woensdag 30 augustus 2023

Kaart voor Remco's moeder

 Ik vertelde het al: zondag werd Remco's moeder 94 jaar en uiteraard maakte ik een kaart voor haar. Zoals jullie wel weten maak ik voor mijn "schoonmoeder" meestal wel een kaart met minimaal één beer, omdat ze die spaart en "Beer" haar koosnaampje is. Ze leest ook heel graag (en veel), dat samen levert dan deze kaart op:


De kleuren van de stoel, de vloerbedekking en het tafeltje komen in de buurt van de echte kleuren, op het tafeltje staat altijd een glas water.
De kaart viel erg in de smaak gelukkig.
Gisteren werd ook Remco's vader 94 jaar, die kaart laat ik vrijdag zien.
Deze week sla ik de kerstkaart op donderdag even over.

22 opmerkingen:

Martha zei

Heel leuk dit felicitatiekaartje voor je schoonmoeder, Angelique
Leuk in dat berenthema en leuk dat je alles hebt aangepast aan haar
Fijne dag liefs Martha

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje voor Remco`s moeder alleraardigst beertje in de mooie stoel, ook de voorgaande kaartjes zijn mooi.

Ela zei

Gefeliciteerd en superleuke kaart maakte je! Een hippe schoonmoeder met deze interieur kleuren. En je hebt er weer een mooie persoonlijk verhaal van gemaakt met de beer, boek en glas water! Groetjes Ela

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart voor je schoonmoeder.
Je hebt het lekker persoonlijk gemaakt met het lezende beertje.
Fijne dag,
Hetty

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart voor de 94 jarige schoonmoeder Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Een hele leuke kaart voor je schoonmoeder Angelique!
Fijn dat ze nog zo van lezen houdt!
Groetjes Diny

De Breimeisjes zei

Wat een bijzondere leeftijd en wat een mooie kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke en toepasselijke kaart Angélique. Echt mooi zoals je dit tafereeltje opgebouwd hebt met al die leuke stansen. Gefeliciteerd met je "schoonmoeder".
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gave tafereeltje zo leuk de beer die in de stoel zit te lezen ziet er zo heel huiselijk uit
groetjes ellen

juffrouw Ooievaar zei

Weer een hele leuke kaart en zeker voor iemand die beren spaart.
Ik blijf het speciaal vinden, beide 94 jaar, vraag ik me af, hoelang zijn ze dan wel niet samen getrouwd?
Groetjes Anita

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een super leuke toepasselijke kaart. Echt prachtig gedaan dit hele tafereeltje. Heel leuk. Gefeliciteerd met je Remco's moeder. En met zijn vader natuurlijk ook.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Hele leuke kaart voor je schoonmoeder. Erg mooi gemaakt zo. De kaart is vast heel goed in de smaak gevallen. Groeten Trijntje

Nelleke zei

WoW 94, wat een mooie leeftijd. En hoe leuk dat je een persoonlijk kaartje voor haar maakte , de stoel, het boek het tafeltje en glas water, mooie persoonlijke toevoegingen. Groetjes Nelleke

Daphne zei

Wat een bijzondere leeftijd en wat mooi dat ze zo kort na elkaar jarig zijn en beide mogen beleven dat ze 94 worden en nog samen zijn.
Wat een lieve kaart maakte je weer, héél leuk met die persoonlijke details erop.

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Een mooie toepasselijke kaart heb je voor haar gemaakt.
De Collectables blijven ook leuk om te gebruiken en om naar te kijken.

Groetjes, Astrid.

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Een super mooie toepasselijke kaart. Fijne dag, groetjes Doris

marian zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt en wat een prachtige leeftijd 94 en je schoonvader ook al. Wat leuk dat. ze beertjes spaart. Dat heb ik ook jaren gedaan Cherished Teddies, ik weet niet of je dat wat zegt, ik had er 1500. Ik heb ze kort geleden met pijn in mijn hart verkocht, omdat het stofvrij houden van de vitrine kasten me niet meer lukte. Ach ja , zo gaat dat als je ouder wordt, aan alles komt een eind. Gelukkig kan ik nog wel kaarten maken.
Groetjes van Marian.

Freubelmina zei

Superleuke kaart voor je schoonmoeder, ik snap wel dat ze hier heel blij mee is!

Sarah zei

Wat een bereleuke kaart! Je zou zo ook mee in de zetel willen ploffen om ook te lezen. Heel geslaagd!

Frederika zei

je weet er elke keer weer een waar feestje van te maken om een kaart te ontvangen

Elizabeth zei

Wèer zo'n leuke kaart... Ik ben aan het teruglezen zoals je misschien ziet:)
Oh, wat zit dat beertje heerlijk te lezen in een gezellige omgeving!
Je weet zò goed een passend sfeertje te maken op je kaarten, echt top...

Caroline Cards zei

Wat een super mooie persoonlijke kaart voor je schoonmoeder. Leuk dat je ook het glaasje water hebt neergezet!
Groetjes, Caroline