dinsdag 7 maart 2023

Gastdesigner Cheerful Sketches, 8e kerstkaart 2023

 Vandaag een kaart als gastdesigner voor Cheerful Sketches

Ik mocht een kaart maken met een digi van The Paper Shelter en zie hier het resultaat:


Ik vond het een moeilijke digi en ook het uitzoeken van het dp ging niet vanzelf.
De digi kleurde ik met potlood (Caran d'Ache Pablo), het blauwe dp (met glimmende laag op de donkere plekken) is uit een oud kerstblok van Craft Sensations, het andere uit een oud klein blokje van hetzelfde merk. De ovaal is van Avec, de enige ovaal die ik heb (inmiddels anderen besteld) in die grote maat dus onvermijdelijk met de hartjes, maar dat kan hier wel. De prachtige poinsettia en de tekst (samengesteld uit meerdere stempels) zijn van Marianne Design.
Toen de kaart klaar was en ik naar het geheel keek was ik er toch heel tevreden mee.

Doen jullie mee met de challenge van Cheerful Sketches

Omdat ik de digi met kleurporlood heb ingekleurd, link ik de kaart bij kleuren met potloden

24 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, je kunt zeker tevreden zijn. Je kaart is prachtig!
Maar de moeite die je zoektocht naar de juiste materialen en lay-out met zich meebracht, zien wij natuurlijk niet. Wij zien een mooie match, een topper is het weer!

Margreet zei

Je mag zeker trots zijn op dit resultaat. Het is een prachtige kaart geworden. Toevallig heb ik gisteren mijn DT kaart gemaakt met dezelfde digi en ik vond hem ook best lastig.
xxx Margreet

Freubelmina zei

Soms valt het inderdaad niet mee om alles bij elkaar te zoeken maar je mag zeker dik tevreden zijn want het is een mooie kaart geworden. Ik vind de ovaal met hartjes erg leuk xx

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mag je zeker trot op zijn, en zo mooi ingekleurd.

Martha zei

Prachtige kaart Angelique
Inderdaad geen gemakkelijke stempel om te kleuren maar het is je goed gelukt en de kleurbalans vind ik perfect, terecht dat je tevreden bent
Ik vind het een hele mooie kaart
Fijne dag liefs Martha

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en prachtig gekleurd!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een prachtige kaart. Echt heel mooi gedaan. Dat inkleuren lukt je heel goed. Mooi hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en schattige stempel, mooi ingekleurd het dp past er heel mooi bij
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Wat gaf jij jezelf een uitdaging en wat is hij mooi geworden. Niet te streng zijn voor jezelf ;-)

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Je hebt e3n hele mooie kaart als gastdesigner gemaakt.. Soms is het lastig om een keuze te maken. Er zijn ook niet zoveel ovale mallen…. Ik ben er ook mee bezig geweest… best lastig . Het is jou goed gelukt. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kaart vind ik prachtig Angélique, een hele mooie kleurencombinatie en die digi heb je heel mooi ingekleurd. Hartjes kunnen zeker wel bij dit lieve plaatje. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart, heel sfeervol!

carla zei

Leuk dat ook jij voor Cheerful Sketches Gastdesigner mocht zijn.
Een leuke sketch en die vulde je mooi in.
Prachtige kleuren.
Groetjes,
Carla

joke zei

Prachtige kaart en de tekst past zo mooi bij je plaatje.
Groetjes Joke

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie kaart, heel leuk gemaakt, gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

Daphne zei

Ik snap dat je het een lastige digi vind, vind ik ook.
Maar ik vind dat je er echt 1 geheel van gemaakt hebt zo knap!!
De dp-tjes passen er goed bij, misschien wat hoofdbrekens, maar uiteindelijk een hele mooie kaart.

Angelique zei

Herkenbaar dat het eerst wat moeilijk gaat en je uiteindelijk toch tevreden bent. Mooie en lieve kerstkaart. Lieve babykaart voor Anna. Fijn dat je ook zo genoten hebt van de beurs. Misschien moeten we de volgende beurs iets herkenbaars bij hebben of op een bepaalde plek afspreken, lijkt me superleuk om andere bloggers te ontmoeten.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel mooi gedaan! En soms is het inderdaad lastig om met en gekregen digi iets te doen, vooral als je hem moeilijk vindt...maar het is je goed gelukt.

Frederika zei

Je weet er altijd weer iets moois van te maken. Prachtig

Marjan zei

Lijkt mij ook een lastige digi, maar je hebt hem ten eerste mooi gekleurd en ten tweede verwerkt tot een mooie kaart, Knap gedaan!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Angelique, zo mooie ingekleurde digi. Groetjes Doris

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de digi Angélique.
Wat een leuke digi is dit en heel mooi ingekleurd. Ook je babykaartje is een schatje!
groetjes Antje

Nancy Soetaert zei

heel mooi kaartje, tof dat je gastdesigner wou zijn!
Fijn weekend
Nancy DT CSC