donderdag 22 juni 2023

Kerstkaart (14)

 Beloofd is beloofd, vandaag een kerstkaart zonder diertje van Eline Pellinkhof. Ik begreep uit de reacties dat dat helemaal geen straf was geweest en ik geef toe dat ik zelf ook erg graag met die stansjes speel, maar verandering van spijs doet eten, nietwaar?

In januari won ik bij Cheerful Sketches digi's van Last Minute Manda, daar heb ik er nu één van ingekleurd met potlood (Caran d'Ache Pablo) en dus kan de kaart meedoen bij Kleuren met Potloden. Ik heb hem verwerkt in de sketch van Cheerful Sketches die nu met de challenge gevraagd wordt. 


Op het dp staan net als op de digi cadeautjes en daarom kan deze kaart ook meedoen bij Knutsels en Kadootjes. Natuurlijk link ik de kaart ook bij 52 Weeks to Christmas 

Over Knutsels en Kadootjes gesproken: ik heb daar de complete nieuwe lijn van Pronty gewonnen door een reactie te geven op de voorstelrondjes van de teamleden. Wauw, wat een prachtige prijs is dat, ik kreeg hem gisteren al binnen.


Ik heb al een live workshop van Monique gezien waarin ze met deze lijn een prachtig mapje maakte, ik denk dat ik nog wat filmpjes ga bekijken voordat ik ermee aan de slag ga, want ik wil geen snippertje verspillen hiervan. Ik word hiermee flink uitgedaagd om uit mijn comfortzone te stappen, het is iets heel anders dan bijvoorbeeld de diertjes van Eline, zo leuk!

24 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gave kerstkaart met al die cadeautjes Angelique, leuk ook dat je de hoekjes afgerond hebt…geeft toch een heel andere uitstraling!
Gefeliciteerd met je grote prijs (ben blij dat ik hem niet gewonnen heb want zou me er geen raad mee weten hihi) xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart. Echt prachtig ingekleurd. Heel leuk. Wauw, wat heb je een mooie prijs gewonnen. Wat een geluk zeg :-)
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Diny zei

Wow....wat een super GAVE prijs heb je gewonnen bij K&K Angelique.....daar ga jij heel moeel moois mee kunnen maken!
Je kerstkaart van deze week is ook leuk!
Groetjes en succes,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk dp en wat een schattig stempeltje mooi ingekleurd, wat een gave prijs heb je gewonnen, altijd leuk om uit je comfortzone te gaan
groetjes ellen

Martha zei

Wat een mooi kerstkaartje, Angelique
Prachtig ingekleurd
En wat leuk zeg dat je die prijs hebt gewonnen, ben benieuwd wat je gaat maken
Fijne dag liefs Martha

Annemarie en Merit zei

Wij waren je diertjes ook nog niet zat hoor...ze zijn zo leuk...
Maar dit is ook een geweldig kaartje...
En WOW wat een prachtige prijs....daar gaan we vast wat moois van zien.
Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt Angélique en ik zie dat op het pakjes dessin-papier glitter zit om de feestelijkheid te vergroten, mooi.
Wauw wat een gave prijs en wat leuk dat je je erdoor uitgedaagd voelt, wordt ongetwijfeld vervolgd hihi. Veel plezier ermee.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat een mooie prijs, Angelique! En je kaartje deze week is ook weer mooi!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Superleuke kaart, erg leuk papier waar het schattige rendiertje heel mooi bij past (mooi gekleurd ook!). En jeeeee, wat een gave prijs, bofkont!! Heel veel plezier ermee, we gaan het vast zien, jouw creaties ermee.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk dat je de kadootjes terug ziet komen bij het rendier, en op de achtergrond. Bedankt dat je meedoet bij K&K, en bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met deze leuke digi. Wa5 heb je een prachtige pakket van pront gewonnen.Alvast veel plezier ermee.Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd, wat een mooie prijs voor jou!
De kaart is weer goed gelukt.

De Hobbykamer van Petra zei

Een erg leuke kaart. Weet je waar ik opeens aan moest denken? Jaren terug...jij haakte toen eigenlijk alleen nog op je blog en om een of andere reden stuurde ik je een kaartje. Je schreef toen: ik kreeg een hele mooie kaart van een echte kaartenmaakster en zie ons nu....je maakt zelf de ene na de andere mooie, grappige, vrolijke en leuke kaart.

Lieve groet, Petra

Kaartenkraam zei

Zo zeg, wat een pracht van een prijs heb je gewonnen! Daar ga je vast veel plezier aan beleven!
Je kaart is heel leuk met dat openspringende cadeautje. Je hebt dat mooi ingekleurd!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat heb je die leuke digi mooi ingekleurd en er een gave kaart mee gemaakt. Bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches.
Wow, wat een supergave prijs heb je gewonnen. Veel plezier ermee en we gaan de resultaten vast wel een keer zien.
xxx Margreet

GerJanne zei

Zoooo.... dat wordt misschien wel even uit je comfortzone stappen...maar dat gaat vast goed komen met de voorbeelden van Monique. Nog van harte met je prijs.
Je kerstkaart is ook weer heel leuk. De sketch staat hier nog op mijn lijstje. Ik vind hem heel leuk en bruikbaar!

Doris knippenenplakken zei

Wow wat een prachtige prijs is dat, heel veel plezier ermee!
Wat ene super leuke kerstkaart met de openspringend geschenkjes.
Groetjes Doris

Anoniem zei

Heel mooi kaartje maakte je, erg leuk gemaakt!
Wat kan een mens boffen zeg? Prachtige prijs hoor…superleuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Wat heb je me gekleurd!!
Wat een lieve digi, leuk zijn deze hè?!
Ik vind zelf de sketch van deze maand ook zo leuk, die is erg bruikbaar vind ik.
Bedankt dat je weer meedoet met onze challenge.
Wauw...... prachtige prijs heb je gewonnen, héél veel plezier ermee.

marian zei

Deze kaart zonder de Eline diertjes is ook heel erg mooi, en een erg leuke stempel heel mooi ingekleurd.
Ook hartelijk gefeliciteerd met de prachtige prijs die je gewonnen hebt.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Leuk je kaart en top je prijs, geniet ervan !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke stempel en mooi papier. Je won een prachtige prijs en ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken!
Groetjes, Caroline

karin zei

Mooi kaartje met een leuk stempeltje erop.
Wat een gave prijs heb je gewonnen, veel knutselplezier ermee.
Groetjes,
Karin

Monique zei

Wat een mooi kerstkaartje! Ik moet nog beginnen en het wordt wel eens tijd denk ik. Je hebt een supergave prijs gewonnen. En ik ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen. Zo wordt je ook eens uitgedaagd om iets anders te doen. En wie weet vind je het super!
Dat gaat vast goed komen.
Lieve groetjes, Monique
P.s. dank je wel voor je deelname ;-)