vrijdag 25 augustus 2023

Nieuwe baan

 Een vriendin van mijn oudste zoon heeft een nieuwe baan en is daar zo ontzettend blij mee, dat ik graag wilde laten weten dat ik blij voor haar ben. Ik ken de dame in kwestie niet zo heel erg goed, maar ik vond de stoere stijl wel bij haar passen.


Het achtergrond papier komt uit een groot vel  met waterafbeelding, helaas is dat een beetje minder herkenbaar geworden, want dat was nou juist een leuke referentie naar de nieuwe baan, ze is namelijk hydroloog (= deskundige op het gebied van de waterkringloop)

De tekst heb ik met Versamark en verschillende kleuren embossingpoeder gemaakt, ik ben best onder de indruk hoe scherp de kleine witte tekst onderaan is geworden, die is ook met embossingpoeder gemaakt. De rand van het dp heb ik met gesso aangetipt.

23 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een superleuke kaart Angelique!
Ik heb hem vergroot bekeken en het eerste wat ik dacht was ook: wauw wat is die witte regel tekst goed gelukt zeg…ik heb altijd wel wat moeite om het netjes te krijgen….Lief dat je een kaartje stuurde,zal ze zeker waarderen xx

Hetty P. zei

Dit is zeker een stoere kaart met deze kleur en leuke teksten.
Fijne dag,
Hetty

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke stoere kaart!
Fijne dag! groetjes Doris

Martha zei

Hele mooie kaart, Angelique
Met een stoer tintje, past ook wel bij dat beroep denk ik zo...
Liefs Martha

carla zei

Zeker een heel stoer kaartje en zo mooi gemaakt.
Leuk achtergrond papiertje de woorden komen er mooi op uit.
Groetjes,
Carla

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een stoere passende kaart voor haar. Heel erg mooi gedaan. De teksten zijn heel mooi geworden erop.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere kaart met de leuk teksten erop leuk met de embossingpoeder zo komen ze leuk uit
ook het gesso randje is een leuk details
groetjes ellen

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt. Altijd spannend een nieuwe baan.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Helemaal leuk, zo'n bijpassende kaart.
Nou, die tekst is inderdaad goed gelukt zeg, petje af!

Elizabeth zei

Met een beetje fantasie zie ik daar toch wel water in...
Een bijzondere baan heeft ze! En je hebt een leuke kaart voor haar gemaakt!

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de gave teksten.
Groetjes Elle-Jeanne

Anoniem zei

Heel gaaf deze kaart en idd is je tekst goed gelukt…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

De Breimeisjes zei

De ontvangster heeft dat zeker gezien, erg leuk bedacht!

Diny zei

heel mooi kaartje Angelique!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Mooie kaart voor edn nieuwe baan. Leuk zo met de teksten
Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hahaha, wat leuk die water achtergrond! Het is in elk geval een stoere kaart!

Nancy Soetaert zei

Lijkt altijd een beetje toveren als je embossingpoeder gebruikt he. Heel mooie kaart.
Groetjes
Nancy

Caroline Cards zei

Heel leuk en stoer met die verschillende teksten!
Groetjes, Caroline

Henriët zei

Heel leuk deze kaart met stoere teksten. De embossing is goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Scraptastisch zei

Ik vind het al KEI goed dat je de woorden hebt gemaakt met embossingpoeder en dan zo netjes!!!
De dame kan je kaart vast en zeker waarderen Angelique, top gedaan! goed weekend hoor,
xx Gerie

!neke zei

Heel mooi , ook de tekst !!!!
groeten Ineke

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart is dit geworden Angelique! Hoe toepasselijk ook, dat achtergrondpapier.
Nog nooit gehoord van de benaming hydroloog. Kijk, zo leer je weer eens wat;)

Marjan zei

Wat leuk bedacht en wat attent van jou, zeker omdat je haar niet zo goed kent. Heel gaaf kaartje! Van het beroep had ik ook nog nooit gehoord.