vrijdag 18 augustus 2023

Tuinieren

Ik vond nog een foto van een kaart die ik vorig jaar maakte en nog niet op het blog gezet had. Het was de verjaardagskaart voor Remco's vader die toen 93 werd. Over 11 dagen hopen wij dat hij 94 wordt, dus het wordt hoog tijd dat ik de kaart van vorig jaar laat zien.

Remco's vader is nog graag in de tuin bezig, hij probeert alles netjes bij te houden. Daar heb ik wel een leuk stempelsetje bij. Ik kleurde de afdrukjes met Twinmarkers.


De Engelse taal is geen probleem, want Remco's ouders hebben een tijdje in Amerika gewoond. De beer is weer de referentie naar zijn vrouw die hij "Beer" noemt.


18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een heel leuk plaatje voor je schoonvader, die vond hij vast supermooi Angelique!
Ik ben benieuwd welke je dit jaar voor hem maakt xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart weer, haha. Bijna tijd om de volgende kaart te laten zien. Hele leuke figuurtjes die in de tuin aan het werk zijn. Schattig. Knap dat hij op zijn leeftijd nog lekker in de tuin bezig is. Fijn dat dat nog kan.
Benieuwd naar je kaart van dit jaar ;-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Tjonge zeg... 93 en dan nog tuinieren...!
En dan zegt hij nog 'beertje' tegen zijn vrouw, hoe lief is dat...
Zo'n man verdient die prachtige kaart van jou dubbel en dwars!

Martha zei

Mooi dit felicitatiekaartje Angelique
Benieuwd wat je dit jaar voor hem gaat maken
Liefs Martha

Daphne zei

Ik zag het meteen, die Engelse tekst en dacht "daar is vast iets mee" want het is niet zomaar een woordje, maar een hele tekst. En toen las ik je berichtje....... dit past perfect!!
En daarna nog de verwijzing naar de Beer, zó lief, wat zal hij blij geweest zijn met deze kaart.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempeltjes wat een leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart en helemaal met het verhaal erbij Angélique. Wat knap om op die leeftijd de tuin nog zelf bij te houden.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

wat een leukerd.
xxx Margreet

GerJanne zei

Enig!! Wat een lerk tafereeltje heb je gemaakt. En dan met het beertje... grapjas!
Wat vief voor bijna 94. Fijn is dat.
En vandaag trakteer ik je op een reactie via mijn telefoon. Kost wat meer tijd, maar dan is het geen geheimschrift meer.

Bernadet zei

Wat is dit een super toepasselijke kaart die je voor Remco's vader hebt gemaakt Angelique!
So, alweer bijna 94 jaar en nog zelf de tuin bijhouden!! Petje af hoor!!

Marjan zei

Wat een leeftijd! En nog in de tuin werken, petje af! Dan is deze superleuke kaart natuurlijk een schot in de roos en wat is er veel op te bekijken! Wat leuk die verwijzing naar zijn Bear :)

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
Tijd om er weer een te maken lees ik!
Groetjes Diny

Sarah zei

Heel leuk! Benieuwd wat je nu voor hem gaat maken. X

Frederika zei

Wat een leeftijd. Geweldig leuke kaart. groetjes Frederika

juffrouw Ooievaar zei

Wauw 93 en bijna 94, ook nog in de tuin werken, fijn om zo oud te mogen worden.
Ik ben nu ook benieuwd naar de kaart voor zijn 94e verjaardag :)
Leuk dat hij een koosnaam heeft voor zijn vrouw, beertje is een lieve naam.
Groetjes Anita

Trijntje zei

Hele leuke kaart voor je schoonvader. Veel leuks op te zien . Fijn dat hij nog in de tuin actief is. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Geweldig dat je schoonvader op die hoge leeftijd nog zo actief is.
Je had een leuke kaart voor hem gemaakt waar veel op te zien is.

groetjes van Ank

Epie zei

Lekker actief tuin kaartje Angelique, leuke details
Groetjes Epie