maandag 9 oktober 2023

Boekenlegger

 Voor mijn vakantie zag ik bij een cliënt een dik boek liggen dat hij aan het lezen was, ertussen zat een klein stukje krant. "Dat is toch niet uw bladwijzer hè?" vroeg ik, nou, dat was het dus wel! Dat was voor mij een goede gelegenheid om weer eens een boekenlegger te maken, leuk! Zelf houd ik niet van lezen (gelukkig, want anders kwam ik nog meer tijd tekort, haha), dus is het leuk als ik af en toe voor anderen boekenleggers kan maken.
Voor deze meneer gebruikte ik een stans van een stapel boeken (Ali) en een gratis digi van Beccy's Place, Funky Chooks. Beiden kleurde ik met potloden, Caran d'Ache Pablo. 


Ik maakte hem zelfs 2x, want bij de eerste versie stanste ik de stapel boeken uit verkeerd papier, waardoor het kleuren niet mooi egaal werd. En ik had het geheel op een extra laag papier geplakt zodat het lekker stevig werd, met als gevolg dat het lamineren niet goed ging, het geheel was te dik.


Meneer heeft nu een echte boekenlegger en ik heb mij weer prima vermaakt.

Ik link deze creatie bij Beccy's Place  en bij Carlin's Kaartenparadijs,  want "leesboeken" begint met een L. 

27 opmerkingen:

Daphne zei

Dat zijn leuke kadootjes om weg te geven.
Net wat je schrijft, cliënt blij met een boekenlegger en jij hebt je weer prima vermaakt.
Je maakte er 2, maar je hebt de boeken stapel wel omgedraaid, waardoor ze toch weer anders lijken.

Elle-Jeanne zei

Dat is een super leuke boekenlegger Angelique.
Jij hebt weer iemand heel blij gemaakt.
En dat je goed, geeft weer energie.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een gave boekenlegger, die zal zeker in de smaak gevallen zijn de je cliënt,
groetjes ellen

Elizabeth zei

Leuk gedaan, Angélique!
Ik maak ook wel eens boekenleggers&labels die ik dan aan een cadeautje vastmaak.

Diny zei

Super leuk gedaan Angelique....alweer een leuk ideetje!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Dat ziet er hartstikke leuk uit, vrolijk en het is handig bovendien!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een gave boekenlegger met die leuke stans en dat grappige beest er op.
Ik hou wel veel van lezen en moet idd mijn tijd verdelen en dat is best wel lastig.
Lief van je om zo een cliënt te verwennen met een boekenlegger en jezelf blij te maken met het creëren ervan. Twee vliegen (boekenleggers) in 1 klap.
xxx Margreet

Martha zei

Wat een leuke boekenlegger, Angelique
Heel mooi gemaakt en ingekleurd!
Fijne dag liefs Martha

karin zei

Leuk zo'n boekenlegger. Grappig met die vogel erop.
Ik breng er altijd van de bibliotheek mee, af en toe vernieuwen want dat verfrommeld vlug 😉
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Angela zei

Gave boekenleggers Angélique!
Leuk om te maken én om weg te geven.

Henriët zei

Wat een gave boekenlegger! Wat attent dat je deze maakte voor een van je cliënten.
Ik lees heel veel maar een boekenlegger heeft hier geen nut want ik lees op een e-reader.
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Dit ziet er wel supergaaf uit, erg leuk gedaan en ook slim om het te lamineren, wel zo stevig!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Nou, dat kan echt niet... een stukje krant! wat superlief van jou om voor hem een mooie boekenlegger te maken, het is echt een erg leuk en vrolijk exemplaar! Die stapel boeken met geinige vogel zal hem wel aan het lachen brengen elke keer als hij zijn boek opent.

Hetty P. zei

Wat een super leuke boekenlegger, zo leuk met die grappige vogel.
Wat een mazzel dat je zelf niet van lezen houdt, dat kost echt veel tijd :) (weet ik uit ervaring)
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave boekenleggers heb je gemaakt. Echt heel erg leuk gedaan. Daar is je cliënt vast heel blij mee.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Wies zei

Twee leuke boekenleggers met grappige kip. Erg leuk en handig dat je er eentje voor je cliënt maakte. Die is er vast blij mee.

juffrouw Ooievaar zei

Wat leuk gemaakt èn wat een lief gebaar.
Meneer zal nu nog meer met een glimlach zijn boek open slaan.
Groetjes Anita

Trijntje zei

Wat heb je een superleuke boekenlegger gemaakt. Xo ben je keuk even bezig geweest en de meneer is er vast heel blij mee. Groeten Trijntje

Frederika zei

Supergaaf

Nelleke zei

Wat een geweldig idee om een boekenlegger voor meneer te maken. Hoe vond hij het? Gaat hij hem ook gebruiken? Ze zijn heel goed gelukt en lekker vrolijk. lezen, ik hou er wel van, maar er zijn zoveel dingen die ik leuk vind. Groet, Nelleke

Caroline Cards zei

Wat zal meneer blij zijn met deze leuke boekenlegger en heel lief van je om er eentje voor hem te maken!
Groetjes, Caroline

carla zei

Heel mooi en wat een superleuk idee.
Prachtig gemaakt Angelique.
Bedankt voor je deelname aan onze 'L' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Wilma zei

SUPER LEUKE boekenlegger(s) Angelique en je hebt me op een idee gebracht voor enkele boekenwurmen.....hihihi.
Liefs, Wilma 😀😀😀

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat lief dat je dat je meteen ging maken voor die mijnheer. Het is een superleuke, kleurrijke boekenlegger geworden Angélique.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat superleuk dat je dat zag van die krant, of dat stukje dan in ieder geval!
En deze boekenleggers zijn heel grappig! Goed idee. Mijn zwager is gauw jarig en het is altijd een crime iets voor hem te bedenken....

Beccy zei

Your bookmark is fabulous Angelique, love the bright and happy colours. Great idea to add the laminating to protect it from wear and tear, I'm sure it will get a great deal of use. It was very kind of you to make it for your client.
Cheers,
Beccy

Epie zei

Superleuke boekenleggers Angelique , ook nog gelamineerde 😀
Een boekenwurm kun je er heel blij mee maken
Grote Groetjes Epie