woensdag 15 maart 2023

Daphne was ook jarig

 Ook voor Daphne maakte ik een verjaardagskaart.
Ik koos voor de sketch van Carlin's Kaartenparadijs, te weten sketch 1 en de thema's 1 en 2 (bloemen en lente). Daphne houdt van vrolijke kleuren, ik vond het leuk om voor haar de schattige konijntjes weer eens te gebruiken, ik kleurde ze met Twinmarkers.


 Het papier komt uit een heel oud blokje van Craft Sensations. 
De lijntjes op de bloem maakte ik met glittergelpennen door een kleinere bloemstans om te trekken eenmaal aan de binnenkant met rood en eenmaal aan de buitenkant met geel.
Drie vrolijke bloemetjes rechtsboven maken de sketch kompleet.

20 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een gezellig en vrolijk kaartje maakte je Angelique, dit is een genot voor mijn oogjes hoor xx

Sarah zei

O ja leuk met die twee konijntjes! 😘

Anita van Deur zei

Vrolijke en lieve verjaardag kaart schattig met de konijntjes.

Hetty P. zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
Zo lekker vrolijk.
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een Leuke kaart heb je weer gemaakt. Die konijntjes zijn echt super schattig. Daar is Daphne vast blij mee.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Ah wat een schattig konijntjestafereeltje, Angelique
Mooi verwerkt tot een lief felicitatiekaartje
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de konijntjes blijven zo leuk, gebruik ze ook veel
groetjes ellen

Daphne zei

Het is zo'n mooie kaart (in het echt)
Ik vind vooral dat konijntje wat aan komt lopen met een bosje bloemen zo lief, net of jij een bloemetje komt brengen.
En kijk dat andere konijntje (ik) daar dan toch verlegen van worden.
Heel lief kaartje, ik ben er blij mee.
En mooi gekleurd, dat viel mij ook op!

carla zei

Een mooie lieve kaart met de konijntjes.
Om vrolijk van te worden.
Prachtig gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

karin zei

Lief die konijntjes met bloemetjes. Mooi dessinpapier heb je gebruikt.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee van de glitter lijntjes Angélique en die konijntjes zijn superschattig en mooi ingekleurd. Een toffe, vrolijk gekleurde felicitatie-kaart.
Lieve groetjes Miranda

Frederika zei

Schattig die konijntjes. Je maakt er weer iets superliefs van. Groetjes Frederika

Margreet zei

Wat een lieve konijntjes op je mooie, fleurige kaart.
Wat een leuk idee om lijntjes in de bloem te trekken. Maakt het wit een stuk minder wit.
xxx Margreet

marja kenter zei

Het is een schattig kaartje, ook in het echt ik heb het mogen bewonderen. Toevallig heb ik gisteren een nieuw blok gekocht bij Action en dat heeft ongeveer dezelfde kleuren dus ik heb ook meteen een idee.
Fijne dag nog en groetjes

joke zei

Wat een leuk idee om met de glitterpennen de streepjes te tekenen. Prachtig kaartje met de lieve konijntjes.
Groetjes Joke

Elizabeth zei

Wat heb je de kaart leuk vorm gegeven door die bloemenstans in het midden te gebruiken om de laagjes papier... Grappige konijntjes!

Nancy Soetaert zei

lief verjaardagskaartje!
groetjes
Nancy

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart voor Daphne. De streepjes zijn een erg leuk detail. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuk idee om die mallen om te trekken met een glitterpen.
Heel lief kaartje!

karin zei

Dat is raar! Ik wou een reactie plaatsen bij je mooie kerstkaart van vandaag en kom er niet op, krijg telkens een foutmelding. En op dit oudere kaartje lukt het wel.
In ieder geval, je kerstkaart is schitterend gemaakt, veel plak en vouwwerk.
Groetjes,
Karin