donderdag 10 augustus 2023

Macho ijsbeer

 Het is tijd voor een nieuwe kerstkaart die ik natuurlijk weer link bij 52 Weeks to Christmas 

Dit keer stond er een ijsbeer nonchalant voor mij op mijn bureau tegen een ordner geleund. Hij vroeg mij of het lukte met kaarten maken en wierp een schuine blik op mijn werkplek. "Ik wil je best helpen hoor, maar dan mag je mij niet wegstoppen."
Zelf had ik geen beter idee en dus stemde ik in.


De mooie kleurcombinatie van zijn muts en sjaal heb ik gecombineerd met grijs.
Het achtergrondpapier paste er mooi bij.
Ik dacht met witte glitter een sneeuwondergrond te maken, maar het werd een ijsondergrond, ook leuk. De randjes van bijna alle vlakken heb ik met witte gesso bewerkt.
Deze machobeer heeft mij mooi gered om  ook deze week een kerstkaart te kunnen laten zien. Eens zien wat of wie we voor volgende week tegenkomen.

27 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kerstkaart. Jij maakt dus al figuurtjes vooraf, slim idee voor als het dan eens wat sneller moet...
Het achtergrondpapier matcht perfect!
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Diny zei

Een hele mooie kaart met de nonchalante ijsbeer Angeliqe......leuk bedacht!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Hahaha, die is leuk. Mooi met de ijs ondergrond!
Groetjes, Caroline

Elizabeth zei

Nou ijsbeer, je mag er zijn hoor! En je kaart ook...
Dat randje met gesso is leuk zeg, die ga ik onthouden!

Annemarie en Merit zei

super leuke deze kaart, met die nonchalant hangende ijsbeer die graag op je kaart wilde.
Hij staat goed in de spotlights!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige ijsbeer wat staat hij daar relaxed met zijn beker die heeft het goed voor elkaar
leuk het ijs op de ondergrond en gaaf dp
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Oh Angélique wat een leuke kaart en schitterend idee met deze superleuke ijsbeer. Je moet maar op dit leuke idee komen. Dank in ieder geval voor de inspiratie. Denk dat ik deze eens ga gebruiken voor een kaart.


Lieve groet, Petra

Henriët zei

Prachtige kaart met die macho beer!
Benieuwd wie er volgende week op jouw knutseltafel verschijnt.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Hij is wel heel zeker van zichzelf.
Pff, kijk hem eens een attitude hebben.
Het is dat hij zo'n lief koppie heeft, want anders.....
Zou wel lachen zijn als hij uit zou glijden op het ijslaagje, dat zou hem meteen wat rustiger maken😂

Martha zei

Hahaha die Angelique
Gered door de macho ijsbeer, wat leuk bedacht!
Mooi kerstkaartje
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Haha Angélique, wat een leuke manier om de ijsbeer neer te zetten. Zo schattig en stoer haha. Het achtergrondpapier past er leuk bij, hihi. Mooi hoe je dat sneeuwrandje hebt gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Nou, wat een uitkomst! Dat hij je hielp, anders hadden we dus geen kerstkaart van jou gezien vandaag! Hij is superleuk, hoe hij daar leunt met dat kopje in zijn pootje. Hihihi... jij bent toch wel een kei in het bedenken van ene leuk tafereel!

Trudy zei

Haha wat grappig die beer zo geleund!
Super leuke kaart en ook nog origineel!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Erg leuk deze vrolijke beer…mooie kleurencombi ook!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Margreet zei

Goh, ik wou dat er bij mij ook een keer zo'n gave macho ijsbeer zou staan te wachten. En dan wil ik ook nog zo'n leuk gesprek met hem hebben. Ik vind hem supergaaf!
xxx Margreet

marian zei

Nou dat heb je goed gedaan om deze stoere meneer de ijsbeer op je kaartje te verwerken. Hij is heel erg mooi geworden.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Hij is enig je kaartje, je ijsbeer staat er vrolijk bij!

De Breimeisjes zei

Leuk, zo'n stoere ijsbeer! En heel mooi, met die kleuren!

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende winterse kaart. Heel mooie kleuren combi.
Groetjes Doris

Jantine zei

Grappig, ja, zo nonchalant als je ijsbeer staat te leunen. Leuke kaart maakte je met hem, Angélique.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, kijk hem staan, echt een macho. Een leuke kerstkaart Angélique en mooi gemaakt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjan zei

Nou... beer had gelijk hoor, hij verdient echt wel een kaart voor zichzelf! En wat komt hij mooi uit op deze mooie kaart, nog steeds nonchalant tegen de rand en een shining middelpunt!

Angelique zei

Geweldig die macho ijsbeer, wat staat hij lekker nonchalant geleund. Mooie vaas met bloemen voor Martha.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Wat leuk met die beer !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Crea Astrid zei

Een mooie kerstkaart. Leuk om de ijsbeer zo leunend neer te zetten.
Mooie tekst ook. Al moet ik nog even niet aan de winter denken. Geef mij het zonnetje maar, net als vandaag.

Groetjes, Astrid.

Freubelmina zei

En het is te zien dat je deze kaart met plezier gemaakt hebt Angelique!
Hij is prachtig en zo mooi met het bijpassende achtergrondpaper,top!

Trijntje zei

Oooh wa5 is dit een leukerd Angelique. Te zien dat je er plezier in had. Ziet er prachtig uit.Groeten Trijntje