donderdag 12 oktober 2023

Kerstgnomes

 Het is inmiddels al week 41 en ik heb nog aardig wat kerstkaarten nodig, daar Remco en mijn moeder er ook een paar willen. Ik had de bedoeling er vandaag twee te kunnen laten zien in dezelfde stijl, maar dat is niet gelukt. Maar gelukkig heb ik er wel één af en die vind ik best leuk geworden.

Het plaatje is van Marianne Design, die was het uitgangspunt. Daar heb ik de gnomes bij gemaakt en de achtergrond, die maakte ik met gesso en witte glitters.

Natuurlijk link ik mijn kaart weer bij 52 Weeks to Christmas 

28 opmerkingen:

karin zei

Heel leuk kaartje met de gnomes erop. Weer eentje voor de voorraad 😊 Ik ben er ook mee bezig.
Groetjes,
Karin

Doris knippenenplakken zei

Een hele mooie kerstkaart met de schattige gnomes. groetjes Doris

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje met die lieve gnooms, hier ook nog flink te kort, dus even aan de bak!!!
Gezellig dat je vandaag weer meedoet met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Helemaal gezellig deze 2 leuke gnoompjes op deze leuke achtergrond.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart met gnooms Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het te schattige plaatje leuk de 2 kabouters op de voorgrond
groetjes ellen

Jantine zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart, Angélique!
En die boekenlegger vind ik ook gaaf. Ik ben wel een lezer, hoewel het me nu door Post Covid minder goed lukt, helaas.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Hetty P. zei

Een heel erg schattig kaartje heb je gemaakt.
Wat zijn de gnomes toch leuk en ze passen goed bij het plaatje.
Fijne dag,
Hetty

De Breimeisjes zei

Ja, dat is weer een hele leuke!

Frederika zei

Deze is weer superleuk. Een beetje Scandinavisch. groetjes Frederika

Diny zei

Wat een super schattig kaartje Angelique!
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Josje zei

wat een super leuke kaart is dit

Anoniem zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk die gnoms. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Margreet zei

Wat heb je de achtergrond mooi in het geheel verwerkt. Zeker met die 2 leuke gnoompjes op de voorgrond.
xxx Margreet

Henriët zei

Een heel gezellig kaartje met de leuke gnomes.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Deze kaart is zeker leuk met deze 2 of eigenlijk 3... gnomes. Soms lukt het even niet. Succes met het maken vsn kerstkaarten. Je hebt nog even tijd... Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Die is zeker heel leuk geworden met de mooie achtergrond en de gnomes!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Superleuk! Volgens mij heb ik deze stansen net binnen! Wie weet volgende week een kaart met gnomes van mijn kant...

joke zei

Prachtig kaartje en wat een goed idee de gesso met glitters.
Groetjes Joke

Freubelmina zei

Kijk dat lieve gnome koppeltje staan shinen op je mooie kaart en oooo die boekenleggers hieronder zijn zo gaaf zeg, wat heb je dit leuk bedacht en nog mooier uitgevoerd xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je weer een mooie kerstkaart gemaakt. Zo schattig met de gnoompjes. Zo leuk. Te schattig gewoon. Heel mooi. Fijn he, om al zo'n stapel kerstkaarten te hebben. Ik word er zo blij van om te zien. haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een leukerd dit kerstkaartje, Angelique
De gnoomes staan er xo prachtig bbij en alles past zo mooi bij elkaar
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Heel leuke kaart. Leuk zoals je de de gestanste gnomes hebt aangepast aan die op het plaatje, zo is het een mooi geheel.

groetjes van Ank

Marjan zei

Het is zeker een leuke achtergrond voor de twee geinige gnomes, passen prima bij elkaar! Leuk dat sterrenslingertje erboven! Geeft het meteen wat diepte. Mooi de zelfgemaakte achtergrond voor de gnomes!
Ik ben er ook nog lang niet, maar ik zie wel hoe en wat. Meestal lukt het wel.

Elizabeth zei

Oh, en je hebt er al zoveel gemaakt... Ik moet nog beginnen, Angélique.
Meestal maak ik 2 soorten en gaat de boel wel in serie. Bij jou is elke kaart uniek!

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Angelique

gr karin

marian zei

Ook deze kerstkaart met die leuke gnomes vind ik heel erg mooi en leuk.
Groetjes van Marian.