donderdag 29 juni 2023

Kerstkaart (15)

 Ik vond bij Beccy's Place een superleuke gratis digi voor een kerstkaart, het inkleuren was een mooi klusje voor het vorige weekend toen het zo warm was. Ik kleurde weer met potlood.


Ik heb nog geprobeerd er een schudkaart van te maken, maar dat heb ik weer ongedaan gemaakt omdat het niet naar  mijn zin was. De ronde rand maakte ik met behulp van twee verschillende cirkelstansen, het werd een mooi smal randje. Ik stanste het vijf keer uit papier, de bovenste voorzag ik van witte glitters. De digi heb ik uitgeknipt en opgebold, achter het midden een strookje 3D-foam zodat een 3D-effect ontstaat. Jammergenoeg krijg ik het effect niet op de foto, in het echt zie je het heel goed.

De kleine sneeuwpoppetjes onderin zorgden voor wat priegelwerk, ze zijn nog geen 3cm hoog, ze komen uit een set van Avec. Het papier is van Craft Sensations en de schudbol van Marianne Design. Het strikje en de voet van de schudbol heb ik van rood spiegelkarton gemaakt. Het blauwe dp met boompjes heb ik aan de randen stevig aangezet met gesso en bestrooid met witte glitterpoeder, voor een kerstkaart vind ik glitters meestal wel leuk.

Ik link deze kaart bij Beccy's Place, bij Kleuren met potloden en natuurlijk bij 52 Weeks to Christmas 

29 opmerkingen:

Henriët zei

Een hele gezellige kerstkaart met al die leuke sneeuwpopjes. Mooi ingekleurd!
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Wat een supermooie kaart met veel mooie details Angelique.
Je weet misschien wel dat ik fan ben van de meeste plaatjes van Beccy…ik kies altijd voor de ingekleurde maar ik vind jouw kleurwerk echt supermooi! En zo leuk gecombineerd met de ieniemienie sneeuwpopjes….xx

Annemarie en Merit zei

wat een leuk en vrolijk stel staat er in de schuddebol!!
door de opgehoogde rand zie je de diepte goed hoor,
wat een gepriegel zullen die twee kleien sneeuwpopjes zijn geweest..
Leuk dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart,
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempel wat een gezellig stel is dat leuk de diepte in de schudbol en de glitters erbij leuk de mini sneeuwpopjes onderaan
groetjes ellen

Nelleke zei

Oeps die schudbol ligt hier ook nog ongebruikt…. Leuke kaart heb je ermee gemaakt om te onthouden. Groetjes Nelleke

marian zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, heel leuk gedaan met de snow-globe en die leuke sneeuwpoppen.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk stel daar in die mooie snowglobe. Een leuke kerstkaart Angélique, gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

carla zei

Wat een mooie kerstkaart heb je met deze leuke sneeuwpop familie gemaakt.
Tussen de freebies zitten ook wel veel mooie digi's. Dit wordt al eens vergeten.
Knap gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Leuke digi en in een schudbol misstaan ze al helemaal niet! Mooi gekleurd heb je ze en wat een leuk bijpassend papier heb je gebruikt. De twee kleine sneeuwmannetjes maken het helemaal af!

Martha zei

Hele leuke kerstkaart, Angelique
Mooi gemaakt met die leuke sneeuwmanfamilie!
Liefs Martha

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en je hebt alles heel mooi gecombineerd. Ik geloof goed dat het gepriegel was met die sneeuwpopjes, maar ze zijn wel heel leuk!
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Wat een super gezellig stelletje sneeuwpoppen op je kaartje!
Groetjes Trudy

!neke zei

Super leuk deze kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

De Breimeisjes zei

Met deze kaart is 't in ieder geval een beetje een "witte kerst" :-)

Margreet zei

Jammer dat het schudgedeelte niet gelukt is, maar ook zonder is de sneeuwbol leuk, zeker met die grappige sneeuwpoppen. Die kleintjes onderin zijn ook lief.
xxx Margreet

Tineke zei

Wat een gepriegel, een heel geduld werkje, maar het resultaat mag er zijn. Heel mooi.
Liefs van Tineke

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart. Prachtig met het plaatje. Mooi ingekleurd ook. Schudkaarten maken vind ik heel moeilijk lijken, ik heb het nog nooit geprobeerd.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Hele leuke kaart mooie digi en de kleine sneeuwpopjes zijn erg mooi. Leuk zo met de sneeuwvlokken… volgende keer maar een schudkaart… groeten Trijntje

Elizabeth zei

O ja, een schudkaart... Ik zou eigenlijk niet meer goed weten hoe we die maakten.
Maar zo is ie ook leuk!

Diny zei

Hele mooie kaart met de schattige sneeuwpopjes Angelique.....leuk gedaan!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ik ook! Zeker bij een kerstkaart vind ik glitter leuk. Je hebt er een heel leuke sneeuwpop kaart van gemaakt en die 3 cm hoge zijn inderdaad fijntjes en dus gepriegel...maar wel heel leuk!

Kaartenkraam zei

Inderdaad bij een kerstkaart mag er geglitterd worden!
Superleuke digi en heel mooi ingekleurd.
Het smalle randje rond de bol is goed gelukt, al met al een hele leuke kaart!

groetjes van Ank

Beccy zei

Great card Angelique, it looks just like a Christmas snow globe! The glitter around the circle frame gives it a lovely, icy look that's perfect for the snowmen, which you coloured beautifully. Wonderful choice of papers too, the cool blues add to the winter feel.
Cheers,
Beccy

joke zei

Wat een heerlijk vrolijke kerstmannen heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Gistermiddag lag jou kaart in de bus. Dank je wel voor deze grappige kaart, de schildpad is toch gekomen. Groet, Nelleke

karin zei

Een mooi kaartje met deze leuke digi van Beccy. Prachtig ingekleurd.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Mooie kaart, Angélique! Mooi gekleurd, leuk zo'n sneeuwbol.
En die priegelige sneeuwpopjes, heel schattig!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Ik reageer dit keer wat later, had afgelopen week even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Gina zei

Leuke kerstkaart met de sneeuwpoppenfamilie. Met de strik boven de cirkel lijken ze wel in een kerstbal te zitten 😊 Groetjes, Gina

Nelleke zei

Wat een leukerd Angelique, jij kleurt ook heel erg leuk., dat laat je wel met deze kaart zien.
Dank je wel voor jou bijdrage aan KMP. Groet, Nelleke