zondag 1 oktober 2023

Oktober uitdaging Cheerful Sketches Challange Blog

Het is alweer 1 oktober en vandaag gaat op het Cheerful Sketches Challange Blog een nieuwe uitdaging van start. Het is een heel leuke sketch en er zijn weer heel toffe sponsors, dus laat je allemaal uitdagen en doe mee! Jullie hebben de tijd tot 28 oktober.

De teamleden hebben voorbeeldkaarten gemaakt met digi's van de sponsors, ik koos voor Wellie Boots van All Dressed Up. Dit keer ben ik erg tevreden over mijn kleurwerk, het was ook heel leuk om te doen.


Op de sketch staan drie touwtjes getekend, daar waren mijn touwtjes te dik voor, dus ik heb er maar twee gedaan.
Zie hier nog even de leuke sketch: 

Ik ben nu al benieuwd wat jullie ervan gaan maken!
Fijne zondag allemaal!

22 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een lieve digi. Mooi kaartje. X

Martha zei

Wat een leuk voorbeeldkaartje, Angelique
En inderdaad heel mooi ingekleurd
Fijne dag liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart voor de nieuwe challenge Angelique
Mooi ingekleurd
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Een hele leuke kaart Angelique....ook goed om restjes op te verwerken!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Super leuke digi voor op dit kaartje, mooi in gekleurd.

Frederika zei

Echt een lieverd. Fijne zondag
Frederika

Bernadet zei

Die is zo ontzetten leuk Angelique!!
Supertoffe digi, die ik in eerste instantie ook wilde kiezen, maar ben toch voor die andere gegaan;)puur vanwege de touwtjes waardoor mijn ideetjes weer op kwamen borrelen hihi.

De Breimeisjes zei

Heel leuk kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt die leuke digi heel mooi ingekleurd Angélique. Het is een vrolijk gekleurde kaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Enige kaart heb je met die leuke digi gemaakt Ik heb hem voor de 21e gebruikt). Je mag idd trots en tevreden zijn vwb je kleurwerk.
xxx Margreet

!neke zei

Gave uitwerking va de schets !!!!
Groeten Ineke

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuke kaart Angélique en bedankt voor je email. Ik heb gelijk gereageerd en ben nu toch even online met de laptop.

Lieve groet vanuit Skeleffteå, Petra

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze sketch. Leuke sketch ook weer. Ik ga zeker weer meedoen. zodra ik weer tijd heb haha. Je plaatje is ook weer prachtig ingekleurd.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Het is inderdaad weer een heel leuke sketch. Je hebt een schattige digi uitgekozen en je voorbeeld kaart is gaaf!
Ik weet nu al wat ik je opstuur met je verjaardag, hihihi......surprise!

Freubelmina zei

Leuke uitwerking van deze mooie sketch, precies zoals het hoort te zijn als het origineel (op de draadjes na dan hè, dit is wel een minpuntje dan…grapjuh 🤪) het lieve meisje is erg mooi ingekleurd, een topkaart!

Daphne zei

Mooi!
Komt zeker ook door het tuinbroekje wat ze aanheeft die heb je in een toffe kleur gekleurd.
Leuke sketch weer hè, deze maand.
Iets aanpassen mag aantrof, zolang het maar duidelijk herkenbaar is.

karin zei

Leuk kaartje Angelique.
Groetjes, Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke lief kaartje heb je gemaakt. Groetjes Doris

Kaartenkraam zei

Je kleurwerk is echt prachtig gedaan!
Leuk kaartje.

groetjes van Ank

Elizabeth zei

Je kaart is sprankelend mooi en leuk met die touwtjes!

Wies zei

Mooie inspiratiekaart met leuke digi heb je voor de challenge gemaakt.

Marjan zei

Superleuke uitwerking van de schets, wat een lieve digi ook, mooi gekleurd! Het papier is er ook erg leuk bij!