt straks ruim voldoende om iedereen een zelfgemaakte kaart te sturen. Veel plezier in Den Bosch en met je mini-vakantie.
groetjes Sandra

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart met de vakjes, heb je genoten van de beurs ? Nog mede bloggers gezien ? Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Bernadet zei

Geweldige kaart Angelique!

Monique zei

Je kaartje is prachtig Angélique! En was de beurs leuk? Ik las bij GerJanne dat jullie elkaar niet zijn tegengekomen. Jammer is dat hè...
Ik ga zondag naar Hardenberg Creaweekend. Dat is de enige beurs bij ons in de buurt. Ik hoop dat het de moeite waard is. Vorig jaar was het een tegenvaller.... of ik ben verzadigd..hahahaha. Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Altijd fijn er even tussenuit. Wij wisselen hier de griep uit. Ook heel romantisch, samen snotteren 😂

Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Hermien zei

Een chique kerstkaartje met vakjes, bedankt voor je deelname bij K&K.

groetjes Hermien