maandag 12 juni 2023

Een koninklijk bosje bloemen

 Voor een kennis die erg  van het koningshuis houdt maakte ik een verjaardagskaart. Ik weet dat de man in kwestie ook van bloemen houdt, dus vond ik een bos bloemen wel heel geschikt. 


Ik vind het leuk om zo'n bosje samen te stellen, het was een beetje een uitdaging om het voornamelijk in rood-wit-blauw-oranje te maken, maar het is gelukt. De jarige was er blij mee en ik eigenlijk ook wel met het resultaat.

Met mijn kaart voor Nelleke en Wim ben ik in de top 3 gekomen op het blog Kleuren met potloden, yeah!

20 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de rood wit blauwe bloemen en het mooie dp erbij, alles past zo mooi bij elkaar
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een prachtig boeket stelde je samen. Ik snap dat deze kaart in de smaak viel.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Leuk bedacht en supermooi uitgevoerd Angelique!
Natuurlijk moest die leuke vosjeskaart in de prijzen vallen, het is ook zo’n schatje 🦊🦊

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart heb je gemaakt. Past echt bij het koningshuis. Heel mooi gedaan, zo'n grote bos bloemen. En gefeliciteerd met je top 3 notering met je andere kaart. Echt top gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat een leuk boeket! En gefeliciteerd, dat vond ik ook zo'n leuk kaartje!

Margreet zei

Wat een geweldig mooi bosje bloemen in onze nationale kleuren. Het DP past er ook perfect bij.
Proficiat met je topper.
xxx Margreet

Marjan zei

De kleuren heb je heel erg mooi gecombineerd in deze prachtige bos bloemen, een schitterende en vrolijke kaart! Van harte met je topper, altijd leuk!

Martha zei

Prachtige bloemrijke kleirige kaart, Angelique
Mooi gemaakt en van harte net je topper!
Liefs Martha

karin zei

Een mooi boeketje bloemen en leuk met het inpakpapier eromheen. Prachtig kaartje en proficiat met je topplaatsje
Groetjes,
Karin

Sarah zei

Heel toffe bos bloemen. Heel fleurig x

Anoniem zei

Een beauty is het Angelique…lekker vrolijk boeketje heb je ervan gemaakt…hoop dat ze lang staan met deze hitte 🫠 ppff!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is inderdaad een mooi koninklijk bosje bloemen en het blijft héél lang mooi hihi. Wat leuk gecombineerd, de interesses van de ontvanger. Gefeliciteerd met je toppertje Angélique, altijd leuk.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtig boeket in het rood wit blauw en een vleugje oranje. De kaart is erg mooi. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps gefeliciteerd met je toppertje.

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een prachtige bos bloemen in onze nationale kleuren. Zeer goed gelukt Angélique.
Gefeliciteerd met je toppertje.

Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Heel leuk en vrolijk kaartje Angélique! We hebben best vrolijke kleuren als vlag.
En dank je wel voor je kaart die we kregen! Dat doet goed, maar daar weet jij alles van!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met deze grote bos bloemen. Leuk die rode rozen erbij.
Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Leuk!!🥰
Volgens mij schrijf ik het wel vaker, het is net een leg puzzel, zo'n bosje bloemen samenstellen op een kaart.
Het ging je goed af, ik vind de balans tussen rood-wit-blauw en het vleugje oranje erg goed gelukt.

Scraptastisch zei

Een koninklijke bos bloemen is het zeker wat gaaf gedaan Angelique!
Gefeliciteerd met je topper daar wordt je altijd blij van hè!
xx Gerie

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaart met het bosje bloemen. Mooie kleuren gaaf gedaan!
Groetjes Doris