donderdag 17 augustus 2023

Gezegende kerstdagen

 Tsja, zo'n titel kun je midden in de zomer verwachten van een kaartenmaakster, haha.
En zeker op donderdag, want dan kunnen we linken op het blog van 52 Weeks to Christmas 
Deze keer gebruikte ik de kerststal van Marianne Design, stempels van hetzelfde merk en papier van de Action.




De stal heb ik een beetje verbouwd (lees: wat delen weggeknipt) zodat de figuren er beter in passen. De tekst heb ik met Versamark, stempels en goudkleurig embossingpoeder gemaakt.
Toen ik ze aan mijn moeder appte reserveerde ze meteen beide kaarten, zij wil voor kerst wat kaarten van mij zodat ze bij wat buren een kaart in de brievenbus kan stoppen en zo heeft Remco ook een bestellinkje geplaatst. Ik ben dus blij dat ik bijna elke week minimaal 1 kerstkaart maak.

Ik heb nog een nieuwtje. Een tijdje geleden werd ik gevraagd om in het designteam van Kleuren met potloden te komen, ik heb toen bedankt voor de eer omdat ik erg onzeker was over mijn kleurwerk. En nu kwam hetzelfde verzoek van Geesje van Cheerful Sketches Challange Blog en heb ik na er een nachtje over geslapen te hebben "ja" gezegd; jullie gaan vanaf september mijn bijdrages zien voor de challenges. In eerste instantie is het voor een aantal maanden, daarna zien we wel. Ik heb er zin in.

25 opmerkingen:

Freubelmina zei

Dit is het ultieme kerstgevoel toch….ik snap wel dat je moeder ze meteen reserveerde Angelique!

Ik mag mijn kaarten om de zoveel tijd bij mijn schoonzus zetten die een kapsalon heeft en verkoop er dan mooi een aantal voor het goede (dieren)doel. Nu mogen de kerstkaarten tzt daar gezet worden dus ik ben lekker bezig met een doel.

Ik snap je bedenkingen wel maar dit gaat jou zeker wel lukken, en zo niet dan stop je toch gewoon 😉

Jij (en soms nog andere blogvriendinnen) stelde onlangs wat vragen over mijn borduurkaarten en ik ben nu een verslagje aan het schrijven (alhoewel verslagJE,het is een heel epistel aan het worden hihi) en dat plaats ik binnenkort op m’n blog…wie interesse heeft kan het lezen en wie niet die slaat het over 😁

Anita van Deur zei

Heel mooi deze 2 kaarten, ze staan er mooi bij de kerstfiguren. Gefeliciteerd wat leuk dat je gevraagd werd om DT te worden. Gewoon doen is zo leuk.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de mooie achtergrondjes zo komt het stalletje mooi uit
gefeliciteerd met je plaatjes in het dt team
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaarten zeg. Leuk met de kerstfiguren. Van gaaf dat je DT teamlid wordt. Echt zo leuk voor jou, gefeliciteerd.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Ps. Beetje vertrouwen in je kleurkunst. Dat doe je echt prachtig.

Hetty P. zei

Wat een mooie, sfeervolle kaarten heb je gemaakt.
Ik kan wel begrijpen dat je moeder deze wil hebben voor de buurtjes.
Wat een eer dat je in het designteam mag, geniet er gewoon maar van
Fijne dag,
Hetty

Annemarie en Merit zei

twee schitterende kaartjes!!
Wat leuk dat je in het design team gaat, veel succes
en dat kleurwerk had ook zeker goed gekomen hoor..
Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

Anoniem zei

Leuke kaarten zijn dit met een mooie achtergrond. En gelijk al een doel voor wie ze zijn. Gefeliciteerd met jouw designer van Cheerful. Gewoon leuk om te doen en niet te onzeker zijn over jouw kleuren. Groetjes Nelleke

Franciens Haakwerk zei

Wow, mooie kaarten, het ultime kerstgevoel brengen deze, groet Francien

De Breimeisjes zei

Mooi, die achtergrond is ook prachtig van kleur.
Wat leuk, Angélique, die uitdaging die je aangaat!

carla zei

Mooie kaartjes met de kerststalletjes.
Heel leuk gemaakt.
Gefeliciteerd met je nieuwe job als DT.
Groetjes,
Carla

Frederika zei

Wat een super kaarten. Heel speciaal. Een leuke eervolle vraag. Goed dat je nu ja zegt. Ze vragen je niet voor niks👌

Kaartenkraam zei

Allereerst gefeliciteerd met DT-schap! Je kunt hartstikke goed kleuren en wordt er steeds beter in, komt heus wel goed!

Je kaarten zijn prachtig, zo mooi dat achtergrondpapier en de silhouetten ervoor, zo stel je je voor dat het er uit moet zien toch?!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je designerschap. Leuk dat ze je gevraagd hebben. Je laat ons vandaag weer hele mooie kerstkaarten zien. De achtergrond is prachtig . Mooi kleuren.Het tafereel komt er mooi op uit.. groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je plekje in het Designteam!
Je kleurwerk ziet er volgens mij altijd prachtig uit!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met de silhouetten. Gefeliciteerd met je plekje in het DT-team. Heel leuk en veel plezier!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hee dat is een bekende stans en wat een mooie kerstkaarten met die avondlucht erbij. Heel warm Angélique. Wat gaaf dat je kleurwerk zo gewaardeerd wordt, zo zie je maar weer, niet onzeker zijn. Gefeliciteerd met je a.s dt job, superleuk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee mooie kerstkaarten met ene hele mooie achtergrond. Groetjes Doris

De Hobbykamer van Petra zei

Erg leuk, beide kaarten...en dat je moeder ze al reserveerde betekend dat ze ze ook mooi vond. Heel leuk. Wat fijn dat ook Remco wat kerstkaarten van je wilt overnemen. Ik zou dat ook hebben al ben ik enorm blij dat onze buren mijn kaarten zo leuk vinden dat ze die ook allemaal kochten van me en ik er weer wat bij moest maken zodat ik zelf voldoende zou hebben.

Gefeliciteerd met het designer schap. Dat is toch een mooi compliment. Succes.

Lieve groet, Petra

marian zei

Prachtige sfeervolle kerstkaarten heb je gemaakt, met het stalletje. En wat leuk dat je gevraagd bent voor het DTschap, als je gevraagd wordt is dat toch een goed teken,dus dat komt goed. Heel veel succes gewenst.
Groetjes van Marian.

juffrouw Ooievaar zei

Misschien traditioneel, maar ik vind de kaarten prachtig.
Goed dat je ja gezegd hebt, misschien een beetje buiten je comfort zone, maar daarom zeker doen :)
Veel succes en laat maar zien ;)
Groetjes Anita

Margreet zei

Prachtige sfeerkaarten.
Gezellig dat je mijn collega wordt (al kan ik voorlopig eventjes niet kleuren).
xxx Margreet

GerJanne zei

No.umi, aangeci,qzecn jec hect kumnt lecqzecni, umi,jn o.ngecececnsumrvececrvdec rvecaecti,eco.
WXat ececn lecumk ni,euwxs dat jec i,n hect DT rvan EChececrvfuml ko.umt! Hect stui,umumlececrvt hect klecrvnec ndecrvdaad!
Dan jec kecrvstkaarvtecn: allecumaal umo.o.i,! ECn lecumk dat jec becsteclli,ngecn hecbt geckrvecgecno.
No.umi, do.eci!
GecrvJannec

Elizabeth zei

Wat een prachtige kerstkaart! Ja, ik houd hiervan... De achtergrond is ook zo passend.
Nou, als je 2x gevraagd wordt voor een designteam dan is het toch wel oké met je kleurtalenten joh! Leuk dat je ervoor gaat...

Daphne zei

Neeeeee, Angélique, WAT LEUK!!! Je wordt dus mijn DT maatje!!!!
Super leuk nieuws vind ik.
En terecht, want ik kijk graag op je blog, jouw kaarten zijn altijd heel creatief en zo leuk en mooi.
Deze 2 kerstkaarten ook, héél mooi gemaakt. De achtergrond met de zwarte stal erop, het goud erbij, kan mij voorstellen dat je moeder deze meteen wilde reserveren.

Jantine zei

Heel mooie klassieke kerstkaarten, Angélique! Dat dp leent zich heel goed voor deze mooie silhouetten van het kerstverhaal.
Gefeliciteerd met je dt plekje en veel plezier!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC