donderdag 30 maart 2023

Fijne kerst (11e kerstkaart 2023)

 Ik had vorig weekend een idee met mijn nieuwe stansmallen. Ik ben toch gezwicht voor de ijsbeer (Marianne Design) en ik heb er geen spijt van. Gelukkig lukte wat ik in mijn hoofd had:


De vraag was of de woorden "fijne" en "Kerst" (ook MD) tussen de pootjes zouden passen, ja dus!
Bij de stansmallen van de beer zit eigenlijk geen onderdeel om de handjes iets vast te laten houden, maar dat lukt prima met de snuit ontdekte ik.
Stiekem ben ik een beetje verliefd op deze knuffelijsberen, hihi, ik denk zomaar dat jullie ze nog wel vaker langs zullen zien komen.
De kerstverlichting is ook al van Marianne Design. 
Het dp is van Craft Sensations (ook nu weer niet de juiste kleurweergave, maar dat maakt nu niet zo uit), ik heb de randen aangezet met gesso. Oja, de randen van de onderdelen van de beren heb ik met Memento inkt bewerkt en het randje van de kerstmuts en pompon stanste ik uit een wattenschijfje.

Natuurlijk link in deze kerstkaart weer bij 52 Weeks to Christmas 

27 opmerkingen:

Freubelmina zei

Supergaaf kaartje met deze leukerds Angelique!
Ik had de foto al vergroot om te kijken of je de onderdelen van de beertjes beïnkt had en inderdaad is dat zo….geeft echt een mooi effect….laat de volgende berenkaartjes maar komen hihi xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige beertjes, leuk idee om ze de tekst vast te laten houden, ik combineer ook vaak onderdeeltjes van andere diertjes met elkaar en dat gaat prima
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Oh wat zijn ze leuk en alles past zo mooi bij elkaar.

Caroline Cards zei

Superrrrr mooie kaart en wat leuk hoe ze de woorden vasthouden!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat is dit een gave uitwerking zeg. Ik vind hem echt heel tof geworden. Misschien dat ik zoiets ook wel een keer ga doen hihi. Heel erg mooi. Leuk met dat gesso, geeft net weer een leuke touch aan het DP.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart met die twee lieverds, goed verzonnen om de snuit daarvoor te gebruiken.
Ja hier is beer ook favorite, heb hem nu in een doktersjas gestoken (ben nog aan de kaart bezig hoor) maar wordt een behoorlijk stevige dokter...
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze week HOHOHO, misschien tot volgende week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

De Breimeisjes zei

Wat super leuk dat ze de woorden zo vast houden! Echt een geweldige kaart :-)

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kerstkaart! Die beertjes zijn heel erg leuk, ik snap je verliefdheid hoor!
Leuk gedaan met de tekst

groetjes van Ank

Marjan zei

Wat een gaaf kaartje, Angelique! Erg leuke ijsbeertjes en een heel mooie achtergrond voor het leuke stel!

Daphne zei

En dat maakt de kaart net even helemaal af, dat je de randjes bewerkt hebt.
Wat leuk dat het allemaal paste, het is een hele leuke kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh wat een geweldige kerstkaart Angélique, ik ben ook verliefd hihi. Kijk ze samen staan met die tekst in hun pootjes. Ontzettend leuk bedacht en heel mooi uitgewerkt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Ah.... wat ontzettend gaaf!! Zo'n leuk idee om de beertjes de tekst vast te laten houden! Dat ik daar nou niet opkom! Maar misschien leen ik dit idee wel van je....mag wel he?

Diny zei

wat een leuke kaart en gaaf gedaan met de tekst!
Groetjes Diny

Margreet zei

Ik kan me voorstellen dat je een beetje verliefd op de ijsberen bent. Ze zijn dan ook ontzettend leuk (ik gebruik ze veeeel te weinig). Je hebt het leuk gedaan om ze de tekst in handen/poten te geven.
xxx Margreet

Jantine zei

Leuke kaart met die lieve beren, Angélique! Wat grappig om ze die tekst in hun pootjes te geven!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Wat een leuke kerstkaart met de beertjes. Erg leuke tip om de beertjes de tekst op deze manier vast te laten houden. Bedankt.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Het geheim van gilding wax over embossing: zachtjes met je vinger wrijven en daarna ook weer zachtjes met een doekje/keukenrol oppoetsen.
That's it. Een kind kan de wax (lol) doen.
Succes.
xxx Margreet

joke zei

Wat een geweldig idee om de ijsberen de tekst fijne kerst in hun handen te geven, dank je wel voor de inspiratie ga hem hier opslaan.
Groetjes Joke

Doris knippenenplakken zei

Super gaaf , wat een schitterende kaart met deze leuke beertjes.
Fijn weekend, groetjes Doris

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met de ijsbeertjes.
Zo schattig met de tekst in hun klauwtjes.
Groetjes Hetty

Anoniem zei

Superleuk kaartje laat je zien…zo schattig die twee.
Leuk gevonden die handjes om iets vast te houden!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Martha zei

Wat een leuke kerstkaart Angelique
Zo leuk die tekst in de pootjes , je hebt me op een idee gebracht!
En zo mooi be inkt die beertjes, kortom een superkaart!
Fijne dag liefs Martha

Frederika zei

Wauw gaaf hoor. En handig toch die wattenschijfjes. Leuk om die zo te gebruiken.
Groetjes Frederika

De Hobbykamer van Petra zei

Wat heb je dit leuk bedacht Angélique. Ik zag 'm al op facebook. Een heel leuk idee om de ijsbeertjes de tekst zelf te laten vasthouden.

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

He5 is een heel mooie kerstkaart met deze leuke beertjes.leuk kerstig aangekleed. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Ach dit is een te leuk kaartje, zo met die ijsbeertjes Angelique.
Mooie stanzen en leuke kleurtjes heb je gebruikt.

!neke zei

Heel leuk met de tekst tussen de pootjes !!!
Groeten Ineke
DT52WTC