maandag 5 juni 2023

45 jaar getrouwd

 Pas geleden schreef Nelleke op haar blog dat ze die dag 45 jaar getrouwd was met haar Wim, ik vond het leuk om een kaartje te sturen, ik maakte onderstaande kaart:


De vosjes kleurde ik met potlood (Caran d'Ache Pablo), zodoende kan ik mijn kaart linken bij Kleuren met potloden en omdat het een ronde kaart is, link ik hem ook bij Hobby Vision. Dan link ik de kaart ook nog graag bij Knutsels en Kadootjes voor hun jubileum uitdaging. Valt het op dat ik hem zelf wel erg leuk vind geworden, nu ik met zoveel challenges meedoe? 😁 
De kaart spreekt denk ik voor zich, ik heb er niet zoveel over te vertellen.

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Het is een schatje Angelique, je gebruikte mooie kleuren en zulke lieve bloemetjes xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige vosjes mooi in gekleurd, leuk de bloemencirkel erom heen
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en prachtige kleuren bij elkaar en dan ook nog in het rond. Dat zie je niet vaak. Mooi gelukt alles bij elkaar.

Lieve groet, Petra

Daphne zei

Wat een leuke.
De kleur van de kleine bloemetjes passen goed bij de kleur van de vosjes.
Het ronde model vind ik zo'n leuke afwisseling, dat vergeet ik vaak.

marja kenter zei

Wat een schattig kaartje en wat mooi gekleurd.
Fijne dag en groetjes

Scraptastisch zei

Super lief kaartje met deze vosjes Nelleke en Wim zijn heel blij met je kaart geweest, dat weet ik zeker!
xx Gerie

Nelleke zei

Nogmaals dankjewel voor deze mooie en lieve kaart, hij is in het echt ook zo mooi en staan te shinen tussen alle andere kaarten. Groetjes, Nelleke

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt zo mooi gedaan. die vosjes zijn schattig zeg. Heel mooi gekleurd ook.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Sarah zei

Heel mooi en super lief ! X

Christine W zei

Wat een lieve kaart! Heel leuk.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaart , leuk gedaan met de bloemetjes.
Groetjes, Doris

Trijntje zei

Je heb een hele mooie kaart met de leuke bosjes voor Nelleke en Wim gemaakt.leuk op deze ronde kaart mooie achtergrond. De kaart is vast in de smaak gevallen… Groeten Trijntje

Martha zei

Mooie felicitatiekaart voor het jubilerende echtpaar, Angelique
Zo leuk die vosjes en die krans vind ik ook prachtig!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Ah, wat leuk en lief, met die vosjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje met die lieve vosjes. Heel mooi ingekleurd Angélique en zo mooi die bloemenslinger om het paartje heen.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Super leuke lieve kaart!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Enig kaartje leuk zijn de vosjes!

Frederika zei

Wat een leukerd. Groetjes Frederika

Colien zei

Heel mooi en lief kaartje voor Nelleke en Wim in leuk model!
Bedankt voor je deelname aan onze 10-jaar-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Nelleke zei

En nog bedankt voor jouw bijdrage aan kleuren met potloden. Groet, Nelleke

Monique zei

Hij is echt heel mooi. En lief!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique