zaterdag 25 maart 2023

Gastdesigner kleuren met potloden

 Nu eens een kaart in het weekend, dat komt omdat ik gastdesigner mag voor het blog  Kleuren met Potloden. Natuurlijk kan ik lang niet zo goed kleuren als de teamleden daar, maar zo is het even net alsof, haha. Ik kreeg een digi van My Besties, Spring kitty and gnomes doll genaamd, het thema is zoals altijd "alles mag als je maar met potlood kleurt". Ik kleurde met Caran d'Ache Pablo. 

"Hello sunshine" stanste ik uit holografisch goudkleurig papier, daar stanste ik ook wat bloemetjes van uit, het zorgt dat er echt wat "shines".

Het kostte de nodige inspanning om te kleuren en hoofdbrekens om er vervolgens een kaart van te maken, maar het resultaat vind ik best leuk geworden.

23 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een lief kaartje is het geworden. Het inkleuren gaat je goed af!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Best leuk??
Heel erg leuk, echt vrolijk, voorjaar, gezellig en lief, deze kaart.
We leggen de lat vaak veel te hoog voor onszelf.

Anita van Deur zei

Ahh wat een schatje op je kaart heel mooi gedaan.

Kaartenkraam zei

Schattige kaart hoor en dat kleuren dat kun je goed!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Ja inkleuren is voor mij ook een dingetje hoor maar een uitdaging altijd leuk
en proberen maar! We kunnen niet op tegen de kleur talenten maar dat hoeft ook niet
want zie je kaartje mooi shinen, goed gedaan Angelique!
fijn weekend hoor,
xx Gerie

Margreet zei

Wat een supervrolijk kaartje en je hebt mooi gekleurd!
xxx Margreet

!neke zei

Heerlijke vrolijke kaart !!!!!
Mooi kleurwerk !
Groeten Ineke

carla zei

Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
EEn leuk kaartje is het geworden.
Groetjes,
Carla

karin zei

Heel mooi vrolijk kaartje en prachtig ingekleurd.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Ik zeg: goed gelukt! Mooie kaart weer!

Trijntje zei

Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt een leuke kaart gemaakt. Ik vind inkleuren ook lastig. Je moet het vaker doen…. Het ziet er goed uit op je kaart. Groeten Trijntje

Martha zei

Superleuke vrolijke kaart Angelique
En heel mooi ingekleurd
Liefs Martha

Franciens Haakwerk zei

Leuk, weer eens kleuren. Blijft leuk he om te doen. Gezellige kaart! Groet Francien

blauwruitje zei

Echt heel mooi ingekleurd! Ik word er vrolijk van.
groetjes Sandra

GerJanne zei

Nou, je hebt wel heel mooi gekleurd Angélique! Ik vind het zo'n vrolijk kaartje!

Freubelmina zei

Nou ik heb je foto vergroot zitten bekijken maar helemaal niks mis met dat kleurwerk van jou Angelique!
Ik zou willen dat ik het kón. Een hele mooie fleurige kaart met al die mooie bloemen erbij xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesignerkaartje met het schattige stempeltje ik vind hem supermooi ingekleurd, zie geen verschil met de teamleden
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een heel vrolijk en mooi geheel geworden Angélique. Een kaart om blij van te worden. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Frederika zei

Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Het is een leuke kaart geworden.
Groetjes Frederika

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart maakte je als gastdesigner en de stempel is heel mooi gekleurd.
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan met kleuren. Heel knap gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Sarah zei

Ik vind je kleurwerk zeer goed gelukt!
Tof kaartje.

Elizabeth zei

Ja precies, dan heb je een plaatje gekleurd... en dan...?
Ik snap dat het best even een zoektocht was!
Enne, er is niks mis met je kleurkunst hoor...