donderdag 3 augustus 2023

Ronde kerstkaart

 Ook deze week kan ik een kerstkaart aan de stapel toevoegen. Het is een ronde lay-out kaart, zonder de lay-out rand die tussen de vakjes hoort. De vakken heb ik op verschillende hoogtes opgeplakt,  de ene verhoogd, de andere weer niet. Ik wilde persé het rood/witte blok met gnomes van Craft Sensations gebruiken. Het is een vrij drukke kaart geworden, maar ik vind het toch wel leuk, ik vind tomtes/gnomes nu eenmaal leuk.


De hulstblaadjes op de rand van de cirkel plaatsen was nog wel een klusje. Ik maakte besjes met een pearlmaker, die ik bestrooide met rode glitters, op de rode strepen van het dp zitten ook glitters. De kerstboom versiering en de wantjes en schoentjes van de tomtes glimmen je tegemoet, ze hebben hun kerstgewaden aan.

Natuurlijk link ik mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas 

26 opmerkingen:

Diny zei

Mooie ronde kaart met de leuke gnomes Angelique!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel leuk! Ik ga onthouden dat je ze leuk vindt. Maar misschien eb ik dat tegen Kerst wel weer vergeten😂.
Die mal is zo leuk voor van alles en nog wat en zeker voor deze gnoompjes.....

De Hobbykamer van Petra zei

Hij is superleuk en zo anders...zo anders als al die "bijna zelfde" kaarten met de layout die we tegenwoordig zien.

Lieve groet, Petra

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met super leuk papier en leuke gnomes!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart weer. Wat een leuk idee om niet de rand te gebruiken maar alleen de binnenkant. Heel mooi gedaan. Gaaf hoe je dat randje van hulstblaadjes hebt gedaan. Prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Annemarie en Merit zei

heerlijk die cirkelmal wat gebruik ik hem graag ...gisteren nog een cirkel uitgesneden maar verder niet gekomen...maar er komt er wel eentje aan hoor...
dit is ook een plaatje met het schattige gnoom stel erop.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Hetty P. zei

Wat een leuke, vrolijke kerstkaart met al deze kleuren.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de layout leuk om die weg te laten en alleen de vakjes te gebruiken, leuk dp en leuk details heb je gebruikt
groetjes ellen

Daphne zei

Het is een héél erg leuk kaartje, met die lieverds erop.
Leuk om ze Kerstig aan te kleden met dat glimmende erbij.
Lijkt mij inderdaad wel heel veel werk, al die hulsblaadjes, maar geeft een heel leuk effect.

Daphne zei

Het is een héél erg leuk kaartje, met die lieverds erop.
Leuk om ze Kerstig aan te kleden met dat glimmende erbij.
Lijkt mij inderdaad wel heel veel werk, al die hulsblaadjes, maar geeft een heel leuk effect.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart met deze lay out mal gemaakt.ik vind de kaart niet druk. Omdat je dezelfde kleuren hebt gebruikt ziet er heel mooi uit. Deze gnoompjes zijn ook erg leuk… groeten Trijntje .

Trudy zei

Super vrolijk deze kerstkaart met de leuke gnomes! Ik zal ook proberen te onthouden dat je gnomes leuk vindt!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Heel leuk gedaan met de layout-onderdelen, Angélique! Gezellig die kabouters in hun feestpakken!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Mooie ronde kerstkaart, Angelique
Ik vind die vakjes ook erg leuk en ja ik ben ook groot gnoome fan, maar dat wist je al wel...ze staan er zo leuk op!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Helemaal leuk, zoveel vrolijke en kerstige details!

Marijke zei

Een leuk kaartje en ik hou wel van die volle kaartjes! ik kan ook niet echt een CAS-kaartje maken! Hij is leuk met die gnoms en mooie kerstboom erbij! Leuk gedaan. Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Henriët zei

Een heel gezellig kaartje met de gnomes. Ze vieren uitbundig kerst.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Schattig kaartje met je gnoompjes.

Marjan zei

Een heel gezellige ne vrolijk sfeer heeft deze gave kaart! Er is veel op te bekijken. De rand van Hulstblaadjes eromheen is gaaf en staat ook meteen mooi bij de kerstboom in dezelfde tint groen!

Kaartenkraam zei

Met kerstkaarten mag het wel een schepje meer zijn toch, ik vind hem hartstikke leuk en gezellig en kleurrijk.
Leuk dat hulstrandje, erg mooi gedaan!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een originele manier om de ronde vakjesmal te gebruiken. Maar dit ziet er wel heel leuk uit. Die hulstblaadjes waren echt wel een monnikenwerk, denk ik. Maar ja, dan heb je ook wat. Die gnomes zijn enig.
xxx Margreet

Elizabeth zei

Een ronde kaart...; je moet er maar op komen! Ik heb nog nooit een ronde kaart gemaakt, maar wie weet wat er nog gaat gebeuren.
Alles past prachtig bij elkaar op deze kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke kerstkaart die je heel mooi uitgewerkt hebt Angélique. Heel mooi die frisse kleuren en wat mooi afgewerkt met die hulstblaadjes langs de rand.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Freubelmina zei

Jeetje dit was een hele klus zeg Angelique…tot in de puntjes verzorgd en gepimpt…schitterend!! xx

!neke zei

Super leuk !!!!
lekker frisse kleuren !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kerstkaart, lijkt me nog wel een werkje, die kleine hulstblaadjes.
Maar zoals altijd is je kaart weer piekfijn met een mooie kleuren combinatie.
Groetjes Anita