donderdag 8 juni 2023

Bestelde kerstkaart (7/8)

 Ook deze week een kerstkaart die ik voor de bestelling (allemaal van hetzelfde genre,  d.w.z. Eline's diertjes, maar wel allemaal anders) maakte. Hierna nog 1 te gaan en dan probeer ik met een heel andere kaart te komen, want jullie zijn vast wel toe aan een andere stijl, ik in ieder geval wel, al blijven de diertjes leuk.


Het hondje ziet er braaf uit, of hij dat ook is mag je zelf invullen, het ligt er maar aan wat hij met dat cadeautje in zijn bek doet. In ieder geval staat de kerstboom nog mooi rechtop, haha.
Natuurlijk link ik mijn kerstkaart weer bij 52 Weeks to Christmas 

22 opmerkingen:

Diny zei

wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Nou met zo’n ondeugend koppie vrees ik het ergste……
Prachtige kerstkaart ook nu weer en voor mij vervelen ze nooit, maar snap dat je een andere soort wil gaan maken.
Ben benieuwd hoe de opdrachtgever ze gaat vinden… xx

Margreet zei

Ik vind het jammer dat je bijna stopt met deze leuke, grappige en mooie kaarten. Ben ze nog lang niet zat, al is het geen straf om iets anders van je te zien.
Geen idee wat het hondje met het pakje in zijn bek gaat doen....hijzelf misschien ook nog niet?
Fijne dag!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje, wat zou het hondje met het pakketje gaan doen??
van mij mag je nog wel even doorgaan met de leuke diertjes hoor ik ben ze nog niet zat
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Ohh wat een lief kaartje, nee ik ben ze ook nog lang niet moe je leuke kaarten.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met het lieve hondje. Dit soort kaarten blijft leuk!
Groetjes, Caroline

Martha zei

Wat een schattig kerstkaartje Angelique
Ik ben zo ook nog niet moe hoor, vind ze allemaal zo leuk en grappig!
Fijne dag liefs Martha

karin zei

Echt schattig met dit kersthondje, zulke kaartjes zijn erg in trek. Maar alsmaar hetzelfde maken is wel saai 😉
Groetjes,
Karin

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend schattige kaart. Ik denk dat de hond wel lief is haha. Mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anoniem zei

Dat hondje moet je in de gaten houden hoor haha heel leuk gedaan deze kaart!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een hoog "schattig " gehalte. Misschien vraagt hij of dat cadeautje voor hem is hihi?
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Angélique.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt met die leuke hond. Hij heeft wel zin in een feestje.
Groetjes van Marian.

De Breimeisjes zei

Leuk dat je allemaal verschillende mag maken!

Jantine zei

Ook deze is weer helemaal top, Angélique! Jammer dat je nu zelf op de stijl uitgekeken raakt, want ik vind het nog steeds heel leuke kaarten.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Dat pakje in de bek van de hond ziet er zo leuk uit!
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Ooh deze is ook alweer zo leuk. Je hebt er weer een mooi tafereeltje van gemaakt. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Wat een lief kaartje met het schattig hondje. Fijn weekend, groetjes Doris

carla zei

Wat een leuk en lief kaartje.
Supermooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Dat schuine koppie, zo lief🥰.
Ik ben het nog niet zat hoor, kom maar door met de 8ste variant.

Kaartenkraam zei

Dit is ook alweer zo'n leuk tafereeltje, leuk gedaan!

groetjes van Ank

joke zei

Ze vervelen mij nog niet hoor, deze is ook weer heel mooi.
Groetjes Joke

Frederika zei

Ze zijn allemaal leuk. Dieren hebben nu eenmaal altijd iets, wasrdoor ze altijd vertederen.En je weet er steeds een hele nieuwe voorstelling van te maken
Groetjes Frederika