maandag 7 augustus 2023

Gastdesigner Cheerful Sketches

 Op het Cheerful Sketches Challange Blog  ben ik in juni gekozen om gastdesigner te mogen zijn en natuurlijk wilde ik dat!
Ik kreeg zoals gebruikelijk een digi en een sketch en kon aan de slag.
Nou, dit keer was het een echte uitdaging, zowel het inkleuren van de digi als de sketch zorgde voor de nodige zweethandjes, maar ik denk dat het me wel gelukt is.



Om eerlijk te zijn ben ik best een beetje trots op het kleurwerk.
Uitgangspunt voor de gebruikte kleuren was het papier dat jullie rechts zien, met die prachtige bloemen. Eigenlijk een beetje jammer dat je er zo weinig van ziet, er zit naast veel roze en paarse tinten ook blauw en geel in. Haren zoals op deze tekening had ik nog nooit gekleurd en vond ik best moeilijk om te doen. Ik kleurde ze in lichtgroene tinten om het een beetje een mystieke sfeer te geven.
Eigenlijk had ik het randje van de digi nog willen beïnkten, maar dat was ik alsnog vergeten omdat ik zo gefocust was op de sketch die best ingewikkeld is. Ook heb ik twee papiertjes verwisseld naar hoe ik het bedacht had, die met de paarse bloemen en die met de roze bloemen wilde ik andersom hebben, maar had ze verkeerd gesneden helaas. Maar zo is het ook goed.

Laten jullie je ook uitdagen? 

Ik link deze kaart bij Knutsels en Kadootjes waar ze vlinders willen zien op je creatie en bij Kleuren met potloden waar zoals altijd alles mag zolang je met potlood kleurt.

21 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super mooie kaart. Je mag terecht trots zijn op jezelf, want de digi is heel mooi gekleurd!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Mooi hoor, héél mooi gekleurd!!
De haren zijn heel mooi gedaan.
Als je er met je neus bovenop zit blijf je dingen zien, maar als je afstand neemt ben je ineens tevreden, tenminste, zo werkt dat bij mij.
Ik vind jou combinatie van dp ook erg mooi.
Ik vind het een leuke sketch, maar bewerkelijk!! Het is veel, veel stukjes en figuurtjes (strookje, cirkel, rechthoek en niet te vergeten het stukje achter de digi), maar jij hebt het héél mooi gemaakt, deze kaart.
Ik had geen moeite met de sketch, maar moest wel goed zoeken naar de juist combinatie van het dp.
(Ik maakte op de camping al veel basis kaartjes met deze sketch😊)
Bedankt dat je gastdesigner wekker zijn!

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je als GD gemaakt Angelique
En je mag terecht trots zijn op je kleurwerk....ziet er goed uit!
Groetjes Diny

Martha zei

Woow Angelique
Wat een mooi kunstwerkje, prachtig zoals je het hebt ingekleurd, die haren vangen het licht mooi
Schitterende kaart!
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wauw, wat heb je die digi mooi gekleurd zeg. Echt prachtig gedaan. Je kaart is heel mooi geworden. De sketch ben je inderdaad wel even mee bezig om goed te krijgen. Maar wel heel leuk. Ik heb al 2 kaarten met deze sketch gemaakt. :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Heel mooi! Erg leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

Henriët zei

Je mag echt trots zijn op je kleurwerk! Dat ziet er echt mooi uit.
Ook de rest van je kaart is mooi met de mooie kleuren en het leuke papier.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesignerkaartje echt een plaatje wat heb je de stempel mooi ingekleurd en wat en mooi dp heb je erbij gebruikt en allemaal zo leuk verwerkt in de sketch
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou zweethandjes of niet, het is een plaatje geworden. Heel mooi ingekleurd Angélique en de sketch is mooi verwerkt. Op onze knutselclub zeggen we altijd (als iets anders is uitgevallen), dat was de bedoeling hihi. Dat weet de ontvanger toch niet LOL.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat is je gastdesigner kaart supermooi geworden. Je kleurwerk is prachtig! Ik kan me voorstellen dat het je zweethandjes heeft bezorgd, want ik vond het deze keer ook een lastige schets.
xxx Margreet

Angela zei

Schitterende kaart Angélique! Prachtig gekleurd. Leuke sketch..... denk dat ik me er ook aan ga wagen 😊...

Angela zei

Zie net dat je deze beauty laat meedoen bij Kleuren met Potloden; Top!
Dankjewel voor je deelname en veel succes.

VoormeKaartje zei

Zo prachtig. Heel erg mooi gekleurd.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart as gastdesigner gemaakt. De digi’s is heel mooi ingekleurd. Door het te doen wordt het gemakkelijker. Het kleuren ziet er mooi uit. Leuk dp. Soms gaat het net even fout met het papier. Maar het stoort niet. Je hebt mooie papiertjes bij elkaar gecombineerd. Groeten Trijntje

Trudy zei

Ook al kostte het wat moeite het is een schitterend kaartje geworden!
Heel mooi ingekleurd! Die schets lijkt me idd wat lastig.
Groetjes Trudy

Marjan zei

Hee, dit is geloof ik dezelfde digi als die van GerJannes kaartje? Je mag zeker trots op je keurwerk zijn, hoor! En je kaart is prachtig geworden, de achtergrond voor de digi past heel mooi bij de digi! Weet je dat zweethandjes bij het kleuren heel goed zijn? las ik eens bij een dame die heel goede kleurcursussen geeft (Amy Shulke), ze zei dat je altijd een bepaalde mate van spanning moet voelen om goed geconcentreerd te blijven. Ik geloof dat!

Elizabeth zei

Niet te geloven dat je dat plaatje zelf hebt ingekleurd! Wat moet dat een geduldwerkje zijn geweest! Ik heb best geduld (denk ik), maar hiervoor niet ben ik bang...
Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!

Josje zei

Hoi je kunt zeker trots op je kleurwerk zijn het is niet altijd even makkelijk maar heel mooi gedaan
Leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden
Groetjes Josje dt

Freubelmina zei

Echt zo ontzettend knap ingekleurd Angelique, wat een klus!
Je matched er mooie papiertjes bij..een prachtige kaart xx

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart met een schattige digi. De digi ook mooi ingekleurd en mooie kleuren gebruikt.
Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

Groetjes, Astrid.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt, bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid