dinsdag 3 oktober 2023

Verjaardagskaart voor Miranda

 Tijdens mijn vakantie was Miranda jarig, ik had alle te versturen kaarten van tevoren klaar, voorzien van post-its met de data waarop ze gepost moesten worden en Remco's vader gevraagd de kaarten op de aangegeven data te posten voor me. Alle kaarten waren netjes op tijd, waarvoor mijn hartelijke dank aan Remco's vader. En zo kon Miranda dus op haar verjaardag ook mijn kaart openen.

Het is een nogal roze kaart geworden (heel uitzonderlijk voor mij), want ik wilde graag het prachtige papier van Pronty, de Romantic collection, gebruiken dat ik een tijd geleden won bij Knutsels en Kadootjes. Eindelijk durfde ik het papier te gebruiken, ik vond het op één of andere manier bij Miranda passen.


Ik sneed allemaal zeshoeken en probeerde die zo netjes mogelijk op een donkerbruine basiskaart te plakken (mijn zeshoekstans blijkt niet helemaal symmetrisch te zijn). De kolibrie is een embellishment die ook in het gewonnen pakket zat, ik bewerkte de randen met goudkleurige inkt. De leeftijd en tekst stanste ik uit goudkleurig papier en ik voegde wat goudkleurige mini zeshoekjes toe.

Miranda typte dat ze blij is met de kaart.

19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een schitterende kaart maakte je voor Miranda!

Irene zei

Heel wat leuks bij je gemist maar deze beauty die heel goed bij Miranda past gelukkig niet!
XxIrene

Martha zei

Helemaal chique en prachtig vind ik deze kaart, Angelique
Terecht dat Miranda hier blij mee is!
Fijne dag liefs Martha

Anita van Deur zei

Wauw wat een super leuk effect geven de zeshoekjes. Ook een hele mooie kleuren combinatie samen met de kolibrie!

Scraptastisch zei

Grappig hè, dat we dan een kaart bij iemand vinden passen en deze is dan ook echt heel mooi voor Miranda met je puzzel werkje! Een hele mooie kolibri erop en haar leeftijd ... die wist ik niet maar nu wel! Fijne dag Angelique, hopen dat de regen snel stopt.
xx Gerie

Daphne zei

Prachtig dp en een mooie kaart.
Het goud erbij maakt het lekker chique.
Wat lief zeg van de vader van Remco!!

Elle-Jeanne zei

Een prachtige verjaardagskaart Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp leuk zo verdeeld in de zeshoekjes, mooi vogelplaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een mooie achtergrond heb je met die zeshoekjes gemaakt. De prachtige kolibrie komt er heel mooi uit.

groetjes van Ank

Elizabeth zei

Ik vind het een hele chique kaart geworden!

Margreet zei

Wat heb jij je prijs prachtig verwerkt. Begrijpelijk dat Miranda hier blij mee was.
Gek is dat toch dat niet alle stansen symmetrisch blijken te zijn.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

En of hij bij mij past, ik ben weg van vogels en deze kleuren vind ik top. Hij staat hier nog steeds te shinen Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart voor Miranda en heel leuk al die zeshoekjes!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Nou, ik lees dat jouw mooie kaart zeker in de smaak viel! De zachte tinten en de mooie kolibrie zijn perfect bij elkaar. Werkje geweest, die achtergrond, toch een beetje balen als je pons dan niet symmetrisch is, lijkt mij.

karin zei

Wat is die mooi met dat prachtig papier en de goud-accentjes erop. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Super, een "hulp-postbode"! En een prachtige kaart.

carla zei

Dit lijkt mij niet gemakkelijk om die achter te maken.
Het moet allemaal zo mooi in elkaar passen en daar ben jij wel goed in geslaagd.
De mooie kolibrie komt er prachtig op uit.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Oeh... prachtige kaart! Ik vind hem geweldig. En wat een goede regeling heb je getroffen met je schoonvader. Goed bedacht!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wauw, wat een mooi papier. En het plaatje is geweldig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily