donderdag 15 juni 2023

Bestelde kerstkaart (8/8)

 Vandaag de laatste kerstkaart van de bestelde serie kerstkaarten met Eline's diertjes, we sluiten de serie knallend af.


Zoals iedere kerstkaart link ik ook deze hij 52 Weeks to Christmas

Ik heb nog een foto van de hele serie:


Ik vond het heel leuk om deze serie te maken, het is heerlijk spelen met de diertjes.
Maar andere kaarten zijn ook leuk om te maken en voor jullie is het ook fijn om eens iets anders te zien, dus ik beloof dat er volgende week geen diertjes van Eline te zien zijn op mijn kerstkaart.

25 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart en om zo de hele serie te zien is nog leuker. De ontvanger heeft geboft met jou. Je creativiteit is schitterend.

Lieve groet, Petra

Freubelmina zei

Toepasselijk dat je van de laatste bestelde kaart een knalkaart maakt, erg leuk!
Gave serie maakte je Angelique, de besteller zal stomverbaasd zijn want zoiets moois koop je niet in de winkel!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige poes leuk met zijn vuurwerk
gezellig om de hele serie bij elkaar te zien
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je een leuke serie kaarten gemaakt. Ze zijn echt prachtig geworden. Zo leuk ook om de serie bij elkaar te zien.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Annemarie en Merit zei

wat is dit ook weer een super leuke kaart om mee te eindigen....
De besteller zal niet weten wat te zien!!
Heel de serie is zo gaaf bij elkaar!!!
Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Ook deze is weer superleuk bedacht en gemaakt. Het is een geweldige serie geworden!

groetjes van Ank

Martha zei

Zo leuk deze serie, Angelique
En de laatste knalt eruit!
Heel mooi gemaakt!
Liefs Martha

Marjan zei

Wat een leuke serie om ze te zien zo bij elkaar. De laatste ervan is ook weer helemaal top, de besteller is er vast heel blij mee!! De diertjes van Eline zijn schattig, ze doen het goed op je kaarten.

Anoniem zei

Weer een schattig kaartje hoor, een leuke serie heb je gemaakt!
De diertjes zijn echt Superleuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Deze is ook weer heel mooi Angélique en wat gaaf om de hele serie zo bij elkaar te zien. Je mag echt trots zijn op jezelf, het zijn stuk voor stuk mooie originele kerstkaarten met leuke tafereeltjes erop.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Nou dr diertjes vervelen niet hoor
Jij kan er zulke mooie kaarten mee maken. Deze is ook weer zo mooi. Leuk om ze ons allemaal nog even te laten zien. Groeten Trijntje

Margreet zei

De laatste kaart is een knalkaart en ook deze is weer hartstikke leuk.
Gaaf om ze allemaal bij elkaar te zien. Je hebt een mooie prestatie geleverd.Ik zou er geen problemen mee hebben als je volgende week weer een Eline diertje gebruikt hoor.
xxx Margreet

Trudy zei

Haha ik vind die diertjes van Eline super leuk dus van mij mag je er nog wel een paar maken! Ik vind al je kaartjes super leuk geworden! Ik denk dat je nog wel meer bestellingen gaat krijgen! Groetjes Trudy

Diny zei

wat een leuke kaart Angelique....en super schattig om ze zo samen te zien!
Groetjes Diny

De Breimeisjes zei

Leuk dat je de hele serie ook nog even bij elkaar laat zien. Hele mooie serie!

marian zei

Ook deze kaart is weer prachtig. En nu ik ze allemaal bij elkaar zie , ze zijn allemaal even mooi.
Groetjes van Marian

GerJanne zei

Ook deze is weer heel gaaf. Knallend eindigen is natuurlijk altijd goed. En al die kaartjes bij elkaar, zo leuk! En die diertjes doen het goed, maar ik kan me ook indenken dat je nu weer even wat anders wil maken.

Henriët zei

Weer een prachtige kaart voor een super serie.
Van mij mag je nog wel doorgaan met de diertjes hoor. Daar krijg ik geen genoeg van!
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Wat een leuke reeks! De besteller mag SUPER blij zijn! X

Jantine zei

Ook deze is weer heel leuk, Angélique! Mooie serie heb je gemaakt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Doris knippenenplakken zei

Oo wat is het een schattig kerstkaartje met de leuke poes. Een prachtige reeks als je die zo naast elkaar ziet. Fijn weekend, groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en het is een leuke serie!
Groetjes, Caroline

joke zei

Ook deze is weer gaaf! Leuk de overzicht foto met alle kaarten.
Groetjes Joke

juffrouw Ooievaar zei

Wat een beauty’s stuk voor stuk.
Leuk de foto van alle acht kaarten bij elkaar.
Mij verveel je er niet mee hoor ;) Ze zijn allemaal anders en uniek, dat verveelt niet.
Groetjes Anita

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gave serie kerstkaarten heb je gemaakt met de diertjes Angélique. En met de laatste kaart ga je zeker knallend het nieuwe jaar in.
Groetjes Antje